Fudge Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Bott i Falkenberg i snart ett år, trivs bra men känns som det är ngt som fattas, så funderar på att ta mitt pick å pack och testa en ny stad. Men vet inte vilken! Karlstad är mest aktuellt men svårigheterna att få en lgh utan fast inkomst är inte det lättaste där. Förslag? Citera
-PK- Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Finspång for sure:-D Billigt boende, lätt att få boende, många trevliga pokerspelare, kan inte bli bättre;-) Citera
jojje2k Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Finspång for sure:-D Billigt boende, lätt att få boende, många trevliga pokerspelare, kan inte bli bättre;-) Plus att min mormor bor där och gör goda köttbullar. Citera
bigdwarf Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 GBG? men kanske för nära......... Citera
-PK- Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Plus att min mormor bor där och gör goda köttbullar. Var bor hon? Citera
Fudge Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Postad 9 September , 2007 Finspång for sure:-D Billigt boende, lätt att få boende, många trevliga pokerspelare, kan inte bli bättre;-) Dina 2 första anledningar talar inte direkt för Finspång;-) Gbg e klart ett alternativ, känns som en riktigt skön stad, men kanske ändå lite för stor att flytta till utan några som helst bekanta. Citera
eurythmech Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Bekymra dig inte om Stockholm Citera
tetris Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Manila fillipinerna. Om du är vit är det ett grymmt tips. Till OP: Vad har du tänkt dig göra i den nya staden? Hur gammal är du? Citera
Fudge Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Postad 9 September , 2007 Om du är vit är det ett grymmt tips. Till OP: Vad har du tänkt dig göra i den nya staden? Hur gammal är du? 22år.. Utbildad kock och jobbar som de på deltid just nu. Vad jag vill göra i nya staden? Lär bli en del poker, men också ett jobb där jag kan träffa lite nytt folk, för att komma in i matchen. Citera
pixit Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Bott i Falkenberg i snart ett år, trivs bra men känns som det är ngt som fattas Svaret beror nog på vad du tycker fattas Citera
Macroman Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 New York måste bli mitt tips. Kalifornien är nästan ännu bättre iofs. Citera
Fudge Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Postad 9 September , 2007 Svaret beror nog på vad du tycker fattas De som jag inte vet, men ngt är det.. Visst USA vore säkert riktigt tryck, men ska nog ha lite bättre ekonomi mm för att testa ngt sånt! Citera
hampulito Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 New York måste bli mitt tips. Kalifornien är nästan ännu bättre iofs. Sen när blev kalifornien en stad? Citera
Broccoli Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Jag har iofs hört att det finns flera städer i Kalifornien. Citera
Jerico Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Plus att min mormor bor där och gör goda köttbullar. wtf, min mormor bor också i finspång. Citera
xlars Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Manila fillipinerna. Det är väl en av de farligaste städerna i världen, och eftersom escrima är så populärt där så är väl många av de som försöker rånmörda en jävligt bra på de också. Citera
Chillarn7 Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Gbg ftw Riktigt skön stad. Vad är det som lockar dig med Karlstad? Citera
Kape Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Skellefteå? Vi behöver bättre mat här och det finns lediga hyreslägenheter... Om du är tillräckligt dålig i poker så kan jag bjuda in dig på nån turnering också... Citera
Andrew_W Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Skellefteå Släpper ni verkligen in folk i den där stan? Citera
Illvillja Postad 9 September , 2007 Rapport Postad 9 September , 2007 Jag trivs grymt bra i Lysekil, vackert vid havet och lugn o ro, med flera bra restauranter... men e ju väldigt beroende på vad man vill ha... Citera
Fudge Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Postad 9 September , 2007 Gbg ftw Riktigt skön stad. Vad är det som lockar dig med Karlstad? Mycke polare där fråm förr, sen skulle jag nog säga att de har sveriges finaste flickor också! De och gbg står högst upp på listan nu, men fått ett sug på Luleå av ngn konstig anledning, blev riktigt sugen på Köpenhamn också, fast jag bara varit där en gång. Citera
Fudge Postad 9 September , 2007 Författare Rapport Postad 9 September , 2007 Skellefteå?Vi behöver bättre mat här och det finns lediga hyreslägenheter... Om du är tillräckligt dålig i poker så kan jag bjuda in dig på nån turnering också... Vet inget om staden, invånarantal, vad finns det mer att erbjuda? Citera
Recommended Posts