Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Igår var svitenturren iskall. Bustade 3e handen jag spelade med QQ vs Being-Krippas AA. Sen vart det en massa kröka och lite fiskiga grytor som man snabbt bustade. Nåja fick ju iaf dra ut Ola så amtar att det var värt det. Nu kan jag säga att jag slog mästaren!:lol:

Sen började folk droppa av och ingen ville spela cashgame med mig. Så jag hittade en taxi och tog mig till Södertälje (hemstaden) där mer alkohol konsumerades.

Så idag mår AnteSvante rätt pissigt, är sjuk som en hund då förkylningen jag hade igår är 10x värre idag:(

• Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Ska du spela ME på cosmopol på fredag? Eller något av dom andra turneringarna?

tror inte jag orkar, ska vara 2k+r&a isf, kom 4a i den förra året.

Men Tiiiiiiiiiiiiiilt där bubblade man ännu en efter att ha pushat 11.5bb utg med 99 o får syn av bb med A8.......

Postad
Fucking stars, samma jävla visa hela jävla tiden. +ar rakt ut på FTP, backar rakt ut på stars.

Och det är inte bara turrar, cg o sngs med. Helt jävla sjukt!

Men hallå, fatta att om Greg Raymer kan vinna på Stars så lär man hålla sig borta därifrån juh! :lol:

• 3 weeks later...
Postad

okerStars Game #21722259493: Tournament #117601273, $30+$3 Hold'em No Limit - Level XXII (5000/10000) - 2008/11/03 7:46:18 ET

Table '117601273 28' 9-max Seat #6 is the button

Seat 1: PEAKACHOO (129401 in chips)

Seat 4: timetogambl (395248 in chips)

Seat 5: antesvante (502331 in chips)

Seat 6: bordsprts (182776 in chips)

Seat 7: roblabo (283157 in chips)

Seat 9: clvlndpete (316087 in chips)

PEAKACHOO: posts the ante 1000

timetogambl: posts the ante 1000

antesvante: posts the ante 1000

bordsprts: posts the ante 1000

roblabo: posts the ante 1000

clvlndpete: posts the ante 1000

roblabo: posts small blind 5000

clvlndpete: posts big blind 10000

*** HOLE CARDS ***

Dealt to antesvante Jack of HeartsJack of Diamonds

clvlndpete said, "wow"

PEAKACHOO: folds

clvlndpete said, "nasty"

timetogambl: folds

timetogambl said, "very nasty"

antesvante: raises 16331 to 26331

bordsprts: folds

clvlndpete said, "nh tho"

roblabo: calls 21331

clvlndpete: folds

*** FLOP *** 3 of Diamonds3 of Hearts5 of Diamonds

roblabo: checks

antesvante: bets 35000

roblabo: raises 220826 to 255826 and is all-in

antesvante: calls 220826

*** TURN *** 3 of Diamonds3 of Hearts5 of Diamonds10 of Hearts

*** RIVER *** 3 of Diamonds3 of Hearts5 of Diamonds10 of HeartsAce of Diamonds

*** SHOW DOWN ***

roblabo: shows Ace of Clubs10 of Clubs (two pair, Aces and Tens)

antesvante: shows Jack of HeartsJack of Diamonds (two pair, Jacks and Threes)

roblabo collected 580314 from pot

antesvante said, "loooool"

*** SUMMARY ***

Total pot 580314 | Rake 0

Board 3 of Diamonds3 of Hearts5 of Diamonds10 of HeartsAce of Diamonds

Seat 1: PEAKACHOO folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: timetogambl folded before Flop (didn't bet)

Seat 5: antesvante showed Jack of HeartsJack of Diamonds and lost with two pair, Jacks and Threes

Seat 6: bordsprts (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 7: roblabo (small blind) showed Ace of Clubs10 of Clubs and won (580314) with two pair, Aces and Tens

Seat 9: clvlndpete (big blind) folded before Flop

Postad
Fucking stars, samma jävla visa hela jävla tiden. +ar rakt ut på FTP, backar rakt ut på stars.

Och det är inte bara turrar, cg o sngs med. Helt jävla sjukt!

Amen! Problemet är ju bara att man backar rakt ut på FTP med. Non US-sites ftw!

Postad

Kom 3a i 33an för $2k.. 3outad för HU och lika stackar...

Kom även 3a i turbo-hundo på ftp för 2.6k och marginellt +på cg, så en rätt bra morgon i stort. Lite besviken på den sista bara, men borde inte gnälla.

Postad
And the medrigg keeps on coming, hittade just €860 på ett konto jag trodde var tomt:D

En halv svensk månadslön :-) eller......

En flygbiljett till new york igen, smaskigt att vara där innan jul och shoppa :mrgreen:

Postad

Tja Ante. Du är fan aldrig uppe på msn längre. Man blir nästan avis på din gf :P

Tänkte bara säga att jag fortfarande har kvar lite på degen du skicka i sön. Kommer grinda lite Sng KO och nån större för det ikväll. Borde bli klonk. Höres!

Funderar lite på söngrind hos mig denna helg inget bestämmt än dock. Sugen?

Postad
Tja Ante. Du är fan aldrig uppe på msn längre. Man blir nästan avis på din gf :P

Tänkte bara säga att jag fortfarande har kvar lite på degen du skicka i sön. Kommer grinda lite Sng KO och nån större för det ikväll. Borde bli klonk. Höres!

Funderar lite på söngrind hos mig denna helg inget bestämmt än dock. Sugen?

Haha tja hon upptar en del av min tid, men jag klagar inte;)

Okej, låter bra det, hojta till när det är klart.

Hmm får se hur helgen ser ut, men det låter som ett hett alternativ!

Postad

Simsalabim! De 8k jag hittade av en slump på titan har efter två sessioner förvandlats till 24k:)

Funtar på att ha det som bilkonto, ska nog kika efter bil nu i veckan lr nästa.. Bara ngt som rullar bra i prisklassen 20-50k-ish då jag ju inte orkar grinda så mkt att man kan vara highrollah:)

Förslag?

Postad
Simsalabim! De 8k jag hittade av en slump på titan har efter två sessioner förvandlats till 24k:)

Funtar på att ha det som bilkonto, ska nog kika efter bil nu i veckan lr nästa.. Bara ngt som rullar bra i prisklassen 20-50k-ish då jag ju inte orkar grinda så mkt att man kan vara highrollah:)

Förslag?

Dawwes pizzaracer,kanske?

• 5 weeks later...
Postad

Har funtat på att lägga ner dagboken, men blev bara att jag la den på is ett tag...

Sen sist så har jag: Köpt bil, tjejen voltat den 2 dagar senare med mig i passagerarsätet.

Och så har pokern flutit bra:)

Mina upphittade 8k på titan har blivit ca 110k.. nästan bara nl400 grind. Har hittat ett bra flow i mitt cg-spel. Balanserar bättre och sätter readsen bättre än tidigare.

Ska försöka uppdatera lite oftare nu!

Postad
Har funtat på att lägga ner dagboken, men blev bara att jag la den på is ett tag...

Sen sist så har jag: Köpt bil, tjejen voltat den 2 dagar senare med mig i passagerarsätet.

Mina upphittade 8k på titan har blivit ca 110k.. nästan bara nl400 grind. Har hittat ett bra flow i mitt cg-spel. Balanserar bättre och sätter readsen bättre än tidigare.

:shock:

Har inte följt din dagbok så jag undrar under vilken tidsperiod?

En månad bara?

Najsnajs hursomhelst!

Postad

$ € £ kr !?

• Skapa nytt...