AnteSvante Postad 12 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 Wiiiiiiiie! Fick just hem Guitar hero och GTA IV till ps3!!! Lär ju bli stört kul:-D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 12 Maj , 2008 Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 Wiiiiiiiie! Fick just hem Guitar hero och GTA IV till ps3!!! Lär ju bli stört kul:-D Kan garantera äg från GTA IV iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 Min live-fom håller i sig. SM på CC kirrat idag. 10.6k seat klonkad för 1.1k:-) Lyckades även: Fixa mig sj ett riktig sucker-bet som jag som tur var lyckades slingra mig ur och vinna. Men jag undrar fan vad jag tänkte med när jag gjorde det. En rejäl missbedömning av läget + överdrivet bra självförtroende. Äta en god stek och en flaska skumpa för vinstpengarna från beten. Plussa 2.6k på cg trots årets vidrigaste korttorka sen Dacke. Sjukt segt bara att missa årets värde på cg. sjuuuuuuuukaste fiskarna ever som satt... Nåja en dugilig kväll/natt iaf. So long! P.S. fråga inte ens om vad beten var. Är fan pinsamt illa, så kommer inte berätta iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiverKlonk Postad 15 Maj , 2008 Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 SÄG! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 15 Maj , 2008 Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 Vad var beten? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 SÄG! Vad var beten? Tyvärr. Hade jag bara vart ½ idiot så kunde man ju sagt, men det där var fan för uselt för att sätta i pränt. Idag har jag vart och hälsat på först mormor som är inne på sina sista dagar innan cancern tar henne... Efter det åkte jag och morsan till morfar som just fick en stroke och nu inte kan kommunicera och är förlamad i halva kroppen... Kul jul liksom. Nåja orka inte pladdra om det här. Trist bara. Efter det så tog jag med morsan och syrran på sen lunch på Crazy Town. Där det serveras bra kött och gudomliga wokar. Inte så lite mums. Sen bar det av ner på stadium där de nyaste (och dyraste:roll: ) nike fotbollsskorna inhandlades. Är nästan lite väl dyrt med 3.5k men fan så sköna och snygga dom är:-D Träning nu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 16 Maj , 2008 4k+ såhär på kvällskvisten. Ett par coolers bara som kostade 3k tyvärr. Satt och 3betade kees en del oxå alltid lika trevligt att bomba vs knowns. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2008 Måste förbättra mitt HU spel markant. Så nu sitter jag på ett 2.5/5 bord på svs, Dacke 6 och möter den som vill spela mot mig. Ska försöka sitta där så länge som möjligt och se hur det går. Match 1: +442 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2008 Jag är så jävla kass..... Och kul när man själv inte ens sätter en av 3 12+ outare medans mega lyckas sätta en riktigt fin för stackning... 3inköp back och jag har förstått att HU inte är mitt spel:-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2008 hehe så vann man tbx 4.5k, HU:-P så + igen, vilket är sick Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 17 Maj , 2008 Rapport Share Postad 17 Maj , 2008 Ska man gå in och låta dig donera tro? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2008 Mmmm smarrig fisk på 25/50.. Tar ett litet skott och har gått från 4k back till 15k+ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2008 slutar 7k+ efter lite dålig timing... får vara nöjd iaf då jag var back 6k som mest idag. Värdebeten här är semikall jag vet. Men sjukt vad han slowrollar mig. Börjar whina i chatten på river... Du har K lr hur? Åhh jag har sån otur typ.... Slowroll att inte instasyna där imo. Eller har jag fel. ***** Hand 696953637 ***** 25.00/50.00 Texas Hold'em (No Limit) - Saturday, May 17, 2008 5:44:06 AM Julia 14 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: AnteSvante (22167.00) Plats 2: Yepoon (9038.88) Plats 3: bompa (8875.00) Plats 4: () (16787.70) Plats 5: ms82 (22422.52) Yepoon lägg LM 25.00 bompa lägg SM 50.00 ** Giv ** AnteSvante [9h, 9k] Yepoon [N/A, N/A] bompa [N/A, N/A] () [N/A, N/A] ms82 [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** () Höj till 200.00 ms82 Syna 200.00 AnteSvante Syna 200.00 Yepoon Syna 200.00 bompa Syna 200.00 *** Flop(Board): *** : [Kh, Kk, 6r] *** Bet Runda 2 *** Yepoon Passa bompa Passa () Passa ms82 Passa AnteSvante Satsa 550.00 Yepoon Lägg bompa Lägg () Syna 550.00 ms82 Lägg *** Turn(Board): *** : [Kh, Kk, 6r, Kr] *** Bet Runda 3 *** () Passa AnteSvante Satsa 1205.00 () Syna 1205.00 *** River(Board): *** : [Kh, Kk, 6r, Kr, 2k] *** Bet Runda 4 *** () Passa AnteSvante Satsa 2750.00 () Syna 2750.00 *** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 9995.00 AnteSvante [9h, 9k] Kåk Vinst: 0.00 Yepoon Lägger mig Vinst: 0.00 bompa Lägger mig Vinst: 0.00 () [Dh, Ds] Kåk Vinst: 9995.00 ms82 Lägger mig Vinst: 0.00 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2008 Så jävla kallt att leda 500krs med 17 kvar... Bustar som 12a efter 88 vs AKo för fet CL, flopp blankar, booom K turn och AQ vs AK.... Sånt jävla lotteri turneringspoker är, och fan att man aldrig ska få vinna den viktiga flippen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 17 Maj , 2008 Så jävla värdig vinnare i 100krs. Spelade mitt absoluta A-game och trots ett par fula utdrag så jobbade jag mig alltid tbx. var t.ex. nere på 13k med blinds 1500/3k men jobbade upp gång efter gång och lyckades tillslut vinna. Inga monsterpengar, men 4750kr är inte fy skam och självförtroendet fick sig en reäl boost. Se upp i veckopotten imorgon! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2008 Slutar dagen ca 4k+ på mtts. Roligt att ha en sån +dag en gång i livet oxå Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 18 Maj , 2008 Rapport Share Postad 18 Maj , 2008 Så jävla värdig vinnare i 100krs. Spelade mitt absoluta A-game och trots ett par fula utdrag så jobbade jag mig alltid tbx. var t.ex. nere på 13k med blinds 1500/3k men jobbade upp gång efter gång och lyckades tillslut vinna. Inga monsterpengar, men 4750kr är inte fy skam och självförtroendet fick sig en reäl boost. Se upp i veckopotten imorgon! Fan va härligt! GJ man. lol veckopotten ja. Kommer ihåg en gång i tiden när jag sattat in och tyckte de var så sjukt stora pengar. Inte nog med det, jag blev utdragen med AA vs KK för tidigt chiplead, blev shortstackad och hamnade i en 33/67a och åkte... Så less man blev. Var krossad i ett par dagar tror jag. De var tider det. Jag menar priserna är stora, såklart, även med dagens mått, men inköpet har man väl råd med . Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fulpetson Postad 18 Maj , 2008 Rapport Share Postad 18 Maj , 2008 Min live-fom håller i sig. SM på CC kirrat idag. 10.6k seat klonkad för 1.1k:-) Lyckades även: Fixa mig sj ett riktig sucker-bet som jag som tur var lyckades slingra mig ur och vinna. Men jag undrar fan vad jag tänkte med när jag gjorde det. En rejäl missbedömning av läget + överdrivet bra självförtroende. Äta en god stek och en flaska skumpa för vinstpengarna från beten. Plussa 2.6k på cg trots årets vidrigaste korttorka sen Dacke. Sjukt segt bara att missa årets värde på cg. sjuuuuuuuukaste fiskarna ever som satt... Nåja en dugilig kväll/natt iaf. So long! P.S. fråga inte ens om vad beten var. Är fan pinsamt illa, så kommer inte berätta iaf. 7,5 gånger pengarna på att du inte skulle gå vidare när du hade 3 gånger average med 60 spelare kvar, 11 ITM? Lär vara vissa detaljfel.... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2008 Fan va härligt! GJ man. lol veckopotten ja. Kommer ihåg en gång i tiden när jag sattat in och tyckte de var så sjukt stora pengar. Inte nog med det, jag blev utdragen med AA vs KK för tidigt chiplead, blev shortstackad och hamnade i en 33/67a och åkte... Så less man blev. Var krossad i ett par dagar tror jag. De var tider det. Jag menar priserna är stora, såklart, även med dagens mått, men inköpet har man väl råd med . Tyty dood:-) hehe mjo hinner nog fan inte lira vp imorgon:-( fotbollsmatch i nyköping, nåja vi hörs imorgon. 7,5 gånger pengarna på att du inte skulle gå vidare när du hade 3 gånger average med 60 spelare kvar, 11 ITM? Lär vara vissa detaljfel.... Tack för den:-P stämmer hyfsat bra. Hade misskalkylerat totalt. Svårt att förklara hur, men jag hade på ngt sätt fått för mig att jag hade dubbelt så mkt... dvs 6x avg. Fortfarade dålig bet, menmen. Tog mest beten för att jag inte skulle dumma mig som jag brukar. Segt bara att komma på direkt efter att man borde sagt 3:1 odds. Om ens det. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 18 Maj , 2008 Rapport Share Postad 18 Maj , 2008 Tack för den:-P stämmer hyfsat bra. Hade misskalkylerat totalt. Svårt att förklara hur, men jag hade på ngt sätt fått för mig att jag hade dubbelt så mkt... dvs 6x avg. Fortfarade dålig bet, menmen. Tog mest beten för att jag inte skulle dumma mig som jag brukar. Segt bara att komma på direkt efter att man borde sagt 3:1 odds. Om ens det. Ah, satt vid samma bord på 50/50 som snubben du gjorde beten med Han var väl ganska nöjd med den kan man säga. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fulpetson Postad 18 Maj , 2008 Rapport Share Postad 18 Maj , 2008 Ah, satt vid samma bord på 50/50 som snubben du gjorde beten med Han var väl ganska nöjd med den kan man säga. Hmm, jag med, vem var du, vilket seat? Jag satt på sätet brevid honom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 18 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 18 Maj , 2008 Jaha man ligger i badet såhär på morgonen.. En stund innan man tänkte gå upp ringer hemtelen... "skit i det" dom får väl ringa mobilen. Lagom till när jag går upp så ringer telefondjäveln igen. Nu är jag redan på väg upp så kan lika gärna skynda mig så jag hinner svara tänker jag. Så blöt som en hund skuttar jag upp och rycker till mig en handduk och joggar igenom hallen. Eller joggar och joggar... Efter 2 steg så försvinner min vänseterfot under kroppen så jag landar på sidan och bokstavligen glider längs golvet rakt in i vardagsrumsdörren så nu sitter jag här med ett fett jack i armen av dörrkarmen och ett par mindre skrapsår. Vem var det som ringde då? Svenska fucking jävla dagbladet som ville att jag skulle prenumerera! Det blev ett vänligt men bestämt nej tack! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 18 Maj , 2008 Rapport Share Postad 18 Maj , 2008 Faan mannen, varför svara på hemtelen! Den använder man bara för utgående samtal då det e kris, eller ringa till mamma ! De som ringer hit är DN & Radiotjänst i Kiruna så jag har slutat !!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 18 Maj , 2008 Rapport Share Postad 18 Maj , 2008 Hmm, jag med, vem var du, vilket seat? Jag satt på sätet brevid honom. Satt på seat 1, reraisade dilba en gång pre och fick sen seat på 20/20 och drog. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 18 Maj , 2008 Rapport Share Postad 18 Maj , 2008 Sånt jävla lotteri turneringspoker är, . TRUE !!!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts