Gå till innehåll

AnteSvante n ulaf GG :(


AnteSvante

Recommended Posts

  • Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har ägnat dagen åt en ansiktslyftning på några låtar vilket jag är nöjd med. Alltid jobbigt om man ska ändra något när en låt har satt sig i hjärtat liksom. La upp nya versioner och en helt färsk:

 

http://www.myspace.com/antontheband

 

click or scroll!

 

Lärde mig använda en synthplug eller vad det heter i cubase som jag testat i några, what did I miss tror jag är en liten avstickare i antontheband-biblioteket.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ägnat dagen åt en ansiktslyftning på några låtar vilket jag är nöjd med. Alltid jobbigt om man ska ändra något när en låt har satt sig i hjärtat liksom. La upp nya versioner och en helt färsk:

 

http://www.myspace.com/antontheband

 

click or scroll!

 

Lärde mig använda en synthplug eller vad det heter i cubase som jag testat i några, what did I miss tror jag är en liten avstickare i antontheband-biblioteket.

 

guld :h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fan va jag är skön på stalking, skicka ett meddelande nu till och med, lite roligt att jag kan säga vad som helst när hon ändå bor i slovenien, lite som en fantasivärld. Dessutom misstänker jag att bison norpa hennes feja från mig, eller kanske inte. War is on hur som helst :twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lite kul när kameramannen går på skottfinten efter 1.23 i videon.

 

lol ägd.

 

Rätt så fet ronaldinho dragning mot liverpool också. Vem var nr 2 där som åkte på den? Var det Hyypiä eller vad hette hans mittbackskollega på den tiden nu igen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tack ska ni ha vänner, värmer gott! ledsen att jag tog er db för brag anton und anton :F

 

fan vad snyggt snusarn! grattis!

 

har btw fortfarande dina shorts..kostar dock 20k nu:oops:

 

bild på slovendealern imo! har inte kollat igenom alla sidor so ssorry md et redan finns

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol ägd.

 

Rätt så fet ronaldinho dragning mot liverpool också. Vem var nr 2 där som åkte på den? Var det Hyypiä eller vad hette hans mittbackskollega på den tiden nu igen?

 

Den är fet, men dock inte mot liverpool : ) hyypiä har alltid haft nummer 4 : a och carragher 23..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den är fet, men dock inte mot liverpool : ) hyypiä har alltid haft nummer 4 : a och carragher 23..

 

Den är väl mot Liverpool ändå va? Är Stephane Henchoz som är ute och cyklar om jag inte tar fel. Var väl den finten Zlatan kommentera med typ: "Jag gick till höger, han gick till höger. Jag gick till vänster, han gick upp på läktaren och köpte korv".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...