moorman12 Postad 28 November , 2009 Rapport Postad 28 November , 2009 Har försökt att hålla gnället till ett minimum, men efter den här dagen så blir det fan svårt.Tycker jag spelade riktigt bra i sidoturren idag, men vad hjälper det när alla kosmiska krafter är emot en? 8/8 flippar torskade, AK vs JTs torsk, A7 vs 99 torsk, KQ vs A9 vinst och till slut bust med 77 vs A4s. Alla dessa pre. Fick iaf stå den första AI man spelade med AA vs J4. Känns så bittert, hatar att gå omkring och sura för att man springer kallt, men det tar längre och längre för en att komma över det. Vet inte om ngn relaterar men vet fan inte vad jag ska göra för att vända på det? Har försökt att spela mig ur det, pausa mig ur det, träna mig ur det etc etc. Men det verkar inte som det vill vända. 3.5mån and counting nu:-( Aja det var allt gnäll jag ville spy ur mig, fan vad jag hatar den här jävla svälvömkande känslan! BLÄÄÄ! Ut med det bara det är ju din dagbok ! Det kommer tillbaks bara en tidsfråga. Verkar vara mång regs som är i en svacka nu, tror det blivit tuffare men vad vet jag. Shaundeeb har paus, moorman klagar alltid i chatten att han inte kan vinna längre..och foldar sig till pengar..ha ha. Den bättre av lucksacks har en riktig downswing, gboro var där för inte så länge sen. Det vänder Ante. GL
ulaf Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 Alltså jag döööööööööööööööööööööööööööööööööööör
KallOödmjukDiva Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 Alltså jag döööööööööööööööööööööööööööööööööööör
AnteSvante Postad 29 November , 2009 Författare Rapport Postad 29 November , 2009 Alltså jag döööööööööööööööööööööööööööööööööööör + motherfucking 1. Fyfan vad kass flygresan idag kommer vara:( gah!
AnteSvante Postad 29 November , 2009 Författare Rapport Postad 29 November , 2009 men tack för igår, djupa ante var ute o härjade!
AnteSvante Postad 29 November , 2009 Författare Rapport Postad 29 November , 2009 Me like ulaf's avataaaaar!
AnteSvante Postad 29 November , 2009 Författare Rapport Postad 29 November , 2009 f.ö så plussade jag på förkröks plo och + på nlh innan det igår, så resan slutar inte i megahålet! wiiiieeeeeee
AnteSvante Postad 29 November , 2009 Författare Rapport Postad 29 November , 2009 åh vad kul det ska bli att flyga flygplan idag! Mellanlandning har man oxå!
AnteSvante Postad 29 November , 2009 Författare Rapport Postad 29 November , 2009 klonk, väckte ulaf som annars hade missat flyget:mrgreen:
ulaf Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 Inatt blev det minneslucka, det enda jag vet säkert är att jag hatar bison, tyvm tack för väckningen ante
AnteSvante Postad 29 November , 2009 Författare Rapport Postad 29 November , 2009 Inatt blev det minneslucka, det enda jag vet säkert är att jag hatar bison, tyvm tack för väckningen ante +1 på att hata bison:-D np dude, ses på arlanda!
Haslo Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 Inatt blev det minneslucka, det enda jag vet säkert är att jag vakna upp brevid dealern. tack för väckningen ante fyp?!?!
emilio_15 Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 tja, festade inte igår men spydde ändå utanför hotellet imorse
ulaf Postad 29 November , 2009 Rapport Postad 29 November , 2009 tja, festade inte igår men spydde ändå utanför hotellet imorse skumt!
KungKroon Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 tvåååå booord kvaaar inga caaaaash Inte ens turbokuben där du fiskade in en tom bräda med QQ vs TT?
ulaf Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Inte ens turbokuben där du fiskade in en tom bräda med QQ vs TT? nä torska en 15k-pott i den sen innan addon, är bust i allt nu. Knappt haft över startstack i nåt
KungKroon Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 nä torska en 15k-pott i den sen innan addon, är bust i allt nu. Knappt haft över startstack i nåt Likadant för mig typ hittat elfte och tiondeplatser i turbos också, för att strö salt i såren ^^
Haslo Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 du får "nej" på ett frieri och du cashar inte i nån turre, jobbig helg
NikLasVegas Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 du får "nej" på ett frieri och du cashar inte i nån turre, jobbig helg Du kanske borde använt din "one time" när det kommer till frieri. Känns ev+...
slowboy Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Du kanske borde använt din "one time" när det kommer till frieri. Känns ev+... Helt säker på att det är ev+
ulaf Postad 30 November , 2009 Rapport Postad 30 November , 2009 Aa en one time ska man fan inte slösa på nåt så värdsligt som horpåker.
Recommended Posts