KungKroon Postad 9 September , 2009 Rapport Share Postad 9 September , 2009 tack.. sov så jäkla bra så när väckarklockan gick det inte att vakna.. tack för den svante stick Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 Rätt seg kväll, men räddade upp den med en 2a plats i 50r turbo big antes för 5.2k. Hade ngn liten cash till så blev en ok kväll iaf. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 10 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2009 Gäsp, stabil vändning av dygnet nu under WCOOP Men men jag kör tills det är över sen blir det nog minibreak från online ett tag Ska bli najs som fan att komma iväg till Malta o chilla där ett tag! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Ulaf om du har mycket tid över så är jag i london den 16:e (tror jag iaf,bor som jag sagt i någon tråd tidigare i brighton). Om du vill ta en lunch eller nått.. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Ulaf om du har mycket tid över så är jag i london den 16:e (tror jag iaf,bor som jag sagt i någon tråd tidigare i brighton). Om du vill ta en lunch eller nått.. Kommer inte vara där den 16:e så om du bara är där då har jag inte kommit dit än =/, annars lunchar jag gärna nån dag senare om jag har tid, brukar vara ganska stressigt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Kommer inte vara där den 16:e så om du bara är där då har jag inte kommit dit än =/, annars lunchar jag gärna nån dag senare om jag har tid, brukar vara ganska stressigt. Kan bli så att jag åker in till helgen men vet inget än! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 3/12 i 50cubed stars atm. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 glglglgl sicko00o=) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 glglglgl sicko00o=) tyty=) 1/765 i 70k stars oxå. har bara dom 2 kvar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimisola Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 Så enkelt, ro hem HU nu bara gogo =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 Bam ez game! Nu ror vi hem 70k med tycker jag! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 wp. Gratz! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jimisola Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 gg Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 Bam ez game! Nu ror vi hem 70k med tycker jag! Imo. 6/31 där atm. Bra med i stars 109 turbo o ftp 50 turbo med:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 20 i 70k, 30 i 100 turbo och 30 i 50 turbo, alla flippar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 Sorgligt isolerad är man här hemma under WCOOP. Har odlat ett mesigt skägg och knappt vart utanför dörren på några dagar. + att man vaknar mellan 17-20 varje kväll Så ÖPPEN INBJUDAN TILL GRIND HÄR I STOCKSUND! (krav är att jag har personen i fråga på msn) Be here or be square! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 Blev lite löddigt, vad vann du igår? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DonkeyKlonk Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 ante! vad är morgondagens rätta lottorad och vilka jokernummer ska jag leta upp? ty ty Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
renad Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 lite svensk avundsjuka så här fredagskvällen är aldrig fel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 Blev lite löddigt, vad vann du igår? stars 50 cubed. lite svensk avundsjuka så här fredagskvällen är aldrig fel. hehe:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 Det luktar klonk ikväll:) Reggat upp ett bra schema och har spelat riktigt bra i de första turrarna Gl me o alla andra som lirar. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 gratz och gl =) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JonixX Postad 11 September , 2009 Rapport Share Postad 11 September , 2009 GL ikväll, du får rapportera om de blir något fint finalbord så man kan raila ;D Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 gratz och gl =) tyty GL ikväll, du får rapportera om de blir något fint finalbord så man kan raila ;D Will do:) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 11 September , 2009 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2009 Såja, nu börjar det styras upp, Weddie glider över ikväll o stannar över helgen och imorgon joinar KentyKent och Garpen. Några till så har vi ett dreamteam Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts