AnteSvante Postad 6 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Har jag förstått allt rätt att ni har varit i Vegas sen 30:de juni och reggar er ett par timmar innan ME:s sista dag 1 börjar? strul med deg som kom in på kontot först inatt. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 6 Juli , 2009 Rapport Share Postad 6 Juli , 2009 Inte helt arrangörernas fel imo när 4000 kids ska regga kl 11 sista dagen. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Fyfan, hur många deltagare rör det sig om? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Hörde nåt löst om 800 som inte fått plats. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Hörde nåt löst om 800 som inte fått plats. Tror det är 3000 max per dag, alternativt 2500? Såsigt att alla skjuter upp det till sista sekund (no offence ante), men that's pokerspelare for you antar jag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 7 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 tacka Gud för online:D vann just 30r omaha, 2k+ på 3/6 omaha. itm i ett 1k ftp kval och lite mindre cashar. + bra stacar i ngra till. Det vänder nu?!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SoderKrippa Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 tacka Gud för online:D vann just 30r omaha, 2k+ på 3/6 omaha. itm i ett 1k ftp kval och lite mindre cashar. + bra stacar i ngra till. Det vänder nu?!! ... men ändå svårt å hitta +$10M+ imo... *rub it in* /SK Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 ... men ändå svårt å hitta +$10M+ imo... *rub it in* /SK wp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 7 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 ... men ändå svårt å hitta +$10M+ imo... *rub it in* /SK F U IMO! Still drunk as fuck obv. Satan vilken epic utgång urk. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Haha jag får ju inte whina längre, så har typ bara hållit käften:mrgreen: Du är i gott sällskap chris-moneymaker-i-run-so-bad-tournaments/ Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Du är i gott sällskap chris-moneymaker-i-run-so-bad-tournaments/ Frågan är om det är värt att vinna ME eller million. Jag ser mycket mer värde i rätten att whina Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Trist som fan att ni inte fick lira main Nu vet jag bara en forumit jag kan hålla på, Ramzi! Stanna kvar till bellagio cup imo. Börjar väl direkt efter main. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Trist som fan att ni inte fick lira main Nu vet jag bara en forumit jag kan hålla på, Ramzi! Stanna kvar till bellagio cup imo. Börjar väl direkt efter main. Antisk? (= Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Haslo Postad 7 Juli , 2009 Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Antisk? (= hmm vet inte vem det är om jag ska va ärlig. Har sett att han har en dagbok bara. Men visst, om han behöver lite cheerstöd så får jag hejja på honom oxå då Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 7 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Satan vad trasigt det var igår: *Missade main, allmän misär. *Quickbust i Bellagio 1.5k *Vann 30r plo på FTP. *+ade sönder 3/6 PLO online *Fylle-PLO 1-2 med fiskarna. Back 800 bucks. Irefisken som +ade sönder obv. Jobbigt att spela mörkt:( *Utgång med Iremats, Anteen och Jocke på Planet Hollywood, bord och alldeles för mkt dricks. *Hemsläp med tjej jag inte har en aning om hur hon ser ut. Får se när bilderna glider in. *Mår inte bra idag... *På tok för dyr hotellnota från Mandalay. Strongt att ha $4.7k nota på 8 dagar? Flyttat till Nötiga Palazzo8-) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 7 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Juli , 2009 Frågan är om det är värt att vinna ME eller million.Jag ser mycket mer värde i rätten att whina +1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 8 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Juste, såg Dario Mineri och Isabelle Mercier uppe på bellagio igår. Halvnakna i korridorerna:shock: Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Juste, såg Dario Mineri och Isabelle Mercier uppe på bellagio igår. Halvnakna i korridorerna:shock: Var väl något snack om att hon var på honom som fan på en pokerstarsfest tidigare i år/förra året? Såg någon tråd på 2+2 om att han gift sig i pokerstarskläder också, kan dock varit level såklart men läste aldrig tråden så vet ju inte. Men sweet med gossip either way Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 WHat? Är inte Minieri gift? (och då inte med Mercier) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Var väl något snack om att hon var på honom som fan på en pokerstarsfest tidigare i år/förra året? Såg någon tråd på 2+2 om att han gift sig i pokerstarskläder också, kan dock varit level såklart men läste aldrig tråden så vet ju inte. Men sweet med gossip either way Dem är ju tillsammans? Isabelle Mercier verkar förövrigt ha en hel del meriter med en massa pokerspelare. Hon har ju släppt en bok där hon berättar om hennes "erövringar", bla Gus Hansen. Ska tydligen bli en film också.. Sen att hon har på sig en vidrigt ful Romahalsduk.. tvi.. fyfan. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Kingfalu! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Snyggt put på magen imo. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Tur att du ser osugen ut iaf :) Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Tur att du ser osugen ut iaf :) lol! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts