Bootliner Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Har en fråga; Vad använder ni FPPs till på Stars? Själv har jag typ bara använt det till steps men vet inte om det finns nåt bättre sätt att använda det.
AnteSvante Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Postad 15 December , 2009 Har en fråga; Vad använder ni FPPs till på Stars? Själv har jag typ bara använt det till steps men vet inte om det finns nåt bättre sätt att använda det. jag har köpt en tv och wii för en del av mina och en kamera från ftp.
ulaf Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Var har ulaf köpt sin blå/lila/rosa munkjacka? Mycket fin imo Det är äkta H&M, götgatan typ i våras eller nåt. Tack, en av mina favoriter helt klart!
ulaf Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Tröjan och undertecknad i all vår härlighet, något befläckade dock.
Tiltkorven Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 jag köper den där tröjjan av dig för 30 bucks!
Haslo Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 det där ser ut som en modifikation på ett av mina dancemoves. Sjukt snygg tröja oxå.
Haslo Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 btw, tjejen på bilden spanar in din röv. N1
ulaf Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 btw, tjejen på bilden spanar in din röv. N1 Tänkte precis påpeka!!
mr-flow Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 btw, tjejen på bilden spanar in din röv. N1 +1111 snyggt hittat och braa hjort ulaf!
ulaf Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Just fan, det är nog den asiatiska tjejen jag försökte snacka omkull hela kvällen, tjatade som fan hohoh. Full var man. - I like Asian women. - Isn't that a little racist? - If I like their race, how can that be racist?
gEeWhiZm8 Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 hahaha satan vad dom äger Dr. House i senaste Family Guy-avsnittet:D det är faktist hugh larie som är med i avsnittet Just fan, det är nog den asiatiska tjejen jag försökte snacka omkull hela kvällen, tjatade som fan hohoh. Full var man. - I like Asian women. - Isn't that a little racist? - If I like their race, how can that be racist? LOOOOL
mr-flow Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Just fan, det är nog den asiatiska tjejen jag försökte snacka omkull hela kvällen, tjatade som fan hohoh. Full var man. - I like Asian women. - Isn't that a little racist? - If I like their race, how can that be racist? hahahahahahaaha
ulaf Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 JERRY: Let me call him back... Hello? Who is this? Donna Chang? Oh, I'm sorry, I must o' dialed the wrong number. ELAINE: Donna Chang? JERRY: (is redialing) I should've talked to her; I love Chinese women. ELAINE: Isn't that a little racist? JERRY: If I like their race, how can that be racist?... Hellooo??... Oh, is this Donna Chang again?!... Yyy-yes, I am calling George... Oh, the lines are crossed! You're getting his calls. Well, what do you know?! (Kramer enters. He's got a bottle of water. Jerry stays on the line to chat with Donna) JERRY: So listen... KRAMER: Hi. I'm goin' through this stuff like water... (to Jerry) Who you talkin' to? (Jerry waves him away and moves towards the bedroom, still on the phone) ELAINE: He's on with a Chinese woman. KRAMER: Oooo, ooooo. You know, I dig Asian women.
Kidder Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 JERRY: Let me call him back... Hello? Who is this? Donna Chang? Oh, I'm sorry, I must o' dialed the wrong number. ELAINE: Donna Chang? JERRY: (is redialing) I should've talked to her; I love Chinese women. ELAINE: Isn't that a little racist? JERRY: If I like their race, how can that be racist?... Hellooo??... Oh, is this Donna Chang again?!... Yyy-yes, I am calling George... Oh, the lines are crossed! You're getting his calls. Well, what do you know?! (Kramer enters. He's got a bottle of water. Jerry stays on the line to chat with Donna) JERRY: So listen... KRAMER: Hi. I'm goin' through this stuff like water... (to Jerry) Who you talkin' to? (Jerry waves him away and moves towards the bedroom, still on the phone) ELAINE: He's on with a Chinese woman. KRAMER: Oooo, ooooo. You know, I dig Asian women. Fast Kramer hinner dom klippa bort.....
Bodinarn Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 Just fan, det är nog den asiatiska tjejen jag försökte snacka omkull hela kvällen, tjatade som fan hohoh. Full var man. - I like Asian women. - Isn't that a little racist? - If I like their race, how can that be racist? I ngn gammal rocky-serie kommer ngt fyllo fram och limmar på rockys tjejpolare med typ samma lines. Att de var med i seinfeld visste jag faktiskt inte
AnteSvante Postad 15 December , 2009 Författare Rapport Postad 15 December , 2009 Nuts! Dygnade i måndags. Sov mellan 21.30-07 på tis. Så idag vart det riktigt bra pump på gymmet. Ska börja köra på sats på odenplan hädanefter med en polare. Nötigt gym och sjukt många riktigt fina damer:) Köpte även nya rage och plasmajet. Då jag är noob på seriös gymträning så mottages tips om vad som bör inhandlas mer och nötövningar. Har dock tränat en del gym med hockeyn och fotbollen tidigare men det är ju en annan slags träning än det man är ute efter nu. gymmet imorgon igen!
ulaf Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 oh noes inte ännu en gymdagbok, prepare to scroll!!
NikLasVegas Postad 15 December , 2009 Rapport Postad 15 December , 2009 oh noes inte ännu en gymdagbok, prepare to scroll!! +1
AnteSvante Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Postad 16 December , 2009 oh noes inte ännu en gymdagbok, prepare to scroll!! Somliga kan inte vara musikaliska wünderkids eller seinfeld-experter. Så vi får nöja oss med att åtmistone bli vältränade
ulaf Postad 16 December , 2009 Rapport Postad 16 December , 2009 Somliga kan inte vara musikaliska wünderkids eller seinfeld-experter. Så vi får nöja oss med att åtmistone bli vältränade Eller miljonärer och feta (no pun) kvinnotjusaren mannen!
AnteSvante Postad 16 December , 2009 Författare Rapport Postad 16 December , 2009 Eller miljonärer och feta kvinnotjusaren mannen! Miljonär vet jag inte riktigt:( Kvinnsen däremot, hmm. Men började ju bli så out of shape att den delen började downswinga den med Så lösning: Plugga läckorna asap sas! Edit: snygg edit!
Recommended Posts