Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 7,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Grattis!

Saxat:

Episk kväll på gång. Samling kl 7 på ballbreakers vid Stadshagen. Dricka lite pilsner, spela bowling, biljard, flipper och golfsimulator. Sedan en bit mat, och vidare till Gamblerz som ligger 200m därifrån. Slask, och sedan utgång för dom som vill. Jag, FriSoren, Sexyterran, Shahin89, Kraclob, Doris, AnteSvante, Leo och hans polare + några till. Weddie, Starvin, Padrinos, Izy?

Postad
På riktigt? Du gillar öl mer va?

Är spiknykter men öl är gott. Senast körde jag på Boddington, Kilkenny och Punk. Annars brukar jag randomplocka från hyllan, alltid hittar man nåt spännande.

Och ja, jag hatar honom nog på riktigt. Det börjar räcka nu liksom med dessa "oneliners" som man tröttnar på innan man hört halva. Väx upp för fan.

Postad
+1. Hatar hela imagen över den serien, visst säsong 1 var lite rolig men iövrigt så vill jag bara spy över californication.

Correctamundo, självklart kommer man se klart andra säsongen också dock :(

Det kan vara kul att leva i en fantasivärld då och då men det blir lite tröttsamt när allt bara är samma sak hela tiden.

Postad
Okey hey ho LETS GO. Reggat massa 20r+ på stars och ftp. Cashar jag inte idag är det antagligen sista grinden på länge.

klooo000OOOnk

GL, jag tippar på 2 finalbord nu när du har vilat dig i form!

Postad
ty flow!

Grindmusik till en början blir Alice In Chains nya skiva Black Gives Way To Blue. Klassiskt gäng.

rycker alltid till när någon skriver mitt nick här. haha mr-flow, var ju inte menat som en lvling lixom :).

• Skapa nytt...