Superlative Postad 11 September , 2007 Författare Rapport Postad 11 September , 2007 Jag bedriver just nu bonushor på BestPoker. Hyffsat snygg klient måste jag säga, även om lobbyn är värre än SvS's. Lirar 0.25/0.50 just nu och det går helt ok. Någon som har något erfarenhet från den nivån på BestPoker? Tjingeling! Citera
Superlative Postad 12 September , 2007 Författare Rapport Postad 12 September , 2007 Jag börjar redan spy galla över OnGame/BestPoker. Så fort jag clearat bonusen kan de slänga ut pungen och landa. BestPoker - Where the pocket pairs flow like wine. Citera
Bestpoker Postad 13 September , 2007 Rapport Postad 13 September , 2007 Jag börjar redan spy galla över OnGame/BestPoker. Så fort jag clearat bonusen kan de slänga ut pungen och landa. BestPoker - Where the pocket pairs flow like wine. Tråkigt att du är missnöjd Kom gärna med kritik på förbättringar! mvh, BestPoker Citera
Superlative Postad 13 September , 2007 Författare Rapport Postad 13 September , 2007 Tråkigt att du är missnöjd Kom gärna med kritik på förbättringar! mvh, BestPoker Äsch, det var bara jag som spelade uselt och samtidigt hade maximal otur. Fisk som jag är skyller jag givetvis detta på sajten. Citera
Recommended Posts