Hakflem Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 Snyggt bra jobbat! Nu har du lite ammunition att skjuta med i kväll Citera
Pastafazool Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 GG. Fint jobbat 12K8-) Citera
Pastafazool Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 Grattis än en gång till klonken, roligt att du fick token för den turren och senare kammade hem 12K. Tror inte många hade tackat nej till det Ironiskt/roligt/trevligt nog så kvalade jag mig till en 150K gurantee på iPoker idag och hoppas att man hittar klonken som dig. Det jag undrar är; Hur många var med i turneringen och vad var buy in? Turneringen börjar idag klockan 20:00 och redan nu är det 466 personer med, och de har lagt ut en psykopatisk kvalturre där 90 personer tar sig till turneringen. Så får hoppas på att folk inte känner sig särkilt sugna. May the klonk be with u & me. Citera
Pastafazool Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 Det var 259 spelare med, inköpet låg på $500+30, övervärde även om man räknar in rejken. Lycka till i "din" 150k nu! Jävlar.. du måste ha rejkat bra mycket så att de slängde in en sån dyr token:-) Support skrev nyss att den blir inställd och att vi istället ska få en ersättning. Kul Citera
Pastafazool Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 Nja, har inte spelat så mycket faktiskt, fick $50 gratis där för ett tag sen som jag skottade upp till $1000. Tog ut dom och typ två veckor senare fick jag ett personligt telefonsamtal där de ville erbjuda mig en "bonus", där det bl.a. ingick detta turneringsinköpet. Hade bara spelat 4 timmar när jag fick erbjudandet, de såg väl en poteniell storrejkare:-D Tråkigt att den blev inställd, du verkade taggad Nice! Så hur blir det nu da? Du stannar och grindar på sidan eller? Ja man kände ju hur klonken fanns där. Men men.. 1500 pers var med och om det är en generös ersättning så kan jag inte vara så sur, kvalade in mig för 22 dollar så man kan se det som en liten turneringsvinst, dock inte närheten av hur mycket det kunde ha blivit Citera
Pastafazool Postad 11 November , 2007 Rapport Postad 11 November , 2007 Tar nog ut det mesta, sen stannar jag antagligen tills min bonus är clearad. Vill egentligen inte supporta sidan av uppenbara skäl, men deras bord har mininköp på 40bb och maxinköp på 200bb vilket är bra, dessutom är klienten skön. Jag ser dock ingen anledning att stanna om jag inte spelar mot en bonus. Ja självklart. Skandalen har ju sabbat för dem helt och hållet. Hur mycket de än erbjuder så kommer ju folk aldrig känna sig säkra där någon mer. Vad du än gör så GL Citera
Ängeln17 Postad 13 November , 2007 Rapport Postad 13 November , 2007 Absolute, men jag åkte nu, som fyra. Det gav $12k 8-)] Bättre sent än aldrig. Grattis och WP antar jag. Citera
ztranger Postad 15 November , 2007 Rapport Postad 15 November , 2007 Kul att ha 10inköp swings som standard Citera
bigdwarf Postad 16 November , 2007 Rapport Postad 16 November , 2007 Kul att ha 10inköp swings som standard Jo alltså du måste ha en sjukt aggro spelstil? Menar antingen plussar du massor, el förlorar massor Citera
okocha Postad 16 November , 2007 Författare Rapport Postad 16 November , 2007 Kul att ha 10inköp swings som standard Jo alltså du måste ha en sjukt aggro spelstil? Menar antingen plussar du massor, el förlorar massor Jag brukar skyffla in markerna ganska ofta. Spelar ändå ganska tajt nu förtiden ((går bättre då)), men när man väl sett floppen är det ju ingen ideé att lägga sig... Sen känns det som att jag alltid är längst ut i ändarna av variansen, antingen vinner jag varje flipp:mrgreen:.... eller så förlorar jag varje flipp:cry: Stora swings är inget jag rekomenderar för personer med dåligt psyke...kan vara sjukt frustrerande... (detta lät som en "kids, don't try this at home" -grej, var inte meningen ) Citera
mangehar Postad 21 November , 2007 Rapport Postad 21 November , 2007 Tja... Har du någon video inspelad på NL200 (ej omaha)? Om inte så vore det nice och se en.. lycka till med de sjuka swingsen i fortsättningen också =) Citera
Recommended Posts