Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

Jag tänkte casha ut mina pengar från absolute poker nu efter skandalen, men man var tvungen att ha satt in pengar på klienten, samt vänta 48h innan man cashade ut, så jag skottade lite med de pengarna jag hade där, blev lite PLO400, köpte in för 200 och lämnade bordet 35 min senare med 812. +$612 alltså. Slängde sedan in $50 för att kunna casha ut, blir ett uttag på $1004 om 48 timmar.

 

Ingen dålig skottning ;) tänkt om en annans skottningar gått lika bra då hade man haft en rejäl rulle.. lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Spelade NL200 i en timme nu. +$430.

 

Om en timme drar jag igång en turneringsgrind. 10 turneringar med starttid mellan 18.45 och 20.30 och inköp från 20 till 200 är inplanerade. Eventuellt spelar jag några till med starttid 21-23, får se hur det blir. För att inte bli helt uttråkad kommer jag även spela lite sng och några satelliter kanske.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Running good. Ska jag beta floppen?

Game #6007068014: Omaha PL ($1/$2) - 2007/10/23 - 17:18:47 (UK)

Table "Angers" Seat 2 is the button.

Seat 1: pukko1968 sits out

Seat 2: efterklok ($295.45 in chips)

Seat 3: siho sits out

Seat 4: Seba29072 sits out

Seat 5: AHTi_PP ($221.90 in chips)

Seat 6: Dani1983 ($186.70 in chips)

efterklok: posts small blind $1

AHTi_PP: posts big blind $2

----- HOLE CARDS -----

dealt to efterklok 7 of Diamonds8 of SpadesJack of Clubs9 of Clubs

efterklok: raises to $6

AHTi_PP: calls $4

----- FLOP ----- 8 of Diamonds5 of Diamonds7 of Hearts

AHTi_PP: checks

efterklok: checks

----- TURN ----- 8 of Diamonds5 of Diamonds 7 of Hearts8 of Clubs

AHTi_PP: checks

efterklok: bets $12

AHTi_PP: raises to $48

efterklok: raises to $156

AHTi_PP: raises to $215.90 and is all-in

efterklok: calls $59.90

----- RIVER ----- 8 of Diamonds5 of Diamonds7 of Hearts 8 of ClubsJack of Hearts

----- SHOW DOWN -----

AHTi_PP: shows Ace of Diamonds7 of ClubsQueen of Diamonds8 of Hearts (A Full House, Eights full of Sevens)

efterklok: shows 7 of Diamonds8 of SpadesJack of Clubs9 of Clubs (A Full House, Eights full of Jacks)

efterklok collected $442.80 from Main pot

----- SUMMARY -----

Total pot $443.80 Main pot $442.80 Rake $1

Board 8 of Diamonds5 of Diamonds7 of Hearts8 of ClubsJack of Hearts

Seat 2: efterklok (small blind) showed 7 of Diamonds8 of SpadesJack of Clubs9 of Clubs and won ($442.80) with A Full House, Eights full of Jacks

Seat 5: AHTi_PP (big blind) showed Ace of Diamonds7 of ClubsQueen of Diamonds8 of Hearts and lost with A Full House, Eights full of Sevens

 

Spelade i en timme, fyra bord PLO200. Spelade bra (=vann några flips) och plussade $812 8-)

 

Sammanlagt för oktober är jag nu +$4250.

 

BR: $7 386,59

 

 

Jag blev lite småtiltad i dag när jag kom till praktiken klockan 8.00 och upptäcker att jag inte börjar förän 14.00.:oops: 6 mil hem dessutom, inte så man orkar ta bussen hem för att kunna vara hemma i två timmar heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

text...

 

Jag blev lite småtiltad i dag när jag kom till praktiken klockan 8.00 och upptäcker att jag inte börjar förän 14.00.:oops: 6 mil hem dessutom, inte så man orkar ta bussen hem för att kunna vara hemma i två timmar heller.

 

Haha skönt att läsa att det inte bara är jag som inte kan hålla iordning på tider.

 

Verkar gå bra för dig, fortsätt på det viset.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha skönt att läsa att det inte bara är jag som inte kan hålla iordning på tider.

 

Verkar gå bra för dig, fortsätt på det viset.

8-)

 

Förresten vart lirar du omaha?

 

Just nu på Crypto (på Interpoker som jag egentligen inte gillar men jag har sånt flyt där och klienten är skön).

 

 

Spelade ca 35 min till nu, har sinnessjukt bra flyt nu, +$490. Omaha är lätt när man vinner varje flipp, jag vet inte ens om jag är vinnande i längden, men $2900 på drygt 8 timmars spel denna månaden är jag nöjd med:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Backade $30 på $3-flips, eller ja, jag flippade iaf, och resten av bordet spelade vanligt. 38 händer tog det innan $30 var borta. Blev synad 24 ggr, men varken de två gångerna jag hade AA eller när jag hade AK. Var på något stört sätt psykologiskt skönt med en förlustsession iaf :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade lite NL200 nu, första handen vinner jag ett inköp när jag träffar top2, sen gick det åt helvete, var lite tiltad och en fisk som spelade 72/16/0,7 tog en jäkla massa pengar av mig. Låg som mest $1450 back, kämpade upp mig till ett back på $750 innan Fulltilt gick ner, riktigt synd när jag satt med $700 och fisken satt med $1100 på samma bord. Han var i princip dead money, men jag slutade ändå -600 mot honom.

 

Graf sedan 13e oktober. Dagens session startade vid sista stupet ungefär.

grafcs8.th.jpg

 

Borde nog ställt river här, tror han hade betalat av med det mesta faktiskt.

Full Tilt Poker Game #3952037928: Table Lynnwood (6 max) - $1/$2 - No Limit Hold'em - 10:45:20 ET - 2007/10/24

Seat 1: THEDEANvsU ($206.80)

Seat 2: HERO ($448.20)

Seat 3: chefrm ($220)

Seat 4: Yackson ($190.90)

Seat 5: sarfu ($155.20)

Seat 6: Fiskjävel ($1,401.45)

sarfu posts the small blind of $1

Fiskjävel has 5 seconds left to act

Fiskjävel posts the big blind of $2

The button is in seat #4

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO 8 of Diamonds8 of Spades

THEDEANvsU folds

HERO raises to $7

chefrm folds

Yackson folds

sarfu folds

Fiskjävel calls $5

*** FLOP *** 5 of Diamonds3 of Hearts8 of Hearts

Fiskjävel checks

HERO bets $14

Fiskjävel calls $14

*** TURN *** 5 of Diamonds3 of Hearts8 of Hearts7 of Hearts

Fiskjävel checks

HERO bets $34

Fiskjävel calls $34

*** RIVER *** 5 of Diamonds3 of Hearts8 of Hearts7 of Hearts7 of Diamonds

Yackson has been disconnected

Fiskjävel checks

HERO bets $150

Fiskjävel calls $150

*** SHOW DOWN ***

HERO shows 8 of Diamonds8 of Spades a full house, Eights full of Sevens

Fiskjävel mucks

HERO wins the pot ($408) with a full house, Eights full of Sevens

*** SUMMARY ***

Total pot $411 | Rake $3

Board: 5 of Diamonds3 of Hearts8 of Hearts7 of Hearts7 of Diamonds

Seat 1: THEDEANvsU didn't bet (folded)

Seat 2: HERO showed 8 of Diamonds8 of Spades and won ($408) with a full house, Eights full of Sevens

Seat 3: chefrm didn't bet (folded)

Seat 4: Yackson (button) didn't bet (folded)

 

 

Tiltsyn.

Full Tilt Poker Game #3951805207: Table Michael (6 max) - $1/$2 - No Limit Hold'em - 9:55:35 ET - 2007/10/24

Seat 1: JustCuts ($279.40)

Seat 2: dnats ($211.70)

Seat 3: cashwizard ($209.10)

Seat 4: Varjag ($193.75)

Seat 5: bigsporty ($94.10)

Seat 6: HERO ($221.35)

HERO posts the small blind of $1

JustCuts posts the big blind of $2

The button is in seat #5

*** HOLE CARDS ***

Dealt to HERO 9 of Diamonds8 of Diamonds

dnats folds

cashwizard raises to $7

Varjag folds

bigsporty folds

HERO calls $6

JustCuts has 15 seconds left to act

JustCuts folds

*** FLOP *** 3 of Diamonds6 of Diamonds10 of Diamonds

HERO bets $16

cashwizard calls $16

*** TURN *** 3 of Diamonds6 of Diamonds10 of Diamonds5 of Hearts

HERO bets $38

cashwizard calls $38

*** RIVER *** 3 of Diamonds6 of Diamonds10 of Diamonds5 of HeartsQueen of Diamonds

HERO checks

cashwizard bets $72

HERO calls $72

*** SHOW DOWN ***

cashwizard shows Queen of HeartsKing of Diamonds a flush, King high

HERO mucks

cashwizard wins the pot ($265) with a flush, King high

*** SUMMARY ***

Total pot $268 | Rake $3

Board: 3 of Diamonds6 of Diamonds10 of Diamonds5 of HeartsQueen of Diamonds

Seat 1: JustCuts (big blind) folded before the Flop

Seat 2: dnats didn't bet (folded)

Seat 3: cashwizard showed Queen of HeartsKing of Diamonds and won ($265) with a flush, King high

Seat 4: Varjag didn't bet (folded)

Seat 5: bigsporty (button) didn't bet (folded)

Seat 6: HERO (small blind) mucked 9 of Diamonds8 of Diamonds - a flush, Queen high

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kör en pokerpaus till på torsdag då jag antingen dtrar till cosmopolm eller kör en monsdtergrajnd online. gg. fort fisk.

 

Fyllelöften är till för att brytas... Spelade lite Donk n' Go, några 109:or på party och 129or på fulltilt. Spelade även 2 hu, jag var totalt överkörd i den första, men när blindsen gick upp lyckades jag ta tillbaka så att vi hade jämnstora stackar, då torskar jag ju givetvis en 20%are, tiltad som jag blev köpte jag in mig i en till, denna vann jag dock, så typ +-0 på hu. Tillslut blev det ett fint slutresultat, +$600. Det är kul att spela turneringar lite då och då, men jag fattar inte hur man orkar med dom dag ut och dag in, man blir ju besviken hela tiden när fi(sken) drar ut.

 

Fan... närjag läser igenomvad jag skrivit skulle man kunna tro att jag är rejält drogad, så är dock inte fallet 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe upplever precis samma =) så jävla less man blir när man förlorar alla flipps

 

Jo, men man kanske lär sig. Grymt snygg avatar btw :-D

 

 

Spelade lite nu på morgonen efter att jag skrivit klart ett skolarbete, blev sng-slask, 4 hu och ett gäng fullring, vann 3 hu och i fullringarna gick det åt helvete. Men satan vad motståndet suger på party, dock blev jag jättetiltad när en fisk med 33 synade min push och vann, det var på bubblan och stackarna var 8k(hero) 6k(fi) 4,8k 1,2k, blindsen 100/200. Handen efter synade han igen när jag pushade med AK, denna gång hade han hittat monstret 45o som givetvis hittade en femma på floppen. En annan fi synade allin med Q4s för 15bb preflop. När vi var 7 kvar på 200/400 och alla satt med ca 3k var det standard med 2-3 limp. Sjukt att jag ändå backade $450

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...