Limmet Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Ett såndäringa gto-move? lil_J posted the small blind - €1.00 Yxel- posted the big blind - €2.00 ** Dealing card to Yxel-: 5 of h, A of h janosb folded 2slim4gym folded wymiatator folded TheJob raised - €5.00 lil_J called - €5.00 Yxel- raised - €17.00 TheJob raised - €45.00 lil_J folded Yxel- went all-in - €183.00 TheJob went all-in - €149.00 ** Dealing the flop: 9 of s, 8 of c, 4 of h ** Dealing the turn: 2 of d ** Dealing the river: 3 of c Yxel- shows: 5 of h, A of h TheJob mucks: A of s, A of c Yxel- wins €390.00 from the main pot Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Psyket Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Mm känner att det bara går utför hära ^^ Sjukt kass nivå på dbn. Gäller iof hela pf i princip men... Börjar tro jag är en jinx för Flugan. Senaste tiden såfort jag öppnar en turre för o raila honom är han bust inom 5 min. Idag var tom sjukast. FRÅGADE om jag fick raila det sjuka wcoop-eventet då vi diskuterat oturen i mina rails. Fick ett ja. Startar bordet. Flugan får in första handen 80/20. Bust... Sluta raila då med din dåliga karma... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lobo Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Ett såndäringa gto-move? tilt-move? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 tilt-move? std Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Teh_MoUsE Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Tror inte på karma/vidskeplighet/öde etc etc. Tror på varians. Så never Gud har redan bestämt allting ändå, så spelar ingen roll att göra goda gärningar etc. eller? .... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chipstutten Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Gud har redan bestämt allting ändå, så spelar ingen roll att göra goda gärningar etc. eller? .... o0o0h u goin deep män Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 gud är död och jag har dödat honom MVG F. Nietzsche Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kimzors Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 Gud har redan bestämt allting ändå, så spelar ingen roll att göra goda gärningar etc. eller? .... gud har inget med karma att göra, hur ditt liv kommer va beror på hur du va i ditt förra liv, ifall du var snelhest eller onda dockan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 http://pokerforum.nu/forum/microgaming-prima/62193-kampanj-foer-att-bli-av-med-shortstacks.html Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 http://pokerforum.nu/forum/microgaming-prima/62193-kampanj-foer-att-bli-av-med-shortstacks.html Satt ingen längre stund på det bordet, det kan jag lova. Eller jo, nu vet jag vilket bord det är. Har det uppe. Sitter en 70 vpipare där nu med 70bb. Alltid nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Tjena, mitt namn är Svinet, och jag har spelat 97k händer sen 1e september. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Tjena, mitt namn är Svinet, och jag har spelat 97k händer sen 1e september. thank god for FPPs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
svint0 Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 thank god for FPPs? nope, inget sånt bara RB+race Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 0Infinity posted the big blind - €2.00** Dealing card to HERO: 4 of d, A of d HERO raised - €6.00 GSTAN folded Prislapp folded sparta321 folded damaskus169 raised - €10.00 DVk0Infinity folded HERO called - €10.00 ** Dealing the flop: 9 of d, A of s, A of c damaskus169 checked HERO bet - €14.00 damaskus169 called - €14.00 ** Dealing the turn: 7 of d damaskus169 checked HERO bet - €22.00 damaskus169 called - €22.00 ** Dealing the river: K of d damaskus169 checked HERO checked damaskus169 shows: K of s, K of h HERO mucks: 4 of d, A of d damaskus169 wins €91.00 from the main pot End of game 3518267895 Spelar fi 65/1/0 över 400 första händerna ger jag själva fan i gto. Obs får nutflush på rivern men vet hans hand. Pre har han KK/AA. På flop obv bara KK kvar. Nice read. Hur ofta skulle du uppskatta att du missar tunna värdebets på river för att du är rädd att springa in i nötter? Obs detta är inte ett sk. tunnt värdebet läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Wow Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Limmet visar ju sjukare händer än jag någonsin skulle visa. Raisefold med kåk också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Nice read. Hur ofta skulle du uppskatta att du missar tunna värdebets på river för att du är rädd att springa in i nötter? Obs detta är inte ett sk. tunnt värdebet läge. Är man en nitt får man alldrig betalt ändå, så ingen menning att försöka för då blir dom bara uppägda ändå! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 11 September , 2010 Rapport Share Postad 11 September , 2010 Vadå är det std att stoppa AQ där? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts