Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

mitt std spel på sb vs. bu 100bb är 3b/fold. dels för jag tycker det blir enklare att balansera upp två linjer ist för tre, och dels för att de händer jag spontant vill syna in mig med kommer att ha för dåliga implicita mot en knapphöjning.

Postad
Straff till united sista 10 nu då (Alltid)? Heja Bayern!

VADÅ tycker du bayern är värda detta mtp hur TOTALT JÄVLA ÄCKLIGt förnedrade dom var i 43 minuter? Bayern springer lite väl över EV äckeltyskar

Postad

var det alltså 5 minuters övertid? 43+52=95 senast jag räknade iaf och så vitt jag kommer ihåg visade 4e dommaren enbart upp 3 minuter.. Personangrepp? ställde bara en fråga gjorde inget påstående direkt..

Postad

Alltså jag är så fruktansvärt jävla äcklad av att Bayern går vidare. Så vidrigt jävla ovärt att jag funderar på om det är nån som försöker blåsa oss Unitedfans. FYFAN va illa jag mår nu.

Postad
var det alltså 5 minuters övertid? 43+52=95 senast jag räknade iaf och så vitt jag kommer ihåg visade 4e dommaren enbart upp 3 minuter.. Personangrepp? ställde bara en fråga gjorde inget påstående direkt..

ska väl vara 96 då det var 3 i första också, limmet kanske tycker det var jämnt i 1 min.

Alltså jag är så fruktansvärt jävla äcklad av att Bayern går vidare. Så vidrigt jävla ovärt att jag funderar på om det är nån som försöker blåsa oss Unitedfans. FYFAN va illa jag mår nu.

tycker vi skyller på domaren! vi tar pl istället, det som betyder nått =)

Postad
hahahahahahahahhahahahahahhahaaaaaaaaaaadsaudsdhuahahfadfghadughdg

utdddddddddddddddddddddddddd

Tror faktiskt inte en enda person här blir förvånad över att du är en äcklig liten fitta så du behöver inte försöka provocera. Tönt.

Postad
Tror faktiskt inte en enda person här blir förvånad över att du är en äcklig liten fitta så du behöver inte försöka provocera. Tönt.

+1.... enough said

edit: Handen över hur fan kan man checka ner som ha gör med set? Äckligt imo här ska du ju bara få in pengarna alla dagar i veckan...