padrinosftw Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 hoppas på lhc torsk ikväll! Yupp.. Citera
Yxel Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 Kom igen nu yxan vill se dig på 3/6 igen! hoppas på lhc torsk ikväll! Du vill det va? Mer fisk sas. Klart lhc torskar. Citera
Memory Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 mitt std spel på sb vs. bu 100bb är 3b/fold. dels för jag tycker det blir enklare att balansera upp två linjer ist för tre, och dels för att de händer jag spontant vill syna in mig med kommer att ha för dåliga implicita mot en knapphöjning. Citera
Yxel Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 Du vill det va? Mer fisk sas. Klart lhc torskar. gg Citera
Ängeln17 Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 gg Som de sa i Kellys hjältar: Ditt fel . Tänk positivt och det blir positivt. Tänk negativt och ....... Citera
okocha Postad 7 April , 2010 Författare Rapport Postad 7 April , 2010 ni som spelar utan synrange i sb vs btn, spelar ni utan synrange i bb vs btn också? i bb i headsup-spel? Citera
KallOödmjukDiva Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 ni som spelar utan synrange i sb vs btn, spelar ni utan synrange i bb vs btn också? i bb i headsup-spel? Kan ganska säkert svara för alla, nej, nej. Citera
semiklonk Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 Straff till united sista 10 nu då (Alltid)? Heja Bayern! VADÅ tycker du bayern är värda detta mtp hur TOTALT JÄVLA ÄCKLIGt förnedrade dom var i 43 minuter? Bayern springer lite väl över EV äckeltyskar Citera
semiklonk Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 och utd övriga 47?:P FYP 1 man mindre kanske? är du dum? verkar ju så iaf... Citera
semiklonk Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 var det alltså 5 minuters övertid? 43+52=95 senast jag räknade iaf och så vitt jag kommer ihåg visade 4e dommaren enbart upp 3 minuter.. Personangrepp? ställde bara en fråga gjorde inget påstående direkt.. Citera
Haslo Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 Alltså jag är så fruktansvärt jävla äcklad av att Bayern går vidare. Så vidrigt jävla ovärt att jag funderar på om det är nån som försöker blåsa oss Unitedfans. FYFAN va illa jag mår nu. Citera
okocha Postad 7 April , 2010 Författare Rapport Postad 7 April , 2010 var det alltså 5 minuters övertid? 43+52=95 senast jag räknade iaf och så vitt jag kommer ihåg visade 4e dommaren enbart upp 3 minuter.. Personangrepp? ställde bara en fråga gjorde inget påstående direkt.. ska väl vara 96 då det var 3 i första också, limmet kanske tycker det var jämnt i 1 min. Alltså jag är så fruktansvärt jävla äcklad av att Bayern går vidare. Så vidrigt jävla ovärt att jag funderar på om det är nån som försöker blåsa oss Unitedfans. FYFAN va illa jag mår nu. tycker vi skyller på domaren! vi tar pl istället, det som betyder nått =) Citera
semiklonk Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 96 minuter skulle det vart ja, sry för massa tilt inlägg men har ett stort hjärta för man u Ber om ursäkt limmet Citera
semiklonk Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 No worries Kan ju glädja dig med att jag håller på Liverpool ^^ :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: Citera
boman Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 hahahahahahahahhahahahahahhahaaaaaaaaaaadsaudsdhuahahfadfghadughdg utdddddddddddddddddddddddddd Citera
Metaddict Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 hahahahahahahahhahahahahahhahaaaaaaaaaaadsaudsdhuahahfadfghadughdg utdddddddddddddddddddddddddd Tror faktiskt inte en enda person här blir förvånad över att du är en äcklig liten fitta så du behöver inte försöka provocera. Tönt. Citera
semiklonk Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 Tror faktiskt inte en enda person här blir förvånad över att du är en äcklig liten fitta så du behöver inte försöka provocera. Tönt. +1.... enough said edit: Handen över hur fan kan man checka ner som ha gör med set? Äckligt imo här ska du ju bara få in pengarna alla dagar i veckan... Citera
Recommended Posts