Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ja vaffan händer? :shock:

 

Grinda ikväll?

vet inte, har overallsinvigning med skolan, men är ärligt talat inte särskilt sugen på att dricka ikväll så lutar åt att jag skippar det, måste vila lite först hur som helst, ska helst iväg och köpa en tavelram och tavelkrokar också, men det lär ju inte hända :S har ju utfört arbete för flera veckor egentligen då jag tvättat idag =)

 

ska du grinda?!?!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet inte, har overallsinvigning med skolan, men är ärligt talat inte särskilt sugen på att dricka ikväll så lutar åt att jag skippar det, måste vila lite först hur som helst, ska helst iväg och köpa en tavelram och tavelkrokar också, men det lär ju inte hända :S har ju utfört arbete för flera veckor egentligen då jag tvättat idag =)

 

ska du grinda?!?!?

 

Hårt liv.

 

Jag grindar alltid, men ja, till typ 11 ikväll äre grind som gäller! :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har börjat tycka turneringar är roligare och roligare nu på senare tid, och har försökt få in några stycken parallellt med cashgrinden det senaste, inga stora scores men lite plus på dom är jag nog och ska fortsätta spela dom lite sporadiskt.

 

 

 

skönt med vinst tillslut =)

 

Flugis du verkar het på turrar nuförtiden, vinst på PKEngeln och tvåa på headsup SM. Kankse ska satsa på det?

 

typ:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flugis du verkar het på turrar nuförtiden, vinst på PKEngeln och tvåa på headsup SM. Kankse ska satsa på det?

 

Du är så rolig Jonas, så fort man lyckats klonka bra i 2 turrar ska man satsa på det o sadla om hela pokerkarriären :D

Tycker turneringar är kul ibland som komplement till cashgrinden, och skulle nog tro att det är samma för Flugan... Turneringar har sjuk varians också, tror inte Variansflugan gillar det :D

 

Fast vad vet jag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är så rolig Jonas, så fort man lyckats klonka bra i 2 turrar ska man satsa på det o sadla om hela pokerkarriären :D

Tycker turneringar är kul ibland som komplement till cashgrinden, och skulle nog tro att det är samma för Flugan... Turneringar har sjuk varians också, tror inte Variansflugan gillar det :D

 

Fast vad vet jag

 

Jomen varför inte passa på o spela lite extra turneringar när det går bra, oftast när det går bra är det kul och är det kul spelar man bättre. Så är det iallafall för mig!

 

från unibets sm-blogg

 

Haha så fort jag gick in på unibet såg jag det, höll på att garva ihjäl mig :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...