Yxel Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 tack för stödet! kämpade som fan idag, hade ett par fina setups emot mig men lyckades ändå mirakulöst gå plus för sessionen, visserligen bara 60 bucks men är nöjd mitt spel. Nu ska jag iväg å spela lite klassiska brädspel med några klasskompisar. Viktig egenskap att kunna plussa fast man har många motsetups! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2009 Senaste aktivitet 13:26. FFS! Msn lr skippa pf också om du ska plugga :) grind hos dig ikväll var det va? gjorde en massa dumma saker igår, provade att spela hu, börja nl50 och var upp 6 inköp innan jag förlora en 600bb-pott med backdoorfärg under backdoorfärg och börja tilta, sluta med 4 inköp ner, sen torska jag ett inköp på nl200 också innan läggdags. idag känner jag mig fortfarande lite tiltad, men på nått sätt känner jag inte den vanliga tilten att det kvittar om jag vinner eller förlorar utan det är en "idag ska spela bra som fan"-känsla och det har jag gjort det lilla jag spelat hittills idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2009 Viktig egenskap att kunna plussa fast man har många motsetups! jaoooo.... nästa inlägg blir 5000!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 jaoooo.... nästa inlägg blir 5000!! Släng inte bort det på MikeTime nu bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 jaoooo.... nästa inlägg blir 5000!! Tycker du stannar där sen och jobbar med edits! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Yep. Ett Lim En Häst Ett Lik En Fluga måste ju bli madpluss x4!?!? Inte helt 100 de skulle komma än dock! obalanserat Jag då? Ingen har ens frågat mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2009 Släng inte bort det på MikeTime nu bara. Tycker du stannar där sen och jobbar med edits! to late slängde det i officedagboken :S :S Yep. Ett Lim En Häst Ett Lik En Fluga måste ju bli madpluss x4!?!? Inte helt 100 de skulle komma än dock! obalanserat coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2009 Jag då? Ingen har ens frågat mig ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Men EEEEEEEEEEEEEEhhhhhhhhhhhhhhhhh hon kanske är upptagen ikväll? Man kan fråga trots allt Vill inte hamna i flickvänsträsket, där man aldrig blir tillfrågad om saker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 20 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 November , 2009 Men EEEEEEEEEEEEEEhhhhhhhhhhhhhhhhh hon kanske är upptagen ikväll? jag synar, men antar att du är välkommen om det inte är blouff. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Ge dig. Du visste ju om det och vet du är välkommen när du vill Orka fråga alla. Som om du alltid gör det ^^ Det brukar spridas ändå. Sa ju till Liket. Fat chance han inte säger till dig. Och ja. Du bluffar Nä jag spelar bara nötter! Ja Liket sa till mig på gymmet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 20 November , 2009 Rapport Share Postad 20 November , 2009 Nä jag spelar bara nötter! Ja Liket sa till mig på gymmet... Gymet? Gick ni vilse eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 21 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 21 November , 2009 blev ett inköp upp hos limmet ungefärligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 Han bor där 5 ggr i veckan or so. Sicka är att han tycker det är kul med! En välmående man med andra ord. YXEL!!!!!!!!! Inget besök idag? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 21 November , 2009 Rapport Share Postad 21 November , 2009 En välmående man med andra ord. YXEL!!!!!!!!! Inget besök idag? Gymmet är ju dagens höjdpunkt. Nä tyvärr, får bli lite nätpoker och sen myskväll med tjejen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 22 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2009 lätt vinst i engel-turren!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 GJ Då har man det fan inte roligt annars! Skämt o sido det är ju en fråga om vad man tycker är kul.... Nä vad skulle vara roligare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 22 November , 2009 Rapport Share Postad 22 November , 2009 lätt vinst i engel-turren!! Jojo. När först J8s får dra ut AK och sen JTs vs 22 så är det lätt att vinna HU . Men grattis. Du lirade bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 22 November , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 November , 2009 Jojo. När först J8s får dra ut AK och sen JTs vs 22 så är det lätt att vinna HU . Men grattis. Du lirade bra. tack, spelade diciplinerat för en gångs skull, tycker du spela bra också med undantag för 89s mot djens, men du fick ju in bra där iaf =) *** spelade sh sm idag, gick bra ett tag innan det obligatoriska flippandet kom in i bilden:roll: ska grinda på ett tag till nu iaf. raptorbetsen NL Holdem $1(BB) Replayer Hero ($214) BB ($293) UTG ($161) CO ($104) BTN ($139) Dealt to Hero A:club: 2:club: fold, CO raises to $3.50, BTN calls $3.50, Hero raises to $14, fold, fold, BTN calls $10.50 FLOP ($32.50) Q:club: 9:diamond: 9:spade: Hero bets $10, BTN calls $10 TURN ($52.50) Q:club: 9:diamond: 9:spade: 2:spade: Hero bets $24, BTN calls $24 RIVER ($100) Q:club: 9:diamond: 9:spade: 2:spade: K:heart: Hero bets $166 (AI), BTN calls $91.55 (AI) BTN shows J:diamond: K:spade: (Pre 40%, Flop 36.3%, Turn 22.7%) Hero shows A:club: 2:club: (Pre 60%, Flop 63.7%, Turn 77.3%) BTN wins $280 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 23 November , 2009 Rapport Share Postad 23 November , 2009 tack, spelade diciplinerat för en gångs skull, tycker du spela bra också med undantag för 89s mot djens, men du fick ju in bra där iaf =) TY. Jo det är väl inte den hand jag är stoltast över under alla mina pokerår . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts