Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

Tror btw att jag lättare blev tiltad för att jag hållt mig undan energidryck idag, har blivit grymt beroende av dem senaste månaderna och blir nu för tiden ganska lätttiltad om jag inte får en. Har varit smågrinig och haft huvudvärk typ hela dagen.:roll: Jag försöker obv bli av med beroendet, men vet inte om det är värt det om det blir så dyrt som idag :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

k9spelet håller samma klass som k9pi-filmen ungefär...

det är gött att spewa ibland så man skärper till sig lixom.

Skänk 5k till nån välgörenhet oxå så ska du se att medriggen kommer som ett brev på posten... =)

Inte sett den filmen, men det verkar inte som att du rekommenderar den =)

 

Dega 5k till unicef nu, nästan så man känner sig snål när man precis spelat bort 12x så mycket :S Får hoppas att de jag spewa bort till också skänker en slant :P

 

 

 

Denna http://www.aftonbladet.se/webbtv/nyheter/utrikes/article5238483.ab tyckte jag var rätt rolig btw....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $25(BB) Replayer

SB ($25,476)

Hero ($13,959)

UTG ($5,410)

CO ($7,246)

BTN ($9,925)

 

Dealt to Hero 9:club:K:spade:

 

fold, BTN raises to $150, SB raises to $600, Hero raises to $1,650, fold, fold, SB calls $1,050,

 

FLOP ($3,500) 6:heart:2:heart:J:club:

 

Hero bets $2,625, SB raises to $5,850, Hero calls $3,225,

 

TURN ($15,200) 6:heart:2:heart:J:club:4:heart:

 

Hero bets $6,459 (AI), SB calls $6,459,

 

RIVER ($28,118) 6:heart:2:heart:J:club:4:heart:Q:club:

 

 

 

SB shows 9:heart:T:heart:

(Flop 47.6%, Turn 100.0%)

 

Hero shows 9:club:K:spade:

(Flop 52.4%, Turn 0.0%)

 

SB wins $28,103

 

 

Här är ju FIs hand jätte-faceup, men äckliga synstationen syna ofc.

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $25(BB) Replayer

SB ($20,925)

Hero ($10,601)

UTG ($45,984)

CO ($3,808)

BTN ($3,949)

 

Dealt to Hero 9:heart:8:diamond:

 

fold, fold, Hero raises to $150, UTG raises to $600, fold, Hero raises to $1,537, UTG calls $937,

 

FLOP ($3,125) Q:club:A:club:K:heart:

 

check, Hero bets $2,343, UTG calls $2,343,

 

TURN ($7,812) Q:club:A:club:K:heart:5:heart:

 

check, check,

 

RIVER ($7,812) Q:club:A:club:K:heart:5:heart:5:diamond:

 

check, Hero bets $6,720 (AI), UTG calls $6,720,

 

Hero shows 9:heart:8:diamond:

(Flop 2.1%, Turn 0.0%)

 

UTG shows K:diamond:J:heart:

(Flop 97.9%, Turn 100.0%)

 

UTG wins $21,238

 

Går det att säga upp guldmedlemsskap på något sätt, känns ganska ovärt att ha ett konto när jag ser mig som bättre än alla kvarvarande instruktörer. :S

 

:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror btw att jag lättare blev tiltad för att jag hållt mig undan energidryck idag, har blivit grymt beroende av dem senaste månaderna och blir nu för tiden ganska lätttiltad om jag inte får en. Har varit smågrinig och haft huvudvärk typ hela dagen.:roll: Jag försöker obv bli av med beroendet, men vet inte om det är värt det om det blir så dyrt som idag :S

 

Antar att det är koffeinet du blivit beroende av. Kaffeberoendet går över på ca 2-dagar och det är mindre koffein i energidryck så stå ut två dagar så borde det vara lugnt sen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att det är koffeinet du blivit beroende av. Kaffeberoendet går över på ca 2-dagar och det är mindre koffein i energidryck så stå ut två dagar så borde det vara lugnt sen.

 

Energidryck är gift..

 

Var lika hooked på redbull som en transmexikansk lyxhora är på crack innan, dock kvitt mitt beroende nu, I DRINK LOKA!!!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torska $800 på 3/6 HU mot nån reg, sen skulle jag åka med sören till kontoret, men han hade ingen nyckel, så det sluta med att jag fick skjuts till CC där jag i 3.5 timmar satt och folda på 50/50, vann väl 5-6 händer totalt, men +3.2k så får väl duga. Nu tänkte jag åka hem till linköping, men tåget går inte förän 8.21 :S

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Torska $800 på 3/6 HU mot nån reg, sen skulle jag åka med sören till kontoret, men han hade ingen nyckel, så det sluta med att jag fick skjuts till CC där jag i 3.5 timmar satt och folda på 50/50, vann väl 5-6 händer totalt, men +3.2k så får väl duga. Nu tänkte jag åka hem till linköping, men tåget går inte förän 8.21 :S

 

gg wp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

-50k idag, var stört kall så inte så konstigt att jag backa, var nere på -100k innan det vände lite iaf. Ska räkna lite månadsresultat nu, men jag tror det är negativt :S

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $50(BB) Replayer

Hero ($21,757)

($10,530)

 

Dealt to Hero K:spade:K:diamond:

 

raises to $250, Hero raises to $750, calls $500,

 

FLOP ($1,500) 8:club:9:diamond:9:heart: (AI)

 

Hero bets $1,125, raises to $2,450, Hero calls $1,325,

 

TURN ($6,400) 8:club:9:diamond:9:heart:2:club: (AI)

 

check, check,

 

RIVER ($6,400) 8:club:9:diamond:9:heart:2:club:8:diamond: (AI)

 

Hero bets $18,557 (AI), calls $7,330 (AI),

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så, har sammanställt månaden, sjukt kall månad totalt sett. Resultatet för månaden skrivs till -27k kronor varav -87k på cashgame och +60k på turrar. Över ev i turrar och långt under ev i cashgamet :S Målet för månaden var att spela 100 timmar vilket avklarades med 2 timmars marginal!

 

Börjar med den enda grafen som går åt rätt håll, uteslutande 3/6 HU på fulltilt.

fulltiltmaj2009.jpg

 

 

 

Fortsätter med Unibet, 2/4 till 25/50 (!). 95% är 2/4 och 3/6 dock.

unibetmaj.jpg

 

 

 

Sist Svs där det är 75% 25/50 och resten 50/100. Tog även med den röda linjen från svs då den är sjuuuukt manlig.

svsmaj2009.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad händer i senaste handen där du har KK? Värdebluff?

lite tunnt värde kanske :S

Ärlig uppskattning, vad är din winrate i 5-6 handat NL1000$ (50/100 SvS)?

Sjukt svårt att uppskatta då det beror på så många variabler, om man tableselectar, hur många bord man spelar, osv..... Ganska stor skillnad på svs och sajter med 100bb i detta avseendet också, men om jag måste dra till med något så 5bb/100?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...