kravmärkt Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 Tycker också JJ-handen ser okey ut, check för att syna allt som han bluffar med och det verkar inte vara något valuebet direkt. 88+ om han inte slår om pre med dem, och sen tror du missat färgdraget är väl inte otänkbart eller ren bluff. En 7 borde väl slagit om på flopp med tanke på draget så då finns väl bara en hand med en 4 eller två i som slår dig. Men vad vet jag som inte huserar på dina nivåer. rent spontant så tror jag inte han betar 11100 med alla dessa händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 Fattar inte hur folk alltid kan "veta" att ett stort bet betyder si eller så. Tror inte det finns så många regs på 50/100 som betar stort med bluffar och mindre med värdehänder. Sen skulle det verkligen inte vara något konstigt med att kallsyna en sjua på flop. Kan inte hålla på och räkna bort händer ur folks range utan tvivel bara för att det är en dragig flop. Däremot finns det inte direkt jättemånga sjuor eller fyror kvar att ha, rent kombinatoriskt som det så fint heter. Möjligtvis är det bättre att beta river själv. Känns som fi lättare tar sig till river såhär med made hands än drag, speciellt när turn dubbelparar. Är väl mer eller mindre omöjligt att säga säkert om han värdebetar sämre men jag tror inte det är omöjligt iaf. Jag tror standard-fi synar fler sämre made hands än han betar på river. Det i kombination med att det nog normalt sett inte finns jättemånga rena bluffar i vår motståndares range gör att jag överväger bet river (blom90s rykte är väl iofs inte det som helt "normal" ). Som spelat skulle jag mycket väl kunna se blom dyka upp med a-hög som han vill undvika split med. ps jag är trött och bakis, kan verkligen inte avgöra om det jag skrev makes sense at all Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 Jahaaaa det är mot Blom, missade det. Då vetefan. Då behöver nog inte sizen betyda lika mycket, han kan nog levla en och två gånger om jag inte har helt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 Rungoodforlife! Väl pushat i V-P! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 3 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 Rungoodforlife! Väl pushat i V-P! ty, vann Veckopotten för 30k, men är fortfarande back 2k på svs idag:mrgreen: Svarar på det andra när jag grindat klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 gz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 3 Maj , 2009 Rapport Share Postad 3 Maj , 2009 ty, vann Veckopotten för 30k, men är fortfarande back 2k på svs idag:mrgreen: Svarar på det andra när jag grindat klart. oslagbar imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 3/14, paus nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 GL! Ska raila för första gången typ (= Btw så blandar jag ihop dig och Supertequila hela tiden av någon anledning. edit: snygg uppdubbling på ft, gogogogog okkkkcha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 omgomgomg jobba back to back! rail on. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Trollat Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Hur gick det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
padrinosftw Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Ligger 7/7 just nu, garanterad minst $5700. EDIT: ute med mot :7w:, degat pf. GG okocha! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Ute =( Samma plats som förra veckan, ut med samma hand, några dollar mer i pris denna veckan. Börjar bli en vana detta. +60k sek lite drygt för dagen iaf! Full Tilt Poker Game #12014543468: $50,000 Guarantee (88660710), Table 56 - 8000/16000 Ante 2000 - No Limit Hold'em - 21:35:46 ET - 2009/05/03 Seat 1: fisk (155,420) Seat 2: dcookie (825,002) Seat 3: ProbBluffingYou (1,354,586) Seat 4: girlyhurly (316,594) Seat 6: GodOvGamblers (477,845) Seat 7: frenetic (728,553) fisk antes 2,000 dcookie antes 2,000 ProbBluffingYou antes 2,000 girlyhurly antes 2,000 GodOvGamblers antes 2,000 frenetic antes 2,000 fisk posts the small blind of 8,000 dcookie posts the big blind of 16,000 The button is in seat #7 *** HOLE CARDS *** Dealt to fisk ProbBluffingYou folds girlyhurly raises to 41,775 GodOvGamblers folds frenetic folds fisk raises to 153,420, and is all in dcookie folds girlyhurly calls 111,645 fisk shows girlyhurly shows *** FLOP *** *** TURN *** *** RIVER *** fisk shows Ace King high girlyhurly shows a pair of Sevens girlyhurly wins the pot (334,840) with a pair of Sevens *** SUMMARY *** Total pot 334,840 | Rake 0 Board: Seat 1: fisk (small blind) showed and lost with Ace King high Seat 2: dcookie (big blind) folded before the Flop Seat 3: ProbBluffingYou folded before the Flop Seat 4: girlyhurly showed and won (334,840) with a pair of Sevens Seat 6: GodOvGamblers folded before the Flop Seat 7: frenetic (button) folded before the Flop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Segt, men fint dagsres!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Däremot finns det inte direkt jättemånga sjuor eller fyror kvar att ha, rent kombinatoriskt som det så fint heter. Som spelat skulle jag mycket väl kunna se blom dyka upp med a-hög som han vill undvika split med. Detta sammanfattar väl handen ganska bra imo. Ah6h dök han upp med. GL! Ska raila för första gången typ (= Btw så blandar jag ihop dig och Supertequila hela tiden av någon anledning. edit: snygg uppdubbling på ft, gogogogog okkkkcha Jag tror jag är ganska olik ST som person, så det var konstigt omgomgomg jobba back to back! rail on. Back to back 6a =) Segt, men fint dagsres!! Bra jobbat! ty. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 "ganska" bra? Skulle vilja påstå att det var mer än "ganska bra" när jag tillochmed sätter honom på rätt hand Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 ty, vann Veckopotten för 30k, men är fortfarande back 2k på svs idag:mrgreen: Svarar på det andra när jag grindat klart. Ute =( Samma plats som förra veckan, ut med samma hand, några dollar mer i pris denna veckan. Börjar bli en vana detta. +60k sek lite drygt för dagen iaf! Grattis. Du börjar bli en riktig MTT-shark. Varningsflagg på klubben för dig numera . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 shit... wd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 "ganska" bra? Skulle vilja påstå att det var mer än "ganska bra" när jag tillochmed sätter honom på rätt hand Grattis. Du börjar bli en riktig MTT-shark. Varningsflagg på klubben för dig numera . ty, kan tyvärr inte komma på lördag heller =( shit... wd ty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ängeln17 Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 ty, kan tyvärr inte komma på lördag heller =( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 4 Maj , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Ganska lite spel idag, +13k sek på spelet typ. Spelade även en turnering med en rebuy (och en addon), funderade lite på om det är värt att ta rebuyen direkt så man har dubbel startstack eller om man ska spara den ifall man skulle busta innan rebuyperioden är slut. Vad säger folket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 ta den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 4 Maj , 2009 Rapport Share Postad 4 Maj , 2009 Ja, är ju trist om man +ar så att man inte kan ta den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts