Gå till innehåll

.


okocha

Recommended Posts

fan va synd.. inte så mycke att göra åt som sagt.

 

Kan du inte höra om du får kommentera lite?

Skulle vara kul får oss PF-are :D

Jag är nog fisk som kommentator, tror inte så många fler än du vill höra det =)

vilken slowroll av honom :(

Ja alltså orka steka, bra värde live iaf =)

Fuck vad tråkigt. Hade ju tänkt o få raila lite idag. Men så hinner man inte att vakna innan du bustat. Lycka till på livecashgamet.

ty.

Antar att detta var första nivån när du bara spelade 40 min så är det inte lite kallt att dega med AK där? Fi är ju bara iskall om han slår upp så mkt med sämre AA/KK och några till lägre par, kanske AK. Och imo är det väl ovärt att ta en coin på dom blindsen?

GTO-punken tyckte att alternativet var att syna uppslaget pre. =)

han hade ju ess-kung

ja, blockar ju hans nöthänder och så... Steker han med KK viker han nog alldeles för mycket

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 9,3k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ahh tyvärr :?

:(

Fruktansvärt vad Dan Glimne och hans sidekick (nån svensk)sågar ditt spel med AK igår just nu på livestreamen. Och så: "It was a very gutsy call with KK there" - Glimne

Lol, vad sa han då? Tror han att jag är så usel så jag kan få in en HU4rollz?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dem diskuterade att du antagligen var en lowlimit spelare och garanterat nätkvalare eftersom de antog att det spelet med AK var vanligt på låga nivåer. Något i den stilen :-D

Hehe.

Älskar hur weaktighta livespelare verkar vara.. Kanske skulle ta sig till nån turre...

Jo, det verkar så...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev middag med unibätgänget, trodde ju dom skulle pröjsa men där blev man badbeatad, typ 700sek kostade det istället:roll: Sen ville vi lira lite liveslask, vi lyckades på något sätt få svartlings svitsnummer så vi gick dit och knacka på och var med på en 1K sek/25k huf/90€. Jag busta obv svartling när jag hade JT på 789, han hade Q7, även liket var inne och veva med T4o i den potten.

 

Känns lite sådär halvbra att stoppa in med AK, men du kanske hade nån read på honom. Fyrbet händer typ inte i såna turneringar tror jag.

Men alltså det känns ju jättekallt att 3betsfolda AK i ett jättegivet squeezeläge. Alternativet är ju att flatta pre vilket också är semikallt med 2 spelare inne i potten och 3 spelare bakom.

Äh vafan, skönt som fan att åka ut direkt och slippa sitta förpassad till en särdeles meningslös aktivitet under 2 dagar innan man börjar vinna pengar.

Ja, orka folda sig kvar i 2 dagar och sen ändå inte få nån deg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men alltså det känns ju jättekallt att 3betsfolda AK i ett jättegivet squeezeläge. Alternativet är ju att flatta pre vilket också är semikallt med 2 spelare inne i potten och 3 spelare bakom.

 

Såg inte synen mellan, men inte så givet eller ens en bra idé att squeeza en utg-höjning light första perioden tycker jag (men AK kan man höja såklart om man vill, tycker dock flat funkar utmärkt). Om du tror att han tror att du är kapabel till squeeze light så okej, men oftast har en "vanlig" fi ibland QQ och mest KK+ här tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $4(BB) Party

Hero ($1,300)

($856)

 

Dealt to Hero K:heart:K:spade:

 

raises to $12, Hero raises to $40, raises to $100, Hero calls $60,

 

FLOP ($200) 9:diamond:4:heart:8:club:

 

Hero bets $115, calls $115,

 

TURN ($431) 9:diamond:4:heart:8:club:A:heart:

 

check, check,

 

RIVER ($431) 9:diamond:4:heart:8:club:A:heart:Q:diamond:

 

check, bets $255, Hero calls $255,

 

shows A:spade:3:club:

(Flop 14.3%, Turn 95.5%)

 

Hero shows K:heart:K:spade:

(Flop 85.7%, Turn 4.5%)

 

wins $941

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...