okocha Postad 28 September , 2011 Författare Rapport Postad 28 September , 2011 http://svtplay.se/v/1371047/nymodigheten_dataterminaler http://svtplay.se/v/1371045/oppet_arkiv/kinesisk_skrivmaskin?sb,k102995,2,f,102997 Citera
wheelinho Postad 28 September , 2011 Rapport Postad 28 September , 2011 vilka fiskar, kan inget ju Citera
Elitloppet Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 vet inte hur många gånger jag läst det översta inlägget på den här sidan. DONKA RIVERDJÄVULEN FÖR GUDS SKULL Citera
ea_0707 Postad 4 Oktober , 2011 Rapport Postad 4 Oktober , 2011 Vilket gym ska man gå på i linköping? Måste vara jättecentralt Citera
Elitloppet Postad 4 Oktober , 2011 Rapport Postad 4 Oktober , 2011 Vilket gym ska man gå på i linköping? Måste vara jättecentralt Itrim i motala Citera
Ängeln17 Postad 4 Oktober , 2011 Rapport Postad 4 Oktober , 2011 Vilket gym ska man gå på i linköping? Måste vara jättecentralt WC på S:t Larsgatan mitt emot stationen och buscentralen (i princip). Bra lokaler, mycket utrustning, och trevlig personal (unga tjejer för er i den yngre generationen ). Eller det längst ner på Storgatan vid Hamngatan, tror det är Feelgood. Sen ligger det nått på Platensgatan nästan vid Stora Torget men det vet jag inget om. Citera
ea_0707 Postad 5 Oktober , 2011 Rapport Postad 5 Oktober , 2011 Tack, blev tyvärr ingen träning men lägger det på minnet inför framtiden Citera
chipsHENKE Postad 15 Oktober , 2011 Rapport Postad 15 Oktober , 2011 Ett tack till "kul_godis" på svenska spel. Tydligen läser du ju här. Du må vara ett stort svin men du gav mig iallafall väldigt mycket motivation och tänkbart i dina otrevligheter. Lite dålig stil att hitnrunna konversationen och dra när du var plus bara. Värdet satt ju trotts allt kvar. Framfört! Citera
Yxel Postad 15 Oktober , 2011 Rapport Postad 15 Oktober , 2011 Jävla bögspel Plussade bara 85 inköp i september Citera
Metaddict Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Jävla bögspel Plussade bara 85 inköp i september Sug min pXnXs Citera
KallOödmjukDiva Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 vet inte hur många gånger jag läst det översta inlägget på den här sidan. DONKA RIVERDJÄVULEN FÖR GUDS SKULL vafan Citera
KallOödmjukDiva Postad 18 Oktober , 2011 Rapport Postad 18 Oktober , 2011 Kan inte skriva i vissa delar på pokermates, skumt, så skriver här istället. Förstår inte hur MrJimmy kan ha fötts med så otroligt många hästskor opp i röva. Är som han ökar sin synrange pre, trots bättre vetande, för att han veeeet att han kommer klonka. Kommer ihåg en hand jag hade emot honom för runt 2år tsedan på Prima, förståss. Där han försvarar min UTGhöjning med 25hjärtur i BB, check/synar A36, check/synar 4 och check/raisar Allin på river T. Mot mina AA. 4real har handen i HM men orkar inte leta opp den. Obs, detta är ingen haterpost, bara en facination över Karma fungerar. Jimmy bästa killen = Jimmy kan göra vad han vill på pokerborden och ändå vinna. Citera
Starfitter Postad 18 Oktober , 2011 Rapport Postad 18 Oktober , 2011 fast om karma fanns i poker hade inte du suttit i hålet och jag varit IRL gul. IMO och hur fan fick orre sina miljoner om karma finns? mer genuint ond får man leta efter. för att inte tala om dom man inte ens nämner vid namn osanbfgpabsgpabgoasbspfngapobg dabogbaosbgadpgå Citera
KallOödmjukDiva Postad 18 Oktober , 2011 Rapport Postad 18 Oktober , 2011 Orre mkt god, Orre bjuder på godsaker. Citera
Elitloppet Postad 18 Oktober , 2011 Rapport Postad 18 Oktober , 2011 konstigt val av db att skriva om jimpan om i Citera
emilio_15 Postad 18 Oktober , 2011 Rapport Postad 18 Oktober , 2011 konstigt val av db att skriva om jimpan om i nej kolla pm8s Citera
Starfitter Postad 18 Oktober , 2011 Rapport Postad 18 Oktober , 2011 ahaaa, nu fattade jag också ^^ ska be haxmaster orre fixa så du kan skriva överrallt divan. Citera
diazo Postad 18 Oktober , 2011 Rapport Postad 18 Oktober , 2011 Kan inte skriva i vissa delar på pokermates, skumt, så skriver här istället. Förstår inte hur MrJimmy kan ha fötts med så otroligt många hästskor opp i röva. Är som han ökar sin synrange pre, trots bättre vetande, för att han veeeet att han kommer klonka. Kommer ihåg en hand jag hade emot honom för runt 2år tsedan på Prima, förståss. Där han försvarar min UTGhöjning med 25hjärtur i BB, check/synar A36, check/synar 4 och check/raisar Allin på river T. Mot mina AA. 4real har handen i HM men orkar inte leta opp den. Obs, detta är ingen haterpost, bara en facination över Karma fungerar. Jimmy bästa killen = Jimmy kan göra vad han vill på pokerborden och ändå vinna. 1.0 Kenny & Orre lös pm tillgången. 1.1 Måste ändå gilla GM 2.0 Öl. 2.1 Cider/Drinkar? Citera
Yxel Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 1. Nybliven pappa sen 4 dygn tillbaka. Heeeeeeelt underbart <3 2. Kommit in på lokförarutbildningen som börjar i februari. Så jävla gött! 3. Drar precis in så jag klarar månadsutgifterna på poker, men har aldrig mått bättre! 4. Kombi, villa och barn. Älskar Svenssonlivet Citera
MikeTime Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 1. Nybliven pappa sen 4 dygn tillbaka. Heeeeeeelt underbart <3Gratz! (Stackars ungjävel) 2. Kommit in på lokförarutbildningen som börjar i februari. Så jävla gött! Vi hörs i telefonen. Jag har signatur Martin Tore. 3. Drar precis in så jag klarar månadsutgifterna på poker, men har aldrig mått bättre! Själv drar jag in precis så mycket på mitt jobb att jag klarar av pokerutgifterna men har aldrig mått bättre. 4. Kombi, villa och barn. Älskar Svenssonlivet Liten Golf, villa och tre katter. Älskar det mesta. Citera
valterego Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 Nybliven pappa sen 4 dygn tillbaka. Heeeeeeelt Grymt stort grattis! Citera
Starfitter Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 Mkt stort grattis! Jag som tyckte jag satt i båten när man bara kilar stadigt.... Citera
Recommended Posts