EverestPoker Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 Everest Poker erbjuder nu alla nya spelare som laddar ner Everest Poker från Pokerforum.nu eller Poker.se en cash-bonus på $200. Utöver den bonusen får du även vår ordinarie välkomstbonus på $100. Observera att det inte handlar om en matchningsbonus. Du kan sätta in $5 och spela ihop en god bankrulle och utmed resans gång tjäna in hela bonusen. Troligtvis kommer du att behöva sätta in mer än $5 för att tjäna in hela bonusen, men bonusen är alltså inte kopplad till din inledande insättning. Du har alltså möjlighet att göra en väldigt liten inledande insättning för att prova om Everest Poker är någonting för dig. Du bestämmer. I varje månads nyhetsbrev från Everest Poker hittar du dessutom reload-bonusar vars storlek baseras på din spelaktivitet. Värvar du vänner får du ytterligare $50 i bonus per vän. 1. Ladda ner Everest Poker från en länk på Pokerforum.nu eller Poker.se 2. Ange bonuskod SWECASH200 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BONNJOE Postad 7 September , 2007 Rapport Share Postad 7 September , 2007 hur många SP måste man lira in då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 hur många SP måste man lira in då? 2000 Tack Everestpoker. Kan tydliggöra att denna bonus även kan tas av spelare som öppnat ett konto via PF.nu tidigare och inte bara nya spelare! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 Hur lång tid har man på sig att aktivera bonusen? Gillar att samla ihop bonusar innan jag cashar in på Everest, så kan jag lugnt vänta tills payday-bonusen samt min specifika bonus via mail kommer i slutet av månaden, utan att behöva oroa mig att bonusen försvinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pettson1984 Postad 8 September , 2007 Rapport Share Postad 8 September , 2007 2000 Tack Everestpoker. Kan tydliggöra att denna bonus även kan tas av spelare som öppnat ett konto via PF.nu tidigare och inte bara nya spelare! Tack som fan! 2000 p för 200 dollar! Guld! Var tvungen att lira 6500 för 300 förra månadsbonusen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lunibet Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Riktigt skönt av er everest, tackar så hjärtligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
z0ltan Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Vart hittar man hur mkt summit points man får per hand? Jagantar att man får mer ju mer rake som tas, men finns det ingen tabell där det står exakt hur många points vid en viss summa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 Vart hittar man hur mkt summit points man får per hand? Jagantar att man får mer ju mer rake som tas, men finns det ingen tabell där det står exakt hur många points vid en viss summa? Du får lika mkt poäng som det rakeas vid bordet, poängen är dealt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BONNJOE Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 måste man sätta in några $ får att kunna adda koden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 9 September , 2007 Rapport Share Postad 9 September , 2007 måste man sätta in några $ får att kunna adda koden? Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2007 Hej Zoltan, Du hittar information om Summit Points-programmet på vår hemsida genom följande länk: http://www.everestpoker.com/sv/policies/summit.html MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 När ni på er hemsida skriver att man får 8 summit points per 1$ i inköpsavgift så antar jag att det med inköpsavgift innebär den del som inte går till prispotten? Korrekt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2007 Det stämmer att inköpsavgiften avser delen som inte går till prispotten. MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
León Postad 11 September , 2007 Rapport Share Postad 11 September , 2007 Hur lång tid har man på sig att aktivera bonusen? Gillar att samla ihop bonusar innan jag cashar in på Everest, så kan jag lugnt vänta tills payday-bonusen samt min specifika bonus via mail kommer i slutet av månaden, utan att behöva oroa mig att bonusen försvinner? ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 11 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 11 September , 2007 Bonusen gäller fram till 31 december. Oavsett när du anger koden så har du alltid 60 dagar på dig att tjäna in cash-bonusen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kronis Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Alltså koden verkar inte funka för mig:( vad kan felet vara...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Alltså koden verkar inte funka för mig:( vad kan felet vara...... Att du inte har signat genom Pokerforum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Samedi Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 2000 Tack Everestpoker. Kan tydliggöra att denna bonus även kan tas av spelare som öppnat ett konto via PF.nu tidigare och inte bara nya spelare! Även om det var för ca ett år sen? Minns att jag startade mitt konto med SWECASH150-bonusen, men denna bonus funkar inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kronis Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Joo men nu är det ju så att jag har signat genom pokerforum;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 12 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 12 September , 2007 SweCash200-bonusen gäller endast för nya spelare som laddar ner Everest Poker från Pokerforum.nu eller Poker.se. MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tommie88 Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Får man bonusen som en klumpsumma? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Får man bonusen som en klumpsumma? japps Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sorkenkk Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 SweCash200-bonusen gäller endast för nya spelare som laddar ner Everest Poker från Pokerforum.nu eller Poker.se. MVH Konstigt att den funkar för mig som har clearat SweCash150 innan då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tjimpen Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Fick det inte heller att funka, följde länk härifrån och kan inte lägga till bonus koden...tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kronis Postad 13 September , 2007 Rapport Share Postad 13 September , 2007 Fick det inte heller att funka, följde länk härifrån och kan inte lägga till bonus koden...tacksam för hjälp. Snacka me Everest support, till mig sa dom att jag har varit användare för länge på everest:P ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts