Preacher Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Ja, som topic frågar. Lagras det lokalt och i så fall vad heter filen. Citera
heltok Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 ligger i dokuments någonstans. har varit inne och rotat bland dem. är en databasfil där notesen står i text, men det är typ helt oläsligt. man ser att det är ens notes, men massa skumma ascii-tecken huller om buller. får vara en duktig programmerare för att kunna lyfta ur saker ur dem och klistra in dem i någon annans. jag skulle inte våga pilla i dem själv. Citera
Everhill Postad 7 September , 2007 Rapport Postad 7 September , 2007 Player notes sparas i denna fil. C:\Documents and Settings\<username>\Application Data\Microgaming\MPG\PrimaPokerNetwork.dat Citera
Preacher Postad 7 September , 2007 Författare Rapport Postad 7 September , 2007 Tackar ödmjukast. Citera
liddes Postad 29 September , 2007 Rapport Postad 29 September , 2007 heltok säger: ligger i dokuments någonstans. har varit inne och rotat bland dem. är en databasfil där notesen står i text, men det är typ helt oläsligt. man ser att det är ens notes, men massa skumma ascii-tecken huller om buller. får vara en duktig programmerare för att kunna lyfta ur saker ur dem och klistra in dem i någon annans. jag skulle inte våga pilla i dem själv. Om du laddar ner ett GUI (gränssnitt) till databasen (SQLite) så är det väldigt enkelt att läsa och ändra anteckningarna. Ex. på gui, http://sourceforge.net/project/showfiles.php?group_id=87946 Öppna sedan C:\Documents and Settings\<ditt anv.namn>\Application Data\Microgaming\MPG\PrimaPokerNetwork.dat. Om du har svårt med SQL kan du köra denna i "execute" (den ger dig alla anteckningar sorterat på "alias". select a.Alias, p.Notes, a.AliasId from tb_PlayerNotes p, tb_Alias a where p.AliasID = a.AliasID order by a.Alias Citera
lippa Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 Kan då ingen hjälpa mig hur jag ska ändra för att notes från ett nick sedan skall synas när jag loggar in med det andra nicket? Citera
Bobby_Chacon Postad 12 Februari , 2008 Rapport Postad 12 Februari , 2008 lippa säger: Kan då ingen hjälpa mig hur jag ska ändra för att notes från ett nick sedan skall synas när jag loggar in med det andra nicket? OT: Det är förbjudet med två nick på Prima=) Citera
Zyr Postad 25 April , 2008 Rapport Postad 25 April , 2008 Var kan man hitta dom om man kör VISTA? letat överallt och sökt efter namnet men inte hittat nått Citera
Joelsson Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 Jag behöver hjälp med att lokalisera filen i VISTA. Någon som vet? Tack på förhand /Joel Citera
MRogo Postad 24 September , 2008 Rapport Postad 24 September , 2008 Joelsson säger: Jag behöver hjälp med att lokalisera filen i VISTA. Någon som vet? Tack på förhand /Joel Testa "C: > Användare > \namn\ > AppData > Local. Därifrån lär du hitta. Tänk på att mappen "appdata" är dold så du måste välja att visa dolda mappar och filer i dina mapp-inställningar. Citera
Recommended Posts