Metaddict Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2007 WTF, nu sprayar han nån fräsch doftspray över HELA lägenheten!! :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 WTF, nu sprayar han nån fräsch doftspray över HELA lägenheten!! :lol: jag brukar köra raggarstädning och spraya någon sötsliskig edt överallt när jag flyttar in i skabbiga hotelrum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 *HOST HOST HOST* Kanske inte ska dra alla över ett streck men trodde faktiskt att även du plussat lite meta Om inte så kommer det säkert snart och du har troligtvis tjänat in resan flera ggr om när det är dags att åka hem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2007 Kanske inte ska dra alla över ett streck men trodde faktiskt att även du plussat lite meta Om inte så kommer det säkert snart och du har troligtvis tjänat in resan flera ggr om när det är dags att åka hem Jag är fett back i Thailand så jag förstår inte riktigt var du fått de ifrån Men men, det är väl bara att kämpa på... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Dapine har nu bevisat att det går att skita och 6tabla samtidigt. Ingen skam! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Dapine har nu bevisat att det går att skita och 6tabla samtidigt. Ingen skam! hade faktiskt 4 bord uppe bara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 hade faktiskt 4 bord uppe bara Tvättade du händerna efteråt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Tvättade du händerna efteråt? alltid Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Memory Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 alltid Tvättade du datorn efteråt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Addeprobe Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Bah, någon måste ju ta bilderna? det där var ju bara en riktigt usel bortförklaring Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Tvättade du datorn efteråt? aa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
b0bb4n Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Har alltid drömt att skita å grinda samtidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2007 Alltså...jag åkte inte till Thailand för att gymma till ljudet av Markoolio och Mange Schmidt!! Då tar jag för helvete hellre mongolisk strupsång eller nåt! Polsk döds lär väl vara en önskedröm http://www.youtube.com/watch?v=Oey85FGHOHc BEHEMOOOOOOOOOOOOTHHHHHHHHH!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Att ta med sig bärbara till skithuset när man lirar MTT är standard, men man borde väl endå kunna ta sit-out när man lirar cg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 10 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2007 Att ta med sig bärbara till skithuset när man lirar MTT är standard, men man borde väl endå kunna ta sit-out när man lirar cg? de tyckte vi andra med... iofs blir man utslängd från borden fort som faaan på microgaming-klienten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
boman Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 dapine: varför sätter du dig med 150$ vid ett NL500 bord? du har väl pengar nog att köpa in fullt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 dapine: varför sätter du dig med 150$ vid ett NL500 bord? du har väl pengar nog att köpa in fullt. Incognito wannabe! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sinja Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Antar att du inte vet att många opererar om sig men då ska jag ge dig en "hint", de gör det. Så om det är första gången du är i Thailand kanske du borde spendera några dagar att försöka hitta skillnaderna, annars kommer du kanske hitta en nitlott, om du inte redan gjort det förstås;-) Men om dom ändå opererat sig så spelar det ju ingen roll. Känns lite annorlunda bara men omväxling förnöjer ju som man säger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Men om dom ändå opererat sig så spelar det ju ingen roll.Känns lite annorlunda bara men omväxling förnöjer ju som man säger.. http://www.stickmanbangkok.com/Reader/reader1898.htm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Bah, mer bilder! Grindstuga Min grindhörna, bara jag som insett att man kna lura riggen i soffan! Ute på nån bar, pinnen ser ut att ha fångat något häftgt på bild medan snaso, vegas och metaddict ser allmänt glada ut. Meta sitter som vanligt och diskuterar senaste harcoremetalmusiken från polen, samtidigt som snaso redogör hur en perfekt kosthållning bör skötas i bangkok med mycket chips och nötter. Benknackan ser mest förvirrad och otålig ut, partysugen? Finns fler bilder, dock vet jag inte vad detta forum säger om censur Ang. plussandet så är väl det antingen jag eller dapine som ligger bäst till, troligtvis den sistnämnde. Edit: några fler bilder Bröder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slashyboy Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 palla citera allt det:P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 palla citera allt det:P . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
draft Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Fasen vad nice ni verkar ha det! Jag bokade min biljett för några timmar sedan. Åker dock till Phuket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 palla citera allt det:P Det vara bara att trycka på en knapp, inte så jätte jobbigt, och ville ha med bilderna, så de passa ju perfekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 10 September , 2007 Rapport Share Postad 10 September , 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts