SvS_PUSH Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Vilken Boss-sida har snabbaste utbetalningarna? Citera
Jimmy_the_Rose Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Redbet, 1 min till swedbank och Neteller (första uttaget upp till 24h) Citera
SvS_PUSH Postad 6 September , 2007 Författare Rapport Postad 6 September , 2007 Låter bra, finns det någon bra bonus/dela man kan få på redbet då? Citera
Belöna Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Siternas medvetna slöhet vad gäller utbetalningar är det mest puckade de kan göra. Anledningen att så många gillar (är beroende) av poker är för att det är ett instant response game. Att behöva vänta flera dagar/veckor på vissa nätverk med utbetalningar och begränsningen att inte kunna sätta in med visa kort. Det gör STOR skada på antalet nya spelare. Redbet verkar ligga i framkant vad gäller det mesta. Säkerhet och nu tydligen utbetalningar. TACK redbet för att ni försöker göra denna ruttna branch bättre. Citera
Laxpasta Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Vänta nu, menar ni att det tar 1 minut att få ut pengarna till mitt bank konto om jag cashar ut pengar från redbetpoker? Citera
Jagged Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 om du har swedbank är det så ja. annars tar det en timme eller något liknande... http://www.redbet.com Citera
Laxpasta Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Låter ju helt sjukt, hur är det med Nordea bank då? Någon som vet? Citera
Jeg123 Postad 6 September , 2007 Rapport Postad 6 September , 2007 Jag har för mig att om du gör ett uttag till ditt bankkonto och inte har swedbank tar det 1 bankdag. Citera
Recommended Posts