fl0w Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Kan nån mer vara snäll och inte vara 20 år gammal, tack? #17.... Tyckte det skulle vara tråkigt att vinna så jag nästbubblade ut från att ha varit #1 med typ 20 gubbar kvar. Jaja, strategin var väl sådär erkänner jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Nås som fått nåt mail ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
el_kryddo Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Nope.. Skönt å se att dom inte bara glömt bort mig iaf:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joey Postad 12 September , 2007 Rapport Share Postad 12 September , 2007 Kan nån mer vara snäll och inte vara 20 år gammal, tack? #17.... Tyckte det skulle vara tråkigt att vinna så jag nästbubblade ut från att ha varit #1 med typ 20 gubbar kvar. Jaja, strategin var väl sådär erkänner jag. Låter som det var dig jag drog ut med 9T mot AK med typ 18 spelare kvar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 18 September , 2007 Rapport Share Postad 18 September , 2007 Låter som det var dig jag drog ut med 9T mot AK med typ 18 spelare kvar? Stämmer fint det. Den är jag dock inte bitter över, som CL med AKs i SB med en shortie som pushar på knappen kändes det som en instasyn. Snarare min syn därefter med AK mot tidig raise. Naturligtvis satt han på KK. Då var jag bitter. Idag är jag gladare - för jag får åka på kryss trots allt ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 23 September , 2007 Rapport Share Postad 23 September , 2007 JAG ÄR SÅ JÄVLA BRA OCH KOMMER SOPA BÅTEN MED ALLA!!!!!! GRATTIS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Ola e bäst helt enkelt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
miata91 Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 GRATTIS Tackar, Tackar... men var hitta du det citatet, känner jag inte igen att jag skrivit... även om det nu var så. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 24 September , 2007 Rapport Share Postad 24 September , 2007 Tackar, Tackar... men var hitta du det citatet, känner jag inte igen att jag skrivit... även om det nu var så. Kan ju vara så att citatet inte är helt exact som du skrev...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts