marcusl Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Andy QQ limpar så jävla ofta först in, annars stabil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 29 November , 2007 Rapport Share Postad 29 November , 2007 Andy QQ limpar så jävla ofta först in, annars stabil.. Jag tog en koll i Poker Tracker och det jag såg var faktiskt rätt lustigt. AndyQQ är den spelare jag vunnit mest pengar från. Popoffer är den spelare jag förlorat mest pengar mot. I en databas med några tusen namn är detta ganska anmärkningsvärt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 30 November , 2007 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2007 Jag tog en koll i Poker Tracker och det jag såg var faktiskt rätt lustigt. AndyQQ är den spelare jag vunnit mest pengar från. Popoffer är den spelare jag förlorat mest pengar mot. I en databas med några tusen namn är detta ganska anmärkningsvärt. Vad nickar du? popoffer gillar jag att möta han e bra och gör en del moves men lättiltad, sitter gärna i pos på han. AndyQQ har jag mött en hel del, han e tight och känns mkt ABC Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 1 December , 2007 Rapport Share Postad 1 December , 2007 Hehe verkar som om jag flugit under radarn här, spelar bara nattetid iofs.. Som en jävla vampyr är man. Suger blodet ur fiskarna när det kryper ut om natten;-) Men antar att jag får räkna mig som regular på 5/10, ett tag framöver iaf, måste hitta spelet igen + att man gör lika bra pengar där som 10/20 lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krille88 Postad 2 December , 2007 Rapport Share Postad 2 December , 2007 Vad tycker ni om Pokerowe? Spelar på 2.5/5 fullring NLTH. Berätta att han gick 45k plus under november. Tror han hade ett ptbb/100 på typ 9.3. Ganska imponerande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 2 December , 2007 Rapport Share Postad 2 December , 2007 jag ser upp för de här gubbarn på 2.5/5 (och 5/10) : Svetshudik -JINX- kungrikard Bengan_THN Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 2 December , 2007 Rapport Share Postad 2 December , 2007 Vill ha lite fler åsikter om lirare man ser på 5/10.. Yasmine hOdja zesco16 LaLuna kallebalik Nån av dom man bör passa sig för? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 2 December , 2007 Rapport Share Postad 2 December , 2007 Vill ha lite fler åsikter om lirare man ser på 5/10.. Yasmine hOdja zesco16 LaLuna kallebalik Nån av dom man bör passa sig för? Yasmine= bluffar på ALLT, vad jag sett iaf. (bra värde) hOdja= tight passiv lirare. zesco16=duktig spelare laluna=? kallebalik= duktig ganska aggro. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 2 December , 2007 Rapport Share Postad 2 December , 2007 Silbersky? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TanTan Postad 2 December , 2007 Rapport Share Postad 2 December , 2007 Jensal Love2tilt Behrami Jonko Burgendi simkillen? Någon koll på någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 2 December , 2007 Rapport Share Postad 2 December , 2007 JensalLove2tiltBehramiJonkoBurgendi simkillen?Någon koll på någon? Burgendy är jag iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gazzaflush Postad 2 December , 2007 Rapport Share Postad 2 December , 2007 JensalLove2tilt Behrami Jonko Burgendi simkillen? Någon koll på någon? Jonko är iaf en bekant till mig som har utvecklats till en stabil 2,5-5 spelare under tre månader nu och kommer snart sitta och sno pengar på 5-10 aswell. Burgendi har jag mött vad jag har för mig, stabil spelare som jag helst undviker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 December , 2007 Rapport Share Postad 2 December , 2007 Vill ha lite fler åsikter om lirare man ser på 5/10.. Yasmine Yasmine återfinns på i princip alla nivåer från 1/2 och uppåt och bluffar som sagt på allt. Har dessutom extremt svårt att släppa alla låga pp och alla mellanpar på flopp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 December , 2007 Rapport Share Postad 2 December , 2007 Burgendi har jag spelat mött vad jag har för mig, stabil spelare som jag helst undviker Burgendy är jag iaf Bra cred ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 2 December , 2007 Rapport Share Postad 2 December , 2007 Bra cred ! Ja har man sett Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheoneXXL Postad 2 December , 2007 Rapport Share Postad 2 December , 2007 Är det ingen som har lite åsikter om dom lite tyngre pojkarna Mr.hell och compani?? IIIII,Mr.hell.Sharkbiter.(-),Klättermus.Suited ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Love2Tilt Postad 2 December , 2007 Rapport Share Postad 2 December , 2007 vad anser ni om highr0llah?, sett han med välldigt varierande stackar, ibland plus mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 2 December , 2007 Rapport Share Postad 2 December , 2007 Är det ingen som har lite åsikter om dom lite tyngre pojkarna Mr.hell och compani?? IIIII,Mr.hell.Sharkbiter.(-),Klättermus.Suited ?? Vad jag har förstått så är Klättermus ett delat konto? Lirade med han ett tag på 5/10 idag och han var inte så speciell tkr jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 2 December , 2007 Rapport Share Postad 2 December , 2007 McKicki Bust ? Jag skulle garva om så var fallet. Han är helt ok men definitivt för dålig för de nivåer han var uppe och vevade på. Silbersky är jäkligt bra. Burgendy verkar vara en halvny värdesänkande ~(20/16/hög) spelare på 5/10 kr? Har inte sett han spewa hittills iaf även om han kanske inte försöker bråka så mkt aktivt med mig heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Den klättermusen på 25/50 50/100 är bra iaf. Även Mr.Hell är stabil Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Är det ingen som har lite åsikter om dom lite tyngre pojkarna Mr.hell och compani?? IIIII,Mr.hell.Sharkbiter.(-),Klättermus.Suited ?? Har spelat en del med både Mr.hell och llllll, en del med sharkbiter med, men det var den tiden då jag bara hade poker som hobby och aldeles för mkt pengar:lol: Nu är det mer att grinda in säkra pengar på lägre limits. Där slipper man swingsen:-) Men Mr.hell har jag känt till och från att jag har edge på, bara att spela sansat och aggressivt mot honom, försöka spela så mkt på position som möjligt och göra det dyrt för e.v. drag som han spelar. llllll däremot är en mardröm att möta 5-handed, alltid aggressiv och anpassar sig ruskigt bra till bordet. Det är han/hon jag spelat mina 3 eller 4 största potter emot, p.g.a den aggressiva spelstilen. 4st potter mellan 40-45k blev det oss emellan i de gamla glada dagarna:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Burgendy verkar vara en halvny värdesänkande ~(20/16/hög) spelare på 5/10 kr? Har inte sett han spewa hittills iaf även om han kanske inte försöker bråka så mkt aktivt med mig heller. Stämmer bra det. Klev upp på 5/10 nu i december så ganska så ny på nivån. Vem vill bråka aktivt med dig Jerico? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
decoy Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Vad tycker ni om Pokerowe? Spelar på 2.5/5 fullring NLTH. Berätta att han gick 45k plus under november. Tror han hade ett ptbb/100 på typ 9.3. Ganska imponerande.. Han spelar bra ABC-poker verkar det som. Ganska tight-aggressiv, vill jag minnas. Men 45 k plus på en månad fullring? Låter lite friserat. Är teoretiskt inte omöjligt, om man är duktig och spelar VÄLDIGT mycket; 5-6 timmar om dan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pokerowe Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 Han spelar bra ABC-poker verkar det som. Ganska tight-aggressiv, vill jag minnas. Men 45 k plus på en månad fullring? Låter lite friserat. Är teoretiskt inte omöjligt, om man är duktig och spelar VÄLDIGT mycket; 5-6 timmar om dan. De var mycke spel, 180 timmar... och 1700kr var faktist turneringsvinst Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 3 December , 2007 Rapport Share Postad 3 December , 2007 De var mycke spel, 180 timmar... och 1700kr var faktist turneringsvinst Sjukt. Hur många händer blev det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts