Gå till innehåll

Regulars på SVS?

Tottyville

Recommended Posts

• Svars 747
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Andy QQ limpar så jävla ofta först in, annars stabil..

Jag tog en koll i Poker Tracker och det jag såg var faktiskt rätt lustigt.

AndyQQ är den spelare jag vunnit mest pengar från.

Popoffer är den spelare jag förlorat mest pengar mot.

I en databas med några tusen namn är detta ganska anmärkningsvärt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tog en koll i Poker Tracker och det jag såg var faktiskt rätt lustigt.

AndyQQ är den spelare jag vunnit mest pengar från.

Popoffer är den spelare jag förlorat mest pengar mot.

I en databas med några tusen namn är detta ganska anmärkningsvärt.

Vad nickar du?

popoffer gillar jag att möta han e bra och gör en del moves men lättiltad, sitter gärna i pos på han.

AndyQQ har jag mött en hel del, han e tight och känns mkt ABC

Länk till kommentar

Jensal

Love2tilt

Behrami

Jonko

Burgendi

simkillen?

Någon koll på någon?

Jonko är iaf en bekant till mig som har utvecklats till en stabil 2,5-5 spelare under tre månader nu och kommer snart sitta och sno pengar på 5-10 aswell.

Burgendi har jag mött vad jag har för mig, stabil spelare som jag helst undviker.

Länk till kommentar

McKicki Bust ?

Jag skulle garva om så var fallet. Han är helt ok men definitivt för dålig för de nivåer han var uppe och vevade på.

Silbersky är jäkligt bra.

Burgendy verkar vara en halvny värdesänkande ~(20/16/hög) spelare på 5/10 kr? Har inte sett han spewa hittills iaf även om han kanske inte försöker bråka så mkt aktivt med mig heller.

Länk till kommentar

Är det ingen som har lite åsikter om dom lite tyngre pojkarna Mr.hell och compani??

IIIII,Mr.hell.Sharkbiter.(-),Klättermus.Suited ??

Har spelat en del med både Mr.hell och llllll, en del med sharkbiter med, men det var den tiden då jag bara hade poker som hobby och aldeles för mkt pengar:lol:

Nu är det mer att grinda in säkra pengar på lägre limits. Där slipper man swingsen:-)

Men Mr.hell har jag känt till och från att jag har edge på, bara att spela sansat och aggressivt mot honom, försöka spela så mkt på position som möjligt och göra det dyrt för e.v. drag som han spelar.

llllll däremot är en mardröm att möta 5-handed, alltid aggressiv och anpassar sig ruskigt bra till bordet. Det är han/hon jag spelat mina 3 eller 4 största potter emot, p.g.a den aggressiva spelstilen. 4st potter mellan 40-45k blev det oss emellan i de gamla glada dagarna:-)

Länk till kommentar

Burgendy verkar vara en halvny värdesänkande ~(20/16/hög) spelare på 5/10 kr? Har inte sett han spewa hittills iaf även om han kanske inte försöker bråka så mkt aktivt med mig heller.

Stämmer bra det. Klev upp på 5/10 nu i december så ganska så ny på nivån. Vem vill bråka aktivt med dig Jerico? ;-)

Länk till kommentar

Vad tycker ni om Pokerowe? Spelar på 2.5/5 fullring NLTH. Berätta att han gick 45k plus under november. Tror han hade ett ptbb/100 på typ 9.3. Ganska imponerande..

Han spelar bra ABC-poker verkar det som. Ganska tight-aggressiv, vill jag minnas. Men 45 k plus på en månad fullring? Låter lite friserat. Är teoretiskt inte omöjligt, om man är duktig och spelar VÄLDIGT mycket; 5-6 timmar om dan.

Länk till kommentar

Han spelar bra ABC-poker verkar det som. Ganska tight-aggressiv, vill jag minnas. Men 45 k plus på en månad fullring? Låter lite friserat. Är teoretiskt inte omöjligt, om man är duktig och spelar VÄLDIGT mycket; 5-6 timmar om dan.

De var mycke spel, 180 timmar... och 1700kr var faktist turneringsvinst :lol:

Länk till kommentar