sturedenstore Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 jojje tror jag. jag gissar på baresi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 27 Mars , 2008 Rapport Share Postad 27 Mars , 2008 jojje tror jag. dawwe med andra ord.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 28 Mars , 2008 Rapport Share Postad 28 Mars , 2008 Intressant att snacka om 2.5/5 grinder. Tycker med Xarsion kan tilta loss rejält. Har annars problem med smekt. Vad tycker ni om HadUonTurn? smekt är en listig jävel Haduonturn e ju en riktig fisk. Någon som mött han med det roliga fisktecknet? ska visst vara bathmiljonär på sin poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 smekt är en sjukt kass reg Haduonturn e ju en riktig fisk. Någon som mött han med det roliga fisktecknet? ska visst vara bathmiljonär på sin poker. FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 smekt är ju grym. Jag har han på 249 händer och där spelar han 42/26. Han har spelat in 10k på dessa händer vilket ger han 432bb/100 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 smekt är ju grym. Jag har han på 249 händer och där spelar han 42/26. Han har spelat in 10k på dessa händer vilket ger han 432bb/100 heja megakillah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 Smekt är fan så jobbig att möta. Men även riktigt rolig:-) Jag har verkligen inget emot att möta ngn som ger så mkt action som han iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 heja megakillah heja 249 händer. Smekt är en kass donk som betalar de nitigaste regsen 200bb med TPNK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AnteSvante Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 heja 249 händer. Smekt är en kass donk som betalar de nitigaste regsen 200bb med TPNK. Mmm men synd då att man inte är en nit:lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 heja 249 händer. Smekt är en kass donk som betalar de nitigaste regsen 200bb med TPNK. ah lägg ner det där snacket! hade jag varit så dålig/förlorande spelare hade jag lagt ner för länge sedan. faktum är det är oftast nitsen som betalar av mig gång på gång. kan du inte posta ditt nick ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 är det du som är smekt det är faktist kul att lira med dig som ante påpekade Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 Vad är det som är så kul??!?!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 att smekt hade varit inne på ett pokerforum kunde jag aldrig tro men nog +ar du säkert på bra. Jag har ju själv gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eblinho Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 att smekt hade varit inne på ett pokerforum kunde jag aldrig tro men nog +ar du säkert på bra. Jag har ju själv gjort det HAhahaha LOL fan tar folk mig för Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leoo Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 Nöter mest fr men också donerat också av ett och annat inköp SH, nån fi härsom har stats på mej? annvänder inte PT lr liknande själv nämligen och skulle villa veta hur risigt jag ligger till! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 Nöter mest fr men också donerat också av ett och annat inköp SH, nån fi härsom har stats på mej? annvänder inte PT lr liknande själv nämligen och skulle villa veta hur risigt jag ligger till! Det skulle underlätta, själv har jag bara en 15k händer men det finns ju fler Edit fick syn på din dagbok En tomte till som vill berätta för omvälden hur duktig han är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leoo Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 Det skulle underlätta, själv har jag bara en 15k händer men det finns ju fler Edit fick syn på din dagbok En tomte till som vill berätta för omvälden hur duktig han är? Jag plussar bra turrar och FR men donerar sönder SH, och dom flesta i den här tråden rör sig runt 5/10-10/20 SH och där har det gått dåligt. Skulle villa ha stats från dom spelarna, inte braga om nån fisk klonk i en turboturre! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 Nöter mest fr men också donerat också av ett och annat inköp SH, nån fi härsom har stats på mej? annvänder inte PT lr liknande själv nämligen och skulle villa veta hur risigt jag ligger till! 450 händer fullring 2,5/5 32/10/2 90 händer fullring 5/10 34/13/1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leoo Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 450 händer fullring 2,5/5 32/10/2 90 händer fullring 5/10 34/13/1 Du och jag lirade ju för 2-3 månader sen dock, ändrat mitt spel mkt från det + att det var SH jag undrade aike men tack endå .. Hur fungerar dom statsen? vad betyder siffrorna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 du är då inte nitig i alla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 Du och jag lirade ju för 2-3 månader sen dock, ändrat mitt spel mkt från det + att det var SH jag undrade aike men tack endå .. Hur fungerar dom statsen? vad betyder siffrorna? Jo, jag såg det när jag hade postat:-) Att du i dessa händerna såg floppen drygt 30 procent av gångerna exklusive de gånger du checkade på stora mörken. Så totalt lär du väl ha sett den kanske 40 procent av händerna. Andra siffran är hur ofta du höjer pre. Sista siffran är din aggressionsfaktor. Beräknas på hur ofta man höjer pre, betar och reraisar postflopp. Idealet sägs att den ska vara mellan 2-3. (Det gäller kanske dock i första hand limit. Många av shorthandslirarna som har dagböcker här ligger ofta på 4+. I fullring är det ganska få i mina databaser som ligger över 2 ens.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NickLeeson Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 Du och jag lirade ju för 2-3 månader sen dock, ändrat mitt spel mkt från det + att det var SH jag undrade aike men tack endå .. Hur fungerar dom statsen? vad betyder siffrorna? Det där är riktigt fiskiga stats. Du limpar en massa pre istället för att höja och du är passiv postflop. Ska du spela så där många händer rekommenderar jag att du höjer de flesta händerna istället för att limpa, men då måste du bli betydligt aggressivare efter floppen för att inte blöda pengar. Eftersom det är svårt att gå från en löspassiv spelstil till en lösaggressiv rekommenderar jag att du först börjar med ett mer tightaggressivt spel. Rekommendationen blir: spela färre händer och spela dem aggressivare både före och efter floppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 Det där är riktigt fiskiga stats. Du limpar en massa pre istället för att höja och du är passiv postflop. Leoo lär av Qlyn, så slipper du att ha så fiskiga stats. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kriblix Postad 29 Maj , 2008 Rapport Share Postad 29 Maj , 2008 Någon som har Stats på mig och gärna kommentarer kring dessa. kriblix Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 10 Juni , 2008 Rapport Share Postad 10 Juni , 2008 Vem är andrii? dumpade 1200 på 1-2 och försvann Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts