Hakflem Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 visste inte att du lirade på nivån, har vi mötts nåt? nickar Burgendy Jag spelar lite på 5/10 ibland, men verkligen inte ofta. Och då jag spelar försöker jag undvika alla regulars som finns för att maximera värdet helt enkelt (då jag tycker att jag själv är rätt kass mot bra spelare) Och jag vet att du nickar Burgendy Sture, har några hundra händer mot dig men det lär inte bli fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Han spelar lite....oortodoxt. Vad nickar du Emilio? Ja jag håller med, har dock inte så många händer mot honom, har du något mer att lägga till, kommer säkert möta honom massa i framtiden så. Oortodoxt på vilket sätt? Vet inte om jag vill säga mitt, kan säga i PM om du säger ditt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Ja jag håller med, har dock inte så många händer mot honom, har du något mer att lägga till, kommer säkert möta honom massa i framtiden så. Oortodoxt på vilket sätt? Vet inte om jag vill säga mitt, kan säga i PM om du säger ditt? Har inga klockrena reads på Tjeckraiser än tyvärr förutom att han irriterar mig. Mitt nick har du i PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klunken Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 , Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Baver Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 TjeckRacer på 5/10? Spelar konstigt tycker jag. Lirade ett tag med honom igår och fick då intrycket av att han lirade rätt konstigt/ halvfiskigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
n0odles Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Va fan gör betongbarn på den där nivån???? Han är ju en looser på 0.5/1 kr nivån!Står inte helt rätt till med honom Han är riktig super fisk, Hamnad AI med 600+ stack vs hans 600+ stack K10s vs min QQ som han vann då lämna han bordet och köpte in på NL 25/50 så verkar va en skum typ edit:var på NL 1/2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xodiac Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 betongbarn är LOL, älskar att möta han på 2,5/5, vi 3betar och 4betar varandra med så sjuka händer. Har vunnit ett fint antal inköp ifrån honom, han tog dock 1.5 inköp av mig senast pga att jag gör årets sämsta pajjasspel (pusha med K hög i 3betad när det finns 0 FE hos honom efter hans raise, antingen hade jag druckit en öl för lite eller en för mycket ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 TjeckRacer på 5/10? Spelar konstigt tycker jag. Sjukt LAP, han har jag på mitt bord any time of the day! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 I PT har jag iaf 2210 händer, 40/33/4 på betong. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Loveless Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Sjukt LAP, han har jag på mitt bord any time of the day! Loose aggresive passive? Hur spelar en sån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Loose aggresive passive? Hur spelar en sån? För mej spelar en "LAP" löst och aggresivt preflopp och passivt postflopp. Vet dock ej om det är samma för gEeWhiZm8, men det skulle jag väl tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Min mobil ringer när betongbarn spelar 10/20+ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 då måste den ringa ett i tu då senaste tiden då jag alltid ser han där, tjeckracer har haft fin timing mot mig hittils men ska jobba hårt mot han i framtiden =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Min mobil ringer när betongbarn spelar 10/20+ Jag blir alltid relativt till mig i brallan när han är nere på 2,5/5 och spelar.. Kan tänka mig att han måste vara närmare en multipel orgasm på 10/20+.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Någon som har kolla på Manio på 2,5/5. Undrar om jag bara haft tur mot honom eller om han är den fisk jag tror han är. Det har säkert tagits upp flera gånger. Men hur utläser jag dessa siffor 29/33/3? Vet att sisa är aggression, men vad är dom andra två? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Någon som har kolla på Manio på 2,5/5.Undrar om jag bara haft tur mot honom eller om han är den fisk jag tror han är. Det har säkert tagits upp flera gånger. Men hur utläser jag dessa siffor 29/33/3? Vet att sisa är aggression, men vad är dom andra två? hur ofta man lägger in pengar i potten frivilligt och hur ofta man höjer upp. edit:pre Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Med 29/33/3 höjer han alltså preflop i fler potter än han är med i, vilket måste ses som sjukt aggro... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Med 29/33/3 höjer han alltså preflop i fler potter än han är med i, vilket måste ses som sjukt aggro... Han fastnar alltså med korten i sin egen stack och river med sej en stapel in i potten samtidigt som korten åker in i mucken. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_zed_ Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Typ nåt sånt.... och var 25:e hand... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leoo Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Sjukt LAP, han har jag på mitt bord any time of the day! Mmm sjukt agresssiv kille. Vet inte om det är posetivt heller för det är nästan så det blir löjligt, bara haft en session mot han och då donerade han i princip 2 inköp till mej på 5/10, helt oförklarliga pissdrag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pezdawg Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Han fastnar alltså med korten i sin egen stack och river med sej en stapel in i potten samtidigt som korten åker in i mucken. hahahaahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ceritus Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Med 29/33/3 höjer han alltså preflop i fler potter än han är med i, vilket måste ses som sjukt aggro... Tog bara några siffror på måfå, så ni behöver inte leta efter denna mystiska lirare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_SchMEK Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Hej era storgrindare , spelet ett tag på SvS och på 1-2 kr. Har också införskaffat pokertracker och skulle behöva er åsikt om min stats samt om ni tror att denna spelstil duger fint på nivån. Har spelat 4,200 händer och med statsen vpip : 26 , sedan har jag en preflop höjning som är för låg som jag vet om , den är på 11.5 ..sedan aggresivitet på flopp är 2.98 , turn är 3.40 och river är 3.70. BB/100 hands är 29.20 och ligger plus 5020 kr. Några förändringar jag måste göra förutom preflop höjningarna ? Mer aggresion ? Tacksam för svar:oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zaixer Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Hej era storgrindare , spelet ett tag på SvS och på 1-2 kr. Har också införskaffat pokertracker och skulle behöva er åsikt om min stats samt om ni tror att denna spelstil duger fint på nivån. Har spelat 4,200 händer och med statsen vpip : 26 , sedan har jag en preflop höjning som är för låg som jag vet om , den är på 11.5 ..sedan aggresivitet på flopp är 2.98 , turn är 3.40 och river är 3.70. BB/100 hands är 29.20 och ligger plus 5020 kr. Några förändringar jag måste göra förutom preflop höjningarna ? Mer aggresion ? Tacksam för svar:oops: jag antar att du ofta bara synar bakom limpare. tror det är bättre att höja dom istället om dom inte är alltför shortstackade. lycka till med ditt fortsatta megaflyt. får man fråga om nån har något på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okitsme Postad 24 Mars , 2008 Rapport Share Postad 24 Mars , 2008 Hej era storgrindare , spelet ett tag på SvS och på 1-2 kr. Har också införskaffat pokertracker och skulle behöva er åsikt om min stats samt om ni tror att denna spelstil duger fint på nivån. Har spelat 4,200 händer och med statsen vpip : 26 , sedan har jag en preflop höjning som är för låg som jag vet om , den är på 11.5 ..sedan aggresivitet på flopp är 2.98 , turn är 3.40 och river är 3.70. BB/100 hands är 29.20 och ligger plus 5020 kr. Några förändringar jag måste göra förutom preflop höjningarna ? Mer aggresion ? Tacksam för svar:oops: Tycker turn och river aggressionfaktorn låter hög på en så låg nivå, speciellt med tanke på att du spelar många händer och endast höjer 11.5% av dom preflop. D.v.s. det låter som du bluffar och valuebettar väldigt tunt i potter med fler än 2 spelare, spelare som gillar att bara checksyna ner med top par. Bara en spontan reaktion. Edit: liten sample dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts