Gå till innehåll

Regulars på SVS?


Tottyville

Recommended Posts

visste inte att du lirade på nivån, har vi mötts nåt? nickar Burgendy

 

Jag spelar lite på 5/10 ibland, men verkligen inte ofta. Och då jag spelar försöker jag undvika alla regulars som finns för att maximera värdet helt enkelt (då jag tycker att jag själv är rätt kass mot bra spelare)

 

Och jag vet att du nickar Burgendy Sture, har några hundra händer mot dig men det lär inte bli fler...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 747
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Han spelar lite....oortodoxt. Vad nickar du Emilio?

 

Ja jag håller med, har dock inte så många händer mot honom, har du något mer att lägga till, kommer säkert möta honom massa i framtiden så. Oortodoxt på vilket sätt?

 

Vet inte om jag vill säga mitt, kan säga i PM om du säger ditt? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja jag håller med, har dock inte så många händer mot honom, har du något mer att lägga till, kommer säkert möta honom massa i framtiden så. Oortodoxt på vilket sätt?

 

Vet inte om jag vill säga mitt, kan säga i PM om du säger ditt? :)

 

Har inga klockrena reads på Tjeckraiser än tyvärr förutom att han irriterar mig. Mitt nick har du i PM :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Va fan gör betongbarn på den där nivån???? Han är ju en looser på 0.5/1 kr nivån!

Står inte helt rätt till med honom

 

Han är riktig super fisk, Hamnad AI med 600+ stack vs hans 600+ stack K10s vs min QQ som han vann då lämna han bordet och köpte in på NL 25/50 så verkar va en skum typ

 

edit:var på NL 1/2

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

betongbarn är LOL, älskar att möta han på 2,5/5, vi 3betar och 4betar varandra med så sjuka händer. Har vunnit ett fint antal inköp ifrån honom, han tog dock 1.5 inköp av mig senast pga att jag gör årets sämsta pajjasspel (pusha med K hög i 3betad när det finns 0 FE hos honom efter hans raise, antingen hade jag druckit en öl för lite eller en för mycket 8-) )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har kolla på Manio på 2,5/5.

Undrar om jag bara haft tur mot honom eller om han är den fisk jag tror han är.

 

Det har säkert tagits upp flera gånger. Men hur utläser jag dessa siffor 29/33/3?

Vet att sisa är aggression, men vad är dom andra två?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har kolla på Manio på 2,5/5.

Undrar om jag bara haft tur mot honom eller om han är den fisk jag tror han är.

 

Det har säkert tagits upp flera gånger. Men hur utläser jag dessa siffor 29/33/3?

Vet att sisa är aggression, men vad är dom andra två?

 

hur ofta man lägger in pengar i potten frivilligt och hur ofta man höjer upp.

 

edit:pre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukt LAP, han har jag på mitt bord any time of the day!

 

 

 

 

 

Mmm sjukt agresssiv kille. Vet inte om det är posetivt heller för det är nästan så det blir löjligt, bara haft en session mot han och då donerade han i princip 2 inköp till mej på 5/10, helt oförklarliga pissdrag..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej era storgrindare , spelet ett tag på SvS och på 1-2 kr.

 

Har också införskaffat pokertracker och skulle behöva er åsikt om min stats samt om ni tror att denna spelstil duger fint på nivån.

 

Har spelat 4,200 händer och med statsen vpip : 26 , sedan har jag en preflop höjning som är för låg som jag vet om , den är på 11.5 ..sedan aggresivitet på flopp är 2.98 , turn är 3.40 och river är 3.70.

 

BB/100 hands är 29.20 och ligger plus 5020 kr. Några förändringar jag måste göra förutom preflop höjningarna ? Mer aggresion ?

 

Tacksam för svar:oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej era storgrindare , spelet ett tag på SvS och på 1-2 kr.

 

Har också införskaffat pokertracker och skulle behöva er åsikt om min stats samt om ni tror att denna spelstil duger fint på nivån.

 

Har spelat 4,200 händer och med statsen vpip : 26 , sedan har jag en preflop höjning som är för låg som jag vet om , den är på 11.5 ..sedan aggresivitet på flopp är 2.98 , turn är 3.40 och river är 3.70.

 

BB/100 hands är 29.20 och ligger plus 5020 kr. Några förändringar jag måste göra förutom preflop höjningarna ? Mer aggresion ?

 

Tacksam för svar:oops:

 

jag antar att du ofta bara synar bakom limpare. tror det är bättre att höja dom istället om dom inte är alltför shortstackade.

 

lycka till med ditt fortsatta megaflyt.

 

får man fråga om nån har något på mig?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej era storgrindare , spelet ett tag på SvS och på 1-2 kr.

 

Har också införskaffat pokertracker och skulle behöva er åsikt om min stats samt om ni tror att denna spelstil duger fint på nivån.

 

Har spelat 4,200 händer och med statsen vpip : 26 , sedan har jag en preflop höjning som är för låg som jag vet om , den är på 11.5 ..sedan aggresivitet på flopp är 2.98 , turn är 3.40 och river är 3.70.

 

BB/100 hands är 29.20 och ligger plus 5020 kr. Några förändringar jag måste göra förutom preflop höjningarna ? Mer aggresion ?

 

Tacksam för svar:oops:

 

Tycker turn och river aggressionfaktorn låter hög på en så låg nivå, speciellt med tanke på att du spelar många händer och endast höjer 11.5% av dom preflop.

 

D.v.s. det låter som du bluffar och valuebettar väldigt tunt i potter med fler än 2 spelare, spelare som gillar att bara checksyna ner med top par.

 

Bara en spontan reaktion.

 

Edit: liten sample dock

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...