pozz2 Postad 20 Mars , 2008 Rapport Share Postad 20 Mars , 2008 nån som har read på mig?? Nickar pozz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okitsme Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 who? me? acedeuce Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Han sa dock att han var back 20k för dagen så Ajdå.........Skenet bedrar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kazparov Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Någon som har några kommentarer om några regs på 1-2 nivån? Newsad GreenCurry Tiltmannen Stenk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Brukar sitta med 2-3 ggr inköp på flera bord, ser ut att " Runna Good " 5/10 el 10/20sek Senast ikväll såg jag honom med en 14K stack på ett 10/20 bord Han sa dock att han var back 20k för dagen så Tro mig han säger alltid att han är jätteback.. Hehe lite roligt är att jag i skrivande stund hittar honom med 24k stack på 10/20, men han är säkert monsterback iaf =P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 text !!!!!!!!! frågan är om man ta dig på allvar!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Erre bara jag som tycker AndyQQ har gått fårn en ABC grinder till en riktig Maniac den senaste månaden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 edit: meh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Erre bara jag som tycker AndyQQ har gått fårn en ABC grinder till en riktig Maniac den senaste månaden? Såg bara att hade lirade 10/20 & 25/50 igår och idag med riktigt fina stackar, så kanske. Nå andy? vet att du läser här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Tro mig han säger alltid att han är jätteback.. Hehe lite roligt är att jag i skrivande stund hittar honom med 24k stack på 10/20, men han är säkert monsterback iaf =P Whaaaaaat? Han kan ju inte ha slutat spela sen igår!(du skrev ditt inlägg typ 13:00) Hm hm, och han spela typ +10h igår kändes det som Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okitsme Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Ajdå.........Skenet bedrar!! Behöver det inte göra. Han spelar (ibland?) med väldigt hög varians. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Någon som har några kommentarer om några regs på 1-2 nivån?Newsad GreenCurry Tiltmannen Stenk spelat en del mot Newsad , sjukt dålig har han vart hittils..kan ta fram stats senare , tilta loss ganska rejält och reloadade inte när han hade 150 kr tex vilket jag tycker är svagt. Dom andra kan jag kolla upp sen då jag har lirar rätt mkt mot dom också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lion32 Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 frågan är om man ta dig på allvar!!!!!!!!!! I princip så skiter jag i vad du tar på allvar, jag kanske inte är värdens bästa spelare enligt din PT, ska ändå skriva min åsikt. Besserwisser!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
najvik Postad 21 Mars , 2008 Rapport Share Postad 21 Mars , 2008 Någon som har några kommentarer om några regs på 1-2 nivån?Newsad GreenCurry Tiltmannen Stenk Jag har mött de 3 sista i din lista när jag spelade 0.5/1...Stenk och greencurry verkade mkt bättre än snittet(det säger iofs inget om dem). Tiltmannen är fisk, VPIP på 60%... Ska tilläggas att jag bara har ca 100 händer på vardera av dem så min åsikt kan vara helt felaktig... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thrasher Postad 22 Mars , 2008 Rapport Share Postad 22 Mars , 2008 orkar inte skapa kalas igen men vill bara tillägga att jag gärna har Andy QQ på alla mina bord därimot så slipper jag gärna Jag_Vinner då det känns som han i princip ser mina kort.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mattzon Postad 22 Mars , 2008 Rapport Share Postad 22 Mars , 2008 orkar inte skapa kalas igen men vill bara tillägga att jag gärna har Andy QQ på alla mina bord därimot så slipper jag gärna Jag_Vinner då det känns som han i princip ser mina kort.. Får allt hålla med dig här. Från början såg jag honom som en fisk med otroliga klonk skillz som drog så fort han dubblat, men han har spelat upp sig mkt de sista veckorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 22 Mars , 2008 Rapport Share Postad 22 Mars , 2008 Får allt hålla med dig här. Från början såg jag honom som en fisk med otroliga klonk skillz som drog så fort han dubblat, men han har spelat upp sig mkt de sista veckorna. Jag_Vinner tycker jag utan tvekan är en av de jobbigaste på nivån, hans timing är kuslig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 22 Mars , 2008 Rapport Share Postad 22 Mars , 2008 Nån som har info på Kees på 5/10. Tycker han är jobbig ur position då han verkar syn/floata mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 22 Mars , 2008 Rapport Share Postad 22 Mars , 2008 Nån som har info på Kees på 5/10. Tycker han är jobbig ur position då han verkar syn/floata mycket. Sjukt fisk kille, har han på 62/8/0.4 på 430 händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 22 Mars , 2008 Rapport Share Postad 22 Mars , 2008 Sjukt fisk kille, har han på 62/8/0.4 på 430 händer Ok.... Det har han inte direkt hos mig men. Typ 25/20/4 på 300 händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kees123 Postad 22 Mars , 2008 Rapport Share Postad 22 Mars , 2008 Nån som har info på Kees på 5/10. Tycker han är jobbig ur position då han verkar syn/floata mycket. Enklast är att inte betta alls mot honom. Checka och vik sedan direkt om han visar styrka Sjukt fisk kille, har han på 62/8/0.4 på 430 händer Nja, hans agg-faktor ligger snarare upp mot 0.8 imo. Kanske du som passiviserar honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 22 Mars , 2008 Rapport Share Postad 22 Mars , 2008 Enklast är att inte betta alls mot honom. Checka och vik sedan direkt om han visar styrka Nja, hans agg-faktor ligger snarare upp mot 0.8 imo. Kanske du som passiviserar honom Hahah, duu din jävel! Hoppas du tar min förfrågan som en komplimang i alla fall EDIT: Såg just att jag ligger plus mot dig, så varför undrar jag överhuvud taget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 22 Mars , 2008 Rapport Share Postad 22 Mars , 2008 TjeckRacer på 5/10? Spelar konstigt tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 TjeckRacer på 5/10? Spelar konstigt tycker jag. Han spelar lite....oortodoxt. Vad nickar du Emilio? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 23 Mars , 2008 Rapport Share Postad 23 Mars , 2008 Han spelar lite....oortodoxt. Vad nickar du Emilio? visste inte att du lirade på nivån, har vi mötts nåt? nickar Burgendy Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts