Peder.A Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Skrev direkt till supporten för några timmar sedan men inte fått svar. Kanske kan få det via forumet istället. När jag försöker starta klienten får jag följande meddelande: "Network error has occured. Please make sure you're connected to Internet and click ok to reconnect." Igår var det inga problem alls. Min uppkoppling till Internet är det inget som helst fel på. Jag har provat att avinstallera klienten och laddat ner på nytt men det vill sig inte ändå... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anter Postad 21 Februari , 2008 Rapport Share Postad 21 Februari , 2008 Har någon listat ut någon lösning på det här? Jag ar samma problem Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 24 Februari , 2008 Rapport Share Postad 24 Februari , 2008 Har någon listat ut någon lösning på det här? Jag ar samma problem Är det här ett tekniskt problem som uppstår hela tiden, eller bara ibland? Skriv till spelarsupporten så kan de ge hjälpa dig hitta en lösning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
anter Postad 25 Februari , 2008 Rapport Share Postad 25 Februari , 2008 Jag har skickat mail till supporten och avvaktar nu svar. Jag ska ockå kolla loggfilen om det är något uppenbart. Det har varit så i kanske fem dagar nu. Varje gång jag försöker öppna klienten. Tack för att du svarade och försökte hjälpa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 Är det fler än jag som inte kommer in på everest nu? Står bara retrying connection . Jag som ville lira spanienkvalet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EverestPoker Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 Är det fler än jag som inte kommer in på everest nu? Står bara retrying connection . Jag som ville lira spanienkvalet Det ska inte vara några problem att komma in på Everest Poker, men vi har fortfarande problem med våra S&G-bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fozzilman88 Postad 12 Mars , 2008 Rapport Share Postad 12 Mars , 2008 Det ska inte vara några problem att komma in på Everest Poker, men vi har fortfarande problem med våra S&G-bord. när beräknas det vara klart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hackson Postad 16 Mars , 2008 Rapport Share Postad 16 Mars , 2008 Hade samma problem på FTP förut. Fick stänga av brandväggen och köra som admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts