ettkorv Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Finns det några fler än Full Tilt, UB och Party? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Inte party Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ettkorv Postad 1 September , 2007 Författare Rapport Share Postad 1 September , 2007 Inte party Jasså? Det var inte längesen jag minade där. Behövs dock ett särskilt program. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stefan99 Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 B2b Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 Prima/Microgaming går det på.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 1 September , 2007 Rapport Share Postad 1 September , 2007 B2b Wtf, hur? (jag kände alltså inte att det gick, så frågan är seriös) Stars går att mina med ett speciellt program som dock inte är tillåtet enligt deras ToC. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Jasså? Det var inte längesen jag minade där. Behövs dock ett särskilt program. Det går väl bara om man sitter vid bordet (och dessutom får en hand tilldelad) nuförtiden? Eller är jag helt missförstådd i vad datamining innebär? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PsychicIor Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Vad är datamina ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 Vad är datamina ? Att samla statistik om spelare på siten genom att spara HH's från observerade händer och importera till PT/PO/PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
slicken Postad 2 September , 2007 Rapport Share Postad 2 September , 2007 ipoker går vel oxå har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blaabar Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Nu kanske jag framstår som väldigt dum men hur dataminar man? Är det bara att öppna upp en massa bord på sin nivå och låta pt göra jobbet? Tänker på prima nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kape Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Ultimate Bet funkar. Jag har dock bara gjort det i begränsad omfattning för att ha lite mer underlag på GT+. Mest har jag plockat in stats när jag själv har spelat men ibland har jag lämnat PT igång ett tag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sombrero Postad 4 September , 2007 Rapport Share Postad 4 September , 2007 Nu kanske jag framstår som väldigt dum men hur dataminar man? Är det bara att öppna upp en massa bord på sin nivå och låta pt göra jobbet? Tänker på prima nu. Jupp, men de primasiter jag spelat på tillåter inte mer än 10 bord. Vet inte om det finns andra som tillåter fler. Tror ifs att unibet ev. gör det, är osäker????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts