Elitloppet Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Ja vi kör med en väldigt "öppen dörr" policy. Välkommen till Motala! Citera
Glödlampan! Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Nice! Vilka dagar är det träning och tider? Link till hemsida om det finns vore jätte schysst! Citera
Supertequila Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 Har så jävla svårt att hitta reads samt känna av gameflow osv när jag spelar många bord så därför håller jag mig till ST-style och du ser ju vilka som drar in pengarna. Jag och ST madplussar medan du och Ferna ärkegular. That's what I'm talking about my niggah Låt Staahla shortstacka 10 bord med sitt matematiska shortstacksmall som han snott från Jellos gamla dator, så kan du o jag syssla med riktig poker. Citera
Staahla Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 That's what I'm talking about my niggah Låt Staahla shortstacka 10 bord med sitt matematiska shortstacksmall som han snott från Jellos gamla dator, så kan du o jag syssla med riktig poker. LOL du är så patetisk när du har fel o va en liten konstant gul microstakesnörd tycker om mig skiter jag blankt i. Citera
najvik Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 LOL du är så patetisk när du har fel o va en liten konstant gul microstakesnörd tycker om mig skiter jag blankt i. Haha...det var faktiskt humor.... Citera
Supertequila Postad 2 November , 2009 Rapport Postad 2 November , 2009 LOL du är så patetisk när du har fel o va en liten konstant gul microstakesnörd tycker om mig skiter jag blankt i. hahaha... touché chalmers, touché. Citera
urmy Postad 3 November , 2009 Rapport Postad 3 November , 2009 Sit down var jag inne på också ett tag, men köpte en Malö då det kan vara nice med bäddsoffa om man har polare på besök. Fin som fan hur som helst, wp! Citera
Memory Postad 5 November , 2009 Rapport Postad 5 November , 2009 Sit down var jag inne på också ett tag, men köpte en Malö då det kan vara nice med bäddsoffa om man har polare på besök. Fin som fan hur som helst, wp! Jag har också en sit down, är riktigt nöjd med den. Citera
-PK- Postad 5 November , 2009 Författare Rapport Postad 5 November , 2009 Sit down var jag inne på också ett tag, men köpte en Malö då det kan vara nice med bäddsoffa om man har polare på besök. Fin som fan hur som helst, wp! Tyvm, jo om man är i behov av en bäddsoffa så är det säkerligen ett bra alternativ Tjena grabbar Hoj, ses snart osv. Jag har också en sit down, är riktigt nöjd med den. Mm, än så länge är jag också väldigt nöjd faktiskt. Väldigt stor, snygg och bekväm. Inte skrivit något på ett tag. Amsterdamresan närmar sig rejält. På Lördag bär det av och det kommer bli riktigt jävla skoj kan jag tro. Tyvärr har jag inte hunnit med lika mycket i lägenheten som jag hade önskat men en del har man hunnit med iaf. Rätt skönt att vara hemmafru faktiskt:-) Tänkte lira lite poker idag tror jag. Inte spelat något sen jag backade $2100 andra sessionen för månaden vilket gör att jag är en del back trots att jag inledde med ett plus. Förhoppningsvis täpper man igen det hålet inatt. Innan jag drar igång funderar jag på att skruva ihop ett par sängbord till sängstommen jag fixade iordning imorse (not so hidden) men sen blir det förhoppningsvis ett par timmars lir ifall jag känner mig i god form. Har laddat upp med lite thaimat så det bör inte kunna gå fel Citera
Chofritz Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 Jag har också en sit down, är riktigt nöjd med den. Lyckades köpa en helt ny sit down från mio för 6000 kr för ungefär två år sedan. Satt, åt, sov tom ibland och grindade in tusentals dollar (är lowstakes fisk) i min sit down. Bestämde mig i mars i år för att sälja den, pga flytt, så jag la upp en annons på blocket och satte utgångspriset till 10k eftersom jag tänkte att jag skulle börja ganska högt. Dröjde 5 min från att annonsen kom upp tills en kille hade instaköpt soffan och gett sig av på en 15 mils färd för att hämta den. Kort sammanfattning: Rekommenderas! GL med flytt och spel Citera
Teh_MoUsE Postad 6 November , 2009 Rapport Postad 6 November , 2009 Jag har också en sit down, är riktigt nöjd med den. lol, har en likadan. nöt Citera
Rooney Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 grattis pk-kungen ger bort 150 luckor till procentkungarna. GG! Citera
Spelgalen Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Hej, fan vad kul att du vann! Stort grattis. Citera
NikLasVegas Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Tack. Hur mycket vann jag? Citera
SasaOmerbasic Postad 9 November , 2009 Rapport Postad 9 November , 2009 Sååja! Grattis Punkrock!!! Citera
okocha Postad 11 November , 2009 Rapport Postad 11 November , 2009 Hej PK! Om man googlar ditt riktiga namn så verkar det som du är (varit?) väldigt framgångsrik i bowling. Har du mött avundsjukan även där som det låter här sida upp och sida ner? Fattar inte hur du hinner med att grinda som du gör och spela bowling på den nivån eller har du lagt ner? Citera
retorik Postad 11 November , 2009 Rapport Postad 11 November , 2009 Vad har du vunnit Punkrock? Bowlingsmatch eller nån skön turre? Man blir ju nyfiken nu Citera
nutshellcracker Postad 13 November , 2009 Rapport Postad 13 November , 2009 Hej PK! Om man googlar ditt riktiga namn så verkar det som du är (varit?) väldigt framgångsrik i bowling. Har du mött avundsjukan även där som det låter här sida upp och sida ner? Fattar inte hur du hinner med att grinda som du gör och spela bowling på den nivån eller har du lagt ner? Okocha...du anar inte hur många bowlingspelare som grindar poker... För inte så länge sen såg jag en av Sveriges genom tidernas absolut bäste bowlare (lätt top5, absolut i samma liga som Leandersson, Martin, Mats tex) sitta med laptoppen i bowlinghallen och grinda en MTT 2k guarr medans grabbarna i B-laget lirade match Citera
Recommended Posts