Gå till innehåll

Punkrock_kid - 1a plats i MCOP €500 NLT!


-PK-

Recommended Posts

  • Svars 480
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Trodde det var så, i och med ditt tips till Okocha. Sorry.

 

Jag spelar och har skaplig koll på bowlingen här i Sthlm, nåt speciellt du vill veta?

Okey, np.

 

Jao, jag spelar just nu och har väl avsikten att fortsätta när jag flyttar upp till Sthlm men är lite osäker på vilken klubb jag ska välja :-) Kommer ju bo i Årstaberg och det vore ju smidigt att spela i någon klubb som spelar i bowl o rama men jag vet inte, funderade på Stureby ev. Med bowlingmått mätt är jag inte jättebra så jag behöver inte nödvändigtvis spela i en klubb med elitserieambitioner men man vill samtidigt inte spela i något pensionärsgäng som bara spelar för att hålla igång typ 8-) Var spelar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okey, np.

 

Jao, jag spelar just nu och har väl avsikten att fortsätta när jag flyttar upp till Sthlm men är lite osäker på vilken klubb jag ska välja :-) Kommer ju bo i Årstaberg och det vore ju smidigt att spela i någon klubb som spelar i bowl o rama men jag vet inte, funderade på Stureby ev. Med bowlingmått mätt är jag inte jättebra så jag behöver inte nödvändigtvis spela i en klubb med elitserieambitioner men man vill samtidigt inte spela i något pensionärsgäng som bara spelar för att hålla igång typ 8-) Var spelar du?

 

Sumpan. Det finns gott om klubbar på den sidan om stan som är bra. Hammarby kanske? Bra gäng på G där, skön klubb med. Ny hallägare, och tillika kompetent klotborrare (def. top3 Swe) där sen ett litet tag tillbaks.

 

Stureby och Amiki är.....tja...jag vet inte. De har def. Elitserieambitioner, men det är lite attityd med i spelet där...

 

AIK och Djurgårn har ju också klubbar som spelar i hallarna söder om stan. Och dem är också på bra nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm, har funderat lite på Hammarby, ligger som sagt också bra till.

 

Är det Sainio du tänker på angående klotborrningen? Han har borrat mina klot och är en mycket trevlig kille men jag var osäker på om han spelade kvar i Hammarby. Gick in på swebowl och kollade upp det och det gör han ju så då har jag ju ytterligare en anledning att börja spela där :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mm, har funderat lite på Hammarby, ligger som sagt också bra till.

 

Är det Sainio du tänker på angående klotborrningen? Han har borrat mina klot och är en mycket trevlig kille men jag var osäker på om han spelade kvar i Hammarby. Gick in på swebowl och kollade upp det och det gör han ju så då har jag ju ytterligare en anledning att börja spela där :-)

 

Peppe har tagit över hallen där, och har sin klotshop där numera. Han hade den ju i Sumpan förut. Han gick till Bajen förra året.

 

Han har borrat alla mina med :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lisa, jag anar en liten Hidden challenge där mellan raderna ;-)

 

Igår så hade jag ett par timmars coaching med en kille här på forumet och det gick inte något vidare, blev $2,4k i hålet efter en makalöst motriggad session så det var inte så skoj. Senare på kvällen så spelade jag lite själv också. Smällde upp ett par 25/50 bord på Svs och vevade in 6k sek så då var det ju obv bara att instastänga ner borden och gå tillbaka till slösurfen och seriekollandet 8-)

 

Har fan spelat poker flera dagar i rad nu vilket inte hör till vanligheterna. Kanske orkar spela en session senare också..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick en tripp för ett tag sen, kan det vara några veckor sen kanske.

 

Satt och railade lite SvS, helt plötsligt satt mina gamla antagonister där i railen; Svidler, Weinerbach, DrickaMick typ, minns ju inte ens nicket nu...men en tripp tillbaks i tiden fick man.

 

Och nu dyker LokeLupus upp med....wtf. Har folk slut på idéer till nya nicks eller vad :D

 

Vart nästan sugen på att skyffla över alla rullar till SvS och köra lite högt där igen. :) Men så ångrade jag mig. Finns ju en springande norrlänning aka NIDRooN som man ju inte skulle orka möta med så liten rulle...till det behövs väl Eskilsson money management :shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Liten update. Spelat ett fåtal sessioner på svenska spel senaste dagarna. I förrgår så lyckades jag bomba hem 7,5k vilket var nice och igår spelade jag ett par kortare sessioner där jag vann lite första men smällde iväg det andra sessionen. Slutade dagen 800 upp eller något vilket åtminstone täcker lite av kvällens tänkta utgång 8-) Hade någon olycklig 3barrell 150bb djupt med J-hög i 3bettad pot där jag inte kunde motstå att dega river när esset ramlade men tyvärr så hade hans floppade par förvandlats till en bakdörrsfärg. Inga superintressanta potter i övrigt vad jag minns.

 

Spelade någon halvrolig pot på 25/50 där jag öppnar JT på knappen, får syn av reg i BB. Flopp 322, check-check. Turn T och han leder 250, normalt sett är detta en ganska standard flat för mig men killen kändes halvspewig så jag sa 875, han säger ganska snabbt 2025 och jag synar. River 9 och han instadegar 3k vilket jag synar av och vinner mot KJ:-)

 

Som sagt utgång idag. Först är det tänkt att jag och en polare ska se Liverpool - Hull på Olearys och dricka några öl för att sedan spela lite bowling, mycket skoj. Senare på kvällen blir det utgång i Finspång. Inte varje dag men det var många som skulle ut där idag och det kan vara kul att träffa lite folk man inte ser alltför ofta.

 

Nog dags att öppna en Miller nu så man är lagom glad tills kl 4 då Liverpoolmatchen börjar.

 

Hade fint!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...