Gå till innehåll

[ ] Ett år en miljon (sammanfattning at the end)


Opteron

Recommended Posts

  • Svars 808
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Whaaaat.... vad har ni för history? Jag hamnar aldrig i de där lägena känns det som.

 

Det dar ganska tidigt efter jag satt mig pa bordet, han tyckte jag val polarisiera min range genom att min-fembetta (las tilt). Standard ar ju att skicka pushen med AK-starka hander for att slippa bli sex-bettad.

 

Men du spelar ju alltid bra dessutom, alla regs vet att jag alltid kan hitta cp-move:t. :-)

 

Backar forovrigt anda pa allt over 5/10 denna manad =/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade lite ostabilt igår så bestämde mig för att för första gången testa 2.5/5, tänkte försöka en 3000 händers nonstop-session men klienten stängde nu =(.

 

Blev iaf 1994 händer och 4728kr inspelat trots rätt brutal slask och en misclick-fold för 600kr när jag skulle instasyna en push med TPTK och fisken flasha bluffen =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade lite ostabilt igår så bestämde mig för att för första gången testa 2.5/5, tänkte försöka en 3000 händers nonstop-session men klienten stängde nu =(.

 

Blev iaf 1994 händer och 4728kr inspelat trots rätt brutal slask och en misclick-fold för 600kr när jag skulle instasyna en push med TPTK och fisken flasha bluffen =)

 

Haha, gamla goda 2.5/5. Härlig mycket sug på den nivån, blir mest tiltad dock. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, sista gången ever jag spelar 2.5/5. Hade som projekt att spela en 3k händers nonstop-sesson.

 

Såhär i efterhand kan man fråga sig varför? Spelat äckligt kasst och varit allmänt kall, lol.

 

Fick ihop alla händer tillslut iaf och backa 4k.. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har kört rätt mycket sen jag började i oktober, bara klättrat inomhus och 98% bouldering. (Det är jag som har de Turkosa byxorna för övrigt om du är förbi klättercenter nån dag :-) )

 

Har satt två vit-tejpade problem och klarar väl hälften av de svart-tejpade atm. Har inte kört så mycket rep men alla 6c plockar jag så borde klara nån 7a även om jag faktiskt inte testat.

 

Har inte kört min första ute-session alls ännu men är sjukt taggad på det. Nu ska jag dra och bouldra. :mrgreen:

 

Edit: Denna kan väl knappast räknas som en bra dagbok? :roll:

 

Edit2: Målen är väl dels att bli riktigt bra, dels att kunna klättra riktigt coola/vackra leder/väggar/berg utomhus. Deepwater soloing är jag riktigt riktigt sugen på =)

 

 

Otroligt bra film:

 

http://thepiratebay.org/tor/3952616/King_Lines

 

Låter som en grym utveckling på kort tid. Bra där!

 

DWS verkar hur soft som helst. Jag undrar hur dom löser kritproblemet bara. Har dom typ 4-5 kritpåsar med sig liksom?

 

King Lines är jäkligt inspirerande, helt klart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

lol, sista gången ever jag spelar 2.5/5. Hade som projekt att spela en 3k händers nonstop-sesson.

 

Såhär i efterhand kan man fråga sig varför? Spelat äckligt kasst och varit allmänt kall, lol.

 

Fick ihop alla händer tillslut iaf och backa 4k.. :mrgreen:

 

Betyder detta att jag dragit ifrån i racet? :lol: +74,500 kr är jag nu :-P .

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Har fått intrycket av att du inte gillar mig.. Stämmer det?

Tycker du borde älska när någon som jag sitter vid bordet även om jag hade lite flyt mot dig sist vi möttes..

 

hmmm, vet inte om att jag tycker illa om dig iaf. Borde jag vara tiltad pa dig eller har jag whinat/drygat i chatten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Antar att jag tog dig denna månad då, blev tyvärr inte riktigt vad jag hoppats heller med en hel del break-even på slutet.

 

helamajun3.th.jpg

 

wp iaf, forhoppningsvis tar du mig nasta manad ocksa eftersom jag ar borta tva veckor men sen i juli ska jag satta 150k igen =)

 

Jag ska baka raberpaj nu =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hmmm, vet inte om att jag tycker illa om dig iaf. Borde jag vara tiltad pa dig eller har jag whinat/drygat i chatten?

 

nej inte direkt, bara en känsla jag fick! Men tar tillbaka det..

Varför pendla så i nivåer?

 

Lär väl inte behöva gå under 5/10 direkt..?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nej inte direkt, bara en känsla jag fick! Men tar tillbaka det..

Varför pendla så i nivåer?

 

Lär väl inte behöva gå under 5/10 direkt..?

 

2.5/5 var bara en dum grej. Spelade en dalig session ungefar vid forsta manads-toppen sa bestamde mig for att straffa mig med en 3k-handers session pa 2.5/5.

Svenska spel stangde nar jag bara hunnit spela 2k hander och jag hade plussat 4.8k sek sa korde en 3k-handers nonstopsession dagen efter bara for att gora det. Backade 4.9k pa den sessionen och det var forsta och sista gangen jag spelade 2.5/5..

:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...