Jerico Postad 9 Maj , 2008 Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 Whaaaat.... vad har ni för history? Jag hamnar aldrig i de där lägena känns det som. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 9 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2008 Whaaaat.... vad har ni för history? Jag hamnar aldrig i de där lägena känns det som. Det dar ganska tidigt efter jag satt mig pa bordet, han tyckte jag val polarisiera min range genom att min-fembetta (las tilt). Standard ar ju att skicka pushen med AK-starka hander for att slippa bli sex-bettad. Men du spelar ju alltid bra dessutom, alla regs vet att jag alltid kan hitta cp-move:t. Backar forovrigt anda pa allt over 5/10 denna manad =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 11 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 Maj , 2008 Spelade lite ostabilt igår så bestämde mig för att för första gången testa 2.5/5, tänkte försöka en 3000 händers nonstop-session men klienten stängde nu =(. Blev iaf 1994 händer och 4728kr inspelat trots rätt brutal slask och en misclick-fold för 600kr när jag skulle instasyna en push med TPTK och fisken flasha bluffen =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dead-Inside Postad 11 Maj , 2008 Rapport Share Postad 11 Maj , 2008 Spelade lite ostabilt igår så bestämde mig för att för första gången testa 2.5/5, tänkte försöka en 3000 händers nonstop-session men klienten stängde nu =(. Blev iaf 1994 händer och 4728kr inspelat trots rätt brutal slask och en misclick-fold för 600kr när jag skulle instasyna en push med TPTK och fisken flasha bluffen =) Haha, gamla goda 2.5/5. Härlig mycket sug på den nivån, blir mest tiltad dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 12 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 Maj , 2008 lol, sista gången ever jag spelar 2.5/5. Hade som projekt att spela en 3k händers nonstop-sesson. Såhär i efterhand kan man fråga sig varför? Spelat äckligt kasst och varit allmänt kall, lol. Fick ihop alla händer tillslut iaf och backa 4k.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
juttis Postad 14 Maj , 2008 Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 Jag har kört rätt mycket sen jag började i oktober, bara klättrat inomhus och 98% bouldering. (Det är jag som har de Turkosa byxorna för övrigt om du är förbi klättercenter nån dag ) Har satt två vit-tejpade problem och klarar väl hälften av de svart-tejpade atm. Har inte kört så mycket rep men alla 6c plockar jag så borde klara nån 7a även om jag faktiskt inte testat. Har inte kört min första ute-session alls ännu men är sjukt taggad på det. Nu ska jag dra och bouldra. Edit: Denna kan väl knappast räknas som en bra dagbok? Edit2: Målen är väl dels att bli riktigt bra, dels att kunna klättra riktigt coola/vackra leder/väggar/berg utomhus. Deepwater soloing är jag riktigt riktigt sugen på =) Otroligt bra film: http://thepiratebay.org/tor/3952616/King_Lines Låter som en grym utveckling på kort tid. Bra där! DWS verkar hur soft som helst. Jag undrar hur dom löser kritproblemet bara. Har dom typ 4-5 kritpåsar med sig liksom? King Lines är jäkligt inspirerande, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 14 Maj , 2008 Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 Jag var o klättra i raily beach (thailand) för 2år sen, ett riktigt coolt ställe! ! ett tips till alla som älskar att klättra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 14 Maj , 2008 Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 lol, sista gången ever jag spelar 2.5/5. Hade som projekt att spela en 3k händers nonstop-sesson. Såhär i efterhand kan man fråga sig varför? Spelat äckligt kasst och varit allmänt kall, lol. Fick ihop alla händer tillslut iaf och backa 4k.. Betyder detta att jag dragit ifrån i racet? +74,500 kr är jag nu . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 14 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 Betyder detta att jag dragit ifrån i racet? +74,500 kr är jag nu . ja, du dubblar mig Har inte fatt in sa manga vettiga hander senaste dagarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 14 Maj , 2008 Rapport Share Postad 14 Maj , 2008 Betyder detta att jag dragit ifrån i racet? +74,500 kr är jag nu . Shit, 74.5k. Lirar inte du mestadels 4st. 5-10SH bord. Hur många timmar har du lirat denna månaden egentligen? Grattis BTW Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 URK URK2 aja. Ny månad imorgon innehållandes japan, 10/20-klonk och sommarväder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darkapkuk Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Tung månad. Hoppas du aldrig behöver uppleva något liknande igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Tung månad. Hoppas du aldrig behöver uppleva något liknande igen Bitter? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Är det dollar eller kr vi pratar har lite svårt att få grepp om det. Är ju massa dollartecken här och var i hh och graf och sedan skriver ni kr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Är det dollar eller kr vi pratar har lite svårt att få grepp om det.Är ju massa dollartecken här och var i hh och graf och sedan skriver ni kr. Det ar svenska spel. Hade det varit dollar hade jag varit helt nojd Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Har fått intrycket av att du inte gillar mig.. Stämmer det? Tycker du borde älska när någon som jag sitter vid bordet även om jag hade lite flyt mot dig sist vi möttes.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Har fått intrycket av att du inte gillar mig.. Stämmer det?Tycker du borde älska när någon som jag sitter vid bordet även om jag hade lite flyt mot dig sist vi möttes.. hmmm, vet inte om att jag tycker illa om dig iaf. Borde jag vara tiltad pa dig eller har jag whinat/drygat i chatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Antar att jag tog dig denna månad då, blev tyvärr inte riktigt vad jag hoppats heller med en hel del break-even på slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Antar att jag tog dig denna månad då, blev tyvärr inte riktigt vad jag hoppats heller med en hel del break-even på slutet. wp iaf, forhoppningsvis tar du mig nasta manad ocksa eftersom jag ar borta tva veckor men sen i juli ska jag satta 150k igen =) Jag ska baka raberpaj nu =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 Tung månad. Hoppas du aldrig behöver uppleva något liknande igen den svenska avundsjukan:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darkapkuk Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 den svenska avundsjukan:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fiddski Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 är 53k en dålig månad för dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darkapkuk Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 är 53k en dålig månad för dig? Men ser du inte hur runbad han varit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 31 Maj , 2008 Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 hmmm, vet inte om att jag tycker illa om dig iaf. Borde jag vara tiltad pa dig eller har jag whinat/drygat i chatten? nej inte direkt, bara en känsla jag fick! Men tar tillbaka det.. Varför pendla så i nivåer? Lär väl inte behöva gå under 5/10 direkt..? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Maj , 2008 nej inte direkt, bara en känsla jag fick! Men tar tillbaka det.. Varför pendla så i nivåer? Lär väl inte behöva gå under 5/10 direkt..? 2.5/5 var bara en dum grej. Spelade en dalig session ungefar vid forsta manads-toppen sa bestamde mig for att straffa mig med en 3k-handers session pa 2.5/5. Svenska spel stangde nar jag bara hunnit spela 2k hander och jag hade plussat 4.8k sek sa korde en 3k-handers nonstopsession dagen efter bara for att gora det. Backade 4.9k pa den sessionen och det var forsta och sista gangen jag spelade 2.5/5.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts