Gå till innehåll

Censur - börjar spela poker igen.


Censur

Recommended Posts

  • Svars 147
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Yo!

 

Gjorde misstaget att anförtro min dotter det tunga ansvaret att agera väckarklocka idag. Hon har vaknat omkring 06:00 varje dag i flera veckor och när min mobil var urladdad sent igår tänkte jag iskallt att det nog skulle gå bra att låta henne väcka mig. Men icke. Bebisriggen klickade i och vips sov hon som en ängel fram till 08:00 då jag normalt är på väg hemifrån.

 

Så här är jag nu, lite sen på jobbet. Men det gör ingenting.

 

Dåså. Igår var ju en röd dag. Tråkigt. Idag tänkte jag väl vända på steken och generera nya fina gröna siffror, men vi får se vad framtiden har i sitt sköte.

 

Tänk på rullen och skit i bonusen.

 

Det är nog det jag gör.. NL10 med micorliten rulle är bara ett temporärt äventyr och så snart min privata ekonomi tillåter det kommer jag återvända till NL50 och NL100 där jag anser mig höra hemma. 250dollar är 250dollar och jag är absolut berädd att sätta min lilla fjuttrulles hälsa på spel för att få dem. Men som sagt, jag ska vara kall in i det sista och hålla mig på NL10 enligt rådande plan. Det vore ju lite småkul att lyckas cleara bonusen där. Dock kräver det ett gäng timmars spel varje dag och det kanske inte är så poppis hemma. :shock:

 

Nu ska jag bajsa och sen jobba. Ha en bra dag! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God afton!

 

Har spelat en två timmar lång session med fyra NL10 SH-bord. Är mycket belåten med mitt spel då jag för första gången lyckades tighta till mig och undvika de stora misstagen. Antagligen undvekjag väl därmed ett par fina stora potter också. Men ett litet rart plus blev det och det är väl ändå på nåt sätt huvudsaken. En dollar ifrån att reparera gårdagens skada. Lysande.

 

Nu ska jag hjälpa min tjej med ett inbjudningskort.. Inte helt omöjligt att jag straffgrindar en timme till före läggdags. Känner mig mystiskt pigg ikväll.. Men vi får se.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle man kunna få se några händer? Som fick din rulle att växa.

 

Ja, jo, det går förstås att ordna. Dock blir det ett fall för morgondagen för nu är jag väldigt trött. Spelat nästan en timme till på fyra bord och först gick det dåligt men vände till ett ytterligare miniplus på 4$. Gårdagens skada är alltså reparerad och den gamla hundradollargränsen spräckt!

 

1/9 +25$

2/9 +11$

3/9 +33$

4/9 -19$

5/9 +22$

 

BR: 102$

 

Nu ska det sovas! Godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God morgon!

 

Ny dag! Min lilla underbara flicka har idag förgyllt mitt liv i exakt 6 månader. Hon tog sovmorgon idag också men nu hade jag väckarklockan i beredskap så det utgjorde inget problem. Förutom förstås att jag inte fick leka med henne så mycket innan det bar till jobbet.. :cry:

 

Jaja.. Min flickvän ska på konsert ikväll och det innebär ju naturligtvis att jag blir tvungen att spela lite poker i hennes frånvaro. Fantiserade om att smyga upp på NL25 (där jag genom tiderna spelat överlägset mest.) och fortsätta där men så kom jag på att det är straffgrind som gäller och jag har redan ruckat på planerna genom att förkorta den till den 11e september så..

 

Det blir samma som igår. Fyra NL10 SH-bord 5max. Är som sagt nöjd med hur jag lyckades tighta till mig igår och tänkte försöka fortsätta på den linjen. Tror det är vinnande på den här låga nivån faktiskt..

 

Men en sak i taget. Nu är jag på jobbet och idag bör jag bli klar med programmet jag suttit och segat med i veckan. Ska fylla på min kaffemugg, bajsa och sedan är det full fart.

 

Ha en bra dag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja. Arbetsdagen lider mot sitt slut.. Lite mediahantering och kaffedrickning är vad som återstår..

 

Det blev väntetid i vanlig ordning och snabbt som en vessla utnyttjade jag den överblivna tiden till poker. Kan ju inte direkt starta upp fyra bord och förvänta mig att det ska fungera här så det blev istället en rar liten NL10 HU-session. Mötte en rad motståndare under sessionen och lyckades gå plus 26$ vilket känns mycket bra.

 

Jaja.. Ikväll blir det som sagt mer straffgrind på NL10 och försöka plussa på plusset ännu mer! :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God afton!

 

Tjejen är på konsert och kvällen har ostört kunnat ägnas åt poker. Har fortsatt straffgrinda NL10 och det har varit ganska svängigt, dock ständigt åt det plussande hållet. Upp och ner, och upp igen.

 

Svackan kom när jag försökte mig på att köra åtta bord samtidigt. Kanske hade kunnat gå bra men min uppkoppling verkar inte klara av det.. laggade, hängde sig och allmänt jävlades och man kan ju hamna på tilt för mindre. Så.. nej, det är max fyra bord som gäller. Tror inte att det någonsin kan löna sig för mig med fler då min spelstil är ganska lös.. Svårt att hålla koll på folk med fler än fyra bord.

 

Nåja. För trött för att dundra upp händer ikväll också. Det utspelade sig ett par stycken jag gärna skulle få lite råd om. Men... som sagt... någon annan dag.

 

Dagens plus slutade på +55$ vilket jag förstås är mycket nöjd med på NL10. Dock får jag inte ihop de poäng jag behöver för att cleara bonusen på NL10.. det står klart för mig nu. Så låt oss hoppas att jag når kommer upp i 250$ före den 11e så jag utan problem kan smyga upp på NL25! :roll:

 

Resultat:

 

1/9 +25$

2/9 +11$

3/9 +33$

4/9 -19$

5/9 +22$

6/9 +55$

 

BR: 157$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

God morgon!

 

Ny dag, fredag dessutom. Sitter på jobbet och dricker dagens andra mugg kaffe. Den smakar nästan lika ljuvligt som gårdagens fina straffgrinds-resultat.

 

30 inköp är det väl som gäller så 750$. Ska du ha.

 

Hehe. Nej det där är inget jag går efter. Jag kör hellre med någon slags stoploss på typ två-tre inköp och går tillbaka ner igen om det genast skiter sig. Tio inköp räcker mer än väl för att jag ska glida upp. Det är först på NL100 jag känner att jag behöver ordentlig uppbackning.

 

Mitt mål är att få till det så jag kan ha en rulle på ca 3000dollar på siten och spela NL100 men så länge det dyker upp hål att täppa i min privata ekonomi är det svårt att motivera ett sådant kapital avsatt för spel... oavsett om det handlar om insättning eller rena vinser. Så det jag gör är att avsätta lite spelpengar för lönen och ta små söta skott. Hittills har det gått helt okej faktiskt..

 

Men det känns som jag går mot ljusare ekonomiska tider så man kan väl hålla tummarna för att jag den här gången ska få möjlighet att bygga upp en liten spelrulle att dra hem extrapengar med. :-)

 

Usch vad jag ordbajsar.. Nepp. Ikväll blir det fortsatt straffgrind förstås. Ska försöka hinna med att se en film och äta lite gott också tror jag. Fredagar och lördagar brukar vara bra speldagar för mig. Man drar helt klart fördel av att sitta hemma, städad och nykter när alla bittra fyllon stövlar in. 8-)

 

Nu ska jag läsa lite andra dagböcker, sen bajsa, sen jobba!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hejsan!

 

Jag är en frilandsande tv-arbetare och nybliven pappa som spelat poker ett par år. Min privata ekonomi är väldigt svajande med ständigt uppkommande hål att täppa så jag har aldrig känt att jag kunnat hålla någon större summa avsatt för poker.

 

Har gjort flera ansträngningar för att bygga en bankrulle men mönstret har varit att jag antingen tagit ut "storpengarna" i kristider eller tiltat bort "småslantarna" i goda tider.

 

Som nybliven pappa har dessutom fritiden fått ökat värde och jag har därmed helt lämnat ideen att stadigt bygga en rulle från de allra lägsta nivåerna då det helt enkelt ger för lite vinst i förhållande till nerlagd tid.

 

Så nu tänker jag spela NL50 och lite NL100 SH och HU utan något bankrullekrav med maxinsättning på 500dollar per månad. Inte spela för långa sessioner, undvika tilt samt se till att endast spela när det inte finns några "störande moment" i närheten.

 

All respekt, men om du har svajig ekonomi hur kan du då avvara 3500 kronor per månad? Det kan väl inte vara bra? Jag förstår att din intention är att faktiskt vinna pengar men det finns det ju tyvärr inte någon garanti för att man gör.

 

Lycka till i alla fall och jag hoppas självklart att det går bra, men lova att du håller koll på hushållskassan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

All respekt, men om du har svajig ekonomi hur kan du då avvara 3500 kronor per månad? Det kan väl inte vara bra? Jag förstår att din intention är att faktiskt vinna pengar men det finns det ju tyvärr inte någon garanti för att man gör.

 

Lycka till i alla fall och jag hoppas självklart att det går bra, men lova att du håller koll på hushållskassan.

 

Ja, nej. Det kan jag förstås inte göra hur som helst. Det är helt riktigt. Ekonomin svajar lyckligtvis åt båda hållen och större delen av året tjänar jag ganska bra. 500dollar satte jag som absoluta taket under goda tider så att säga. Månader som denna är det absolut inte aktuellt med en enda dollar i insättning och jag tog ut hela rullen och förbrukade den på nödvändigheter.

 

Men tack för att du lyfter ett varningens finger. Man ska inte underskatta speldjävulen. Hittills har jag haft läget under kontroll. Eftersom jag nu har den stora fördelen att jobba med mina största intressen har pokern istället fått bli min hobby och ett tidsfördriv jag mår bra av. Så länge det känns på det sättet unnar jag mig att sätta mina "slöspengar" på spel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp! Kvällens straffgrind på NL10 avklarad. Känns som ett fylleslag. Åkte upp och ner som en jojo. Upp, upp, ner, upp, ner, ner, upp, ner. Avslutade efter en irreterande utdragning av en floppad stege. Dundrade vartenda gata men motståndaren synade envist till sig den högre stegen på rivern där jag tryckte in hela stacken mot bättre vetande. Bah! Det blev en grön siffra trots allt, vilket man förstås alltid ska vara tacksam för men den var betydligt högre under lång tid.. så. Nåja. Bra värde på borden men efter arbetad vecka är jag helt enkelt för trött för att fortsätta... Så resultaten dådå:

 

1/9 +25$

2/9 +11$

3/9 +33$

4/9 -19$

5/9 +22$

6/9 +55$

7/9 +6

 

BR: 163$

 

Godnatt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Godmorgon...

 

Lördag, uppe med bebis. Saknar forna tiders helg-sovmorgon som antagligen är borta för x antal år framöver.. Den dunkla avigsidan med faderskapet. Suck. :twisted:

 

Nåja.. Ikväll ska det väl spelas poker igen men fram till dess blir det "helgmys" härhemma. Som vanligt ser lägenheten ut som Berlin efter kriget när jag jobbat hela veckan. Så idag tänkte jag styra upp härhemma för att sen kunna njuta av ett välstädat hem i 4-5 timmar innan min tjej hunnit sprida ut all sin skit igen. Yeye... trött och grinig alltså. En mugg kaffe gör förhoppningsvis susen.

 

Multitablar du? ISF hur många bord.

 

Ja. Jag brukar köra flera bord. Nu på NL10-straffgrinden kör jag fyra stycken. Gav mig på upp till åtta stycken men min uppkoppling, dator eller nåt pallade inte dra runt dem kändes det som. Började lagga och strula för mycket och sånt får mig på tilt så fyra max är vad jag kör sedan dess. Lika bra det för det är precis att jag hinner med där om det blir mycket action samtidigt. Kör jag HU så kör jag max två samtidigt men för det mesta bara ett.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag valde att faktiskt gå upp och spela på NL25 istället nu när det är lördag och allt. Kändes väldigt bra faktiskt.. stacken står inte på spel riktigt lika ofta. Heh! Men det var ju lördag och folk spelade som galningar verkligen.. Gick upp och ner som en jojo igen. Låg plus va 50$ men lyckades avsluta med att vända allt till -26$ vilket var = mitt stoploss för det här alldeles för tidiga NL25-äventyret. Utdragningar, gråtsynar och faktiskt lite tiltfasoner där till sist... dumt. Ändå nöjd med merparten av mitt spel och nöjd med att jag har diciplin att sluta även ikväll trots att det kryllar av galenskap vid microborden. Retfullt att jag inte bara lade av när det gick som bäst också, men jag var så himla pokersugen.. Vet ifan om jag inte borde ha ett stopwin också? Tror ärligt talat det skulle göra mig gott. Drabbas lätt av hybris när jag sitter med fina stackar på alla borden... Måste bli bättre på att hantera framgångar!

 

Jaja.. trött och grinig som jag är orkar jag inte ordbajsa mer. Här kommer resultaten istället...

 

1/9 +25$

2/9 +11$

3/9 +33$

4/9 -19$

5/9 +22$

6/9 +55$

7/9 +6$

8/9 -26$

 

BR: 137$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så var det söndag igen.. Som vanligt är jag seg som sirap och grinig som en gammal sur-kärring. Gårdagens resultat på NL25 är heller inget uppmuntrande precis även fast det förstås var långt ifrån en katastrof. Men jag fick återfall i min största läcka att inte ha vett att lägga starka händer när allt tyder på att jag är slagen. Hybrisen. Eftersom jag befinner åt det lös-aggressiva hållet måste jag verkligen ta tag i det här problemet!

 

Idag har vi besök så det har inte blivit tillfälle till mer spel än sålänge men ikväll tänkte jag göra ett nytt försök på NL25, igen med stoploss på ett inköp. Skiter det sig är går jag tillbaka ner till NL10 med svansen mellan benen. Bonusen närmar sig långsamt men ändå på nåt sätt säkert. När den är clearad funderar jag på att flytta på mig till Towergaming istället och ge mig på deras bonus-erbjudande som såg smaskigt ut vid första anblick.

 

Jaja, nu ska jag återvända till gästerna. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TILT, fitthål och röv. Nu har det hänt igen.. Smygandes runt hörnet likt en slug, usel vessla kom tilten, kopplade mig i sitt grepp och inom loppet av en timme hade den pajat hela månades vinst! Kukrövhora!!! :twisted::o

 

Så... vad hände egentligen? Det var igår, söndag. Lätt besviken över att varken fredagen eller lördagens resultat inte varit tillfredställande satte jag mig efter en lång utdragen dag av städning och hembesök ner vid ett par bord på NL25 där jag sansat och lugnt tänkte börja med stopploss på ungefär ett inköp då planen skulle vara att krypa tillbaka ner till NL10... Så långt var väl allt okej. Men något var fel..

 

Misstag 1: Dåligt humör: Mitt humör var inte det bästa. Hade varit lite tjaffs med flickvännen och min själ var befläckad av ouppklarade personliga problem. Detta första misstag är på nåt sätt det grundläggande och jag borde inte satt mig vid några pokerbord alls i detta tillstånd då jag tyngd av de stora problemen utvecklar en helt annan likgiltighet mot pengarna på siten och därmed blir mycket mer gamblings-benägen.

 

Misstag 2: Skottning: För tidig uppgång i nivå. Hade jag hållt mig till planen och faktiskt slutat efter första stjärnsmällen så hade detta misstag varit förlåtet men då första smällen som vanligt var en "orättvis utdragning" fick jag till följd av misstag 1 impulsen att fortsätta och vinna tillbaka, och vinna stort.. och här är vi framme vid misstag 3.

 

Misstag 3: Hybris: Då jag vet att jag vid mitt bästa, tålmodiga spel för det mesta plussar bra på micronivåerna får jag vid dessa svaga ögonblick storhetsvansinne och får för mig att jag kan köra över allt och alla. Övertro händer såsom överpar och toppar med bästa kickern osv.. Detta är min i särklass största lucka som uppstår inte bara vid tilt utan även när det går väldigt bra.....

 

Så... vad säger man? FITTA! Här är jag nu, tillbaka ungefär där jag startade månaden med en bankrulle på 35$. Fantastisk pokerhelg.

 

MEN! Jag har inte gulat än! Och jag vägrar ge upp. Jag har gjort det förr och kan göra det igen! Dock inser jag att tyglarna nu måste stramas åt. Så såhär lyder straffet/comebackplanen.

 

1) INGEN INSÄTTNING I SEPTEMBER

2) Endast NL10-grind upp till 250$ då första NL25 försöket tidigast får ske.

3) Spela max 2 timmar om dagen och endast när humöret är på topp!

 

Så.... vi börjar om där vi startade. Önska mig lycka till. Jag lär behöva det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha.. Dagen efter tilt då. Känns ju alltid lite som en uppförsbacke det där med att börja om från början. Nu är jag ju förstås en fena på att inte gula helt vilket ju kanske kan vara en liten, liten tröst. Men...

 

Jag har funderat fram och tillbaka på hur jag ska lägga upp det hela för att på bästa sätt undvika tilt i fortsättningen. Varför ska det ske? Det är ju bara så jäkla dumt! Sen tål ju förstås inte min rulle några stora svackor heller och just därför är det så himla viktigt att jag följer mitt utsatta stoploss... Jaja, skulle kunna ordbajsa om det här hela natten.

 

Har precis spelat en session på NL10. Den varade lite mer än en timme och jag spelade 3 SH-bord 5max. Hittade mitt spel bra och lyckades gå plus trots brist på kort och träffar. Avslutade med en lite förvirrande hand som slutade med att min tjej kom in i rummet och jiddrade just som jag klurade över motståndarens riverbet.. timade ut vilket var lika bra. Känns som han fått till en stege eller möjligen kåk.

 

Bord 'fraenky12's HE': $0,10-$0,10 No-limit HE (Real)

Plats 2: Tonio72 ($11,10 i marker)

Plats 4: Rikhard I ($12,30 i marker)

Plats 7: kakao0206 ($12,50 i marker) (på knappen)

Plats 8: HJÄLTEN ($11,05 i marker)

*** Blind bet-omgång *** :

HJÄLTEN : Lägger mörk ($0,05)

Tonio72 : Lägger mörk ($0,10)

Gav till HJÄLTEN: :5g::6g:

*** Pre-flopp *** :

Rikhard I : Ligger

kakao0206 : Ligger

HJÄLTEN : Synar ($0,05)

Tonio72 : Passar

*** Flopp *** : :4s::6h::6b:

HJÄLTEN : Satsar ($0,25)

Tonio72 : Synar ($0,25)

*** Turn *** : :Tg:

HJÄLTEN : Satsar ($0,50)

Tonio72 : Synar ($0,50)

*** River *** : :3h:

HJÄLTEN : Satsar ($1,50)

Tonio72 : Höjer ($5)

HJÄLTEN : Ligger

 

Jaja. Nästa gång jag är hemma ensam tänkte jag spela in en liten film och lägga upp så ni kan ge lite synpunkter på mitt spel. Nu är det läggdags. Imorgon återupptar jag NL10 straffgrinden...

 

Resultaten dådå..

 

1/9 +25$ NL10

2/9 +11$ NL10

3/9 +33$ NL10

4/9 -19$ NL10

5/9 +22$ NL10

6/9 +55$ NL10

7/9 +6$ NL10

8/9 -26$ NL25

9/9 -102$ NL25 - TILT :o

10/9 +27$ NL10

 

BR: 62$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäsp. Inatt skrek min dotter en hel del. Hennes hunger har plötsligt accelererat och vin hinner inte riktigt med i svängarna så nu vaknar hon och skriker för kung och fosterland mitt i natten. Bebisskriken studsar mellan betongväggar och tak, maler in genom ena örat, sliter hjärnan i stycken och pressar sig ut genom det andra.. och vips är det dags att gå till jobbet.... Men självklart älskar jag henne ändå mest av allt. :h:

 

Här är jag nu, slöstartad men ändå i hyfsad form efter två muggar kaffe och en skön tupplur på T-banan. Tänker snart hämta en tredje mugg, bajsa och sedan sätta tänderna i ett trevligt inslag om en liten sjuk fölunge ni alla kan snyfta till längre fram i höst.

 

Jag tänker väldigt mycket på från vilket håll jag ska angripa pokern.. Är ju som sagt trött på att harva micronivåerna timme ut och timme in, dag efter dag. Vill spela korta sessioner där det eventuella plusset faktiskt betyder något. Samtidigt är jag på det klara med att jag nog behöver en hyfsad bankrulle för detta och någon sådan kommer jag inte ha råd att sätta in. Så hur man än vänder och vrider på det måste jag nog försöka bygga upp en och låta bli att ta ut pengarna så fort de vuxit sig stora.

 

Så glöm planen i mitt första inlägg tills vidare. Mitt mål är absolut att bli regular på NL100 men den här gången ska jag ta mig dit den långa, ekonomiskt säkrare vägen. Så här kommer min nya plan...

 

*) Fortsätter där jag är och grindar NL10 tills jag fått ihop minst 250$ (Om jag gular hoppar jag rakt till nästa punkt med nya färska pengar.)

 

:c: ) Byta Ongame-site och fortsätta spelet mot någon hyfsat lätt bonus.

(Funderar på Towergaming? Kan det vara bra?)

 

:c: ) Spela NL25 tills rullen nått minst 750$ och då ta ett skott på NL50 med omedelbar tillbakagång om jag sjunker ner under 500$.

 

:c: ) Grinda NL50 tills jag anser mig så överrullad att jag utan problem kan glida upp och försöka mig på NL100. Vet ingen lämplig siffra för detta men runt 3000$ skulle nog kännas bekvämt.

 

:c: ) Beroende på min privata eknomomi kan jag eventuellt skjutsa in lite mer pengar för att komma upp till NL50 lite tidigare men det får vi se framöver.

 

:c: ) Ska också försöka hålla nere speltiden till max 12timmar per vecka, ta det lugnt och långsamt bygga mitt imperium.

 

Jaja. Nu ska det jobbas för full patte! Ha en bra dag kamrater! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jahapp! Kvällens NL10 straff-grind avklarad. Satt lite mer än två timmar på fyra bord och det svängde en del, dock enbart åt det plussande hållet. Spelet kändes bra utöver någon enstaka gambling-syn mot shortstacks samt den en idiot-tilt syn med 55 pre som naturligtvis vann mot 77 och KK. Såklart nöjd med den stora potten men måste ändå minnas att synen var mkt dålig.. Riggen styrde upp det hela dock så från att ha varit det mest plussande bordet delgavs jag ett par AA som bustade ner till minus. De nitar jag åkte på kändes emellertid ganska ofrånkomliga så jag är nöjd med dagens skörd på 27$

 

Är trött som en gammal iller så det blir antagligen inget mer spel ikväll Här kommer resultaten oavsett..

 

UPPDATERING: Det blev visst en liten session ändå. Spelade två NL10 bord på laptopen ungefär en halvtimme. Plussade ytterligare 13$ och spräckte därmed gamla 100$ gränsen igen i min feta bankrulle! Känns toppen!

 

SEPTEMBER: Startrulle: 30$

1/9 +25$ NL10

2/9 +11$ NL10

3/9 +33$ NL10

4/9 -19$ NL10

5/9 +22$ NL10

6/9 +55$ NL10

7/9 +6$ NL10

8/9 -26$ NL25

9/9 -102$ NL25 - TILT :o

10/9 +27$ NL10

11/9 +40$ NL10

 

BR: 102$

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ny dag, nya vedermödor. Det är lunchtid och jag ser hungrigt fram mot min medhavda matlåda. Hittills idag har jag inmundigat tre muggar kaffe vilket är en mindre än vanligt.

 

Irretationen över att jag tillät mig själv tilta bort så stor del av min uppbyggda bankrulle i söndags ligger fortfarande och skaver. Låt oss hoppas att den fortsätter det så att det inte händer igen. Sker det en gång till innan september är slut är det nog dags för en pokerpaus.

 

Jaja... Torsdag och fredag har jag i min godhet erbjudit mig att jobba kväll så sannolikt blir det ingen poker under två hela dagar. Kan förstås lira lite på jobbet innan jag åker hem men det känns lite väl desperat, så.. sen behöver man ju sova typ. Ikväll blir alltså sista straffgrindkvällen innan helgen och med lite flyt kanske jag lyckas reparera skadan, men det får vi se. Här tas icke ut några segrar i förskott! :-)

 

Mat nu. Ha en bra dag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...