Gå till innehåll

Wellbok - well...

heltok

Vad ska wellboken diskutera 2015?  

117 medlemmar har röstat

1. 1. Vad ska wellboken diskutera 2015?

• Bitcoin & Kryptovalutor
      32
    • Politik
      32
    • Filosofi
      26
    • Kost & Träning
      32
    • Personlig utveckling
      31
    • Brudar
      30
    • Teknik, vetenskap och nörderi
      38
    • Prylar
      18
    • TVserier, filmer, böcker
      28
    • Allt som är contrarian
      17

Recommended Posts

Hey Heltok!

Hur lång tid tog det innan du fick din Jerkey från wildwest?

minns inte men typ ~1vecka har jag för mig.

---

sahlin2.jpg

ja, fler arbetade timmar åt folket!! gräva hål och fylla igen dem har jag hört ska vara bra, krossar man rutor så skapar man jogg åt fönsterreparatörer!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Huvudsaken när det gäller att välja vilken typ av träning man ska hålla på är att det är nåt man tycker är roligt. Annars kommer det inte att bli långlivat.

Vissa gillar att springa i naturen, vissa gillar att lyfta skrot, och Shahin gillar att tävla mot andra tills han spyr.

Sen att andra tycker det är idiotiskt eller det finns mysigare sätt att uppnå samma resultat spelar faktiskt ingen roll eftersom det handlar om en personlig preferens.

Själv gillar jag att se sport på TV.

Korrekt iofs, men sen när är du diplomat? :)

Själv gillar jag i princip alla former av träning. Praktiskt att vara jag.

Länk till kommentar

Testade f.ö. att springa lite på gräs med hunden. Döm om min förvåning när det gick jättebra, det gick tvärt emot allt jag fått höra förut om benhinneinflammation så på tolv år med det har jag inte försökt förut. >.<

Ser fram emot att köpa ett par vffer. Bara skjuter upp det i all oändlighet just nu.

beatdedhorse.gif

Länk till kommentar

Testade f.ö. att springa lite på gräs med hunden. Döm om min förvåning när det gick jättebra, det gick tvärt emot allt jag fått höra förut om benhinneinflammation så på tolv år med det har jag inte försökt förut. >.<

Ser fram emot att köpa ett par vffer. Bara skjuter upp det i all oändlighet just nu.

beatdedhorse.gif

testa springa barfota på någon skogsstig också! det gör ju inte så ont som man fått för sig att det ska göra.

Länk till kommentar

jag tycker det känns idiotiskt att deltaga i liknande saker. varför är för att jag bara tycker det ser rätt tramsigt ut. ungefär som när folk samlas och sätter sig på spinningcyklar eller något annat larv. får även rysningar av deras skratt och glada miner. gruppmentaliteten.. du är ingen idiot för att du sysslar med idiotiska saker. bra träning är det säkert dock. om man tycker det är kul är det väl bara fortsätta, skadligt lär det inte vara.

jag har btw aldrig tyckt att du verkar vara en idiot som person.

reagerade mest på att det faktiskt är riktigt bra träning och att det känns väldigt obefogat att kalla folk i videon för idioter enbart pga dom tränar i grupp.

detsamma, gl :-)

Huvudsaken när det gäller att välja vilken typ av träning man ska hålla på är att det är nåt man tycker är roligt. Annars kommer det inte att bli långlivat.

Vissa gillar att springa i naturen, vissa gillar att lyfta skrot, och Shahin gillar att tävla mot andra tills han spyr.

Sen att andra tycker det är idiotiskt eller det finns mysigare sätt att uppnå samma resultat spelar faktiskt ingen roll eftersom det handlar om en personlig preferens.

Själv gillar jag att se sport på TV.

tru! och meta; lyfta skrot är så 1900-talet. den moderna mannen känner sig nära med naturen, köper ett par vff's och drar bara ut till närmsta skog för workout. heltok fattar

GL med träningen och pokern heltok.

Länk till kommentar

Hey Heltok!

Hur lång tid tog det innan du fick din Jerkey från wildwest?

Här i Sydafrika har de sin egen version som kallas för Biltong och är väldigt populärt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Biltong

Korrekt iofs, men sen när är du diplomat? :)

Jag tar det här med träning på fullaste allvar.

Finns ett gym här som jag planerar att bli medlem i inom högst ett par år, Virgin Gym. Har egen bassäng, jacuzzi, tennisbana o grejer, superlyx. Min fastighetsagent varnade mig att det kostade astronomiska siffror att bli medlem. Visade sig att det går på typ 500 kr i månaden. :)

Länk till kommentar

tror du skulle va jättesöt i kjol...

Helst en kortkort tajt svart sak.... Mmmmarabou.

du är bara avundsjuk för att jag är sötare än dig!

Här i Sydafrika har de sin egen version som kallas för Biltong och är väldigt populärt.

http://en.wikipedia.org/wiki/Biltong

biltong-shop-foodinsouthafrica.jpg

Biltong.jpg

snabb googling gav:

http://www.biltong.co.uk/SearchResult.aspx?CategoryID=9

nu blev jag hungrig :)

Länk till kommentar

går bra för vårt älskade fruktbolag:

chart_apple.top.gif

Apple today announced financial results for the second calendar quarter and third fiscal quarter of 2010. For the quarter, Apple posted revenue of $15.7 billion and net quarterly profit of $3.25 billion, or $3.51 per diluted share, compared to revenue of $9.73 billion and net quarterly profit of $1.83 billion, or $2.01 per diluted share, in the year-ago quarter. Gross margin was 39.1 percent, compared to 40.9 percent in the year-ago quarter, and international sales accounted for 52 percent of the quarter's revenue.

är själv lite besviken på deras produkter iår. inte köpt något av apple på typ 1år. varför köper folk som mycket appleprylar nu? har de tillslut insett hur mycket alternativen suger?

Länk till kommentar

Japp, så är det. Dom har helt absura påslag på sina produkter, så dom tjänar multum på typ allt. Vinstmarginaler som inget annat företag i världen kan komma nära.

Dom har gett upp IT marknaden, och dragit till sig Lättlurade Idioter marknaden, och den är uppenbarligen mycket lukrativ :P

Länk till kommentar

Nya iphone 4 har ju fått mkt skit...

citerar apple:

Q: Any changes in iPhone 4 demand since antenna issues?

A: Let me be very clear: We are selling every unit we can make.

Q: More clarification on effect of antenna issues? More complaints and returns?

A: My phone is ringing off the hook with people asking for more demand. So hard to say. Returns are less than for iPhone 3GS, and the ones for this specific issue are extremely small.

cliffnotes

"STFU, vi säljer som smör och blir rika, din mamma!"

Apple har väl blivit lite av en skrytprodukt som även pöbeln har råd med. Är i alla fall min uppfattning men kan ha fel.

ligger nog mycket i det. tror det var många som missade tåget med iPhone när den kom och kände sig socialt misslyckade för det och vill inte göra det misstaget igen.

Japp, så är det. Dom har helt absura påslag på sina produkter, så dom tjänar multum på typ allt. Vinstmarginaler som inget annat företag i världen kan komma nära.

Dom har gett upp IT marknaden, och dragit till sig Lättlurade Idioter marknaden, och den är uppenbarligen mycket lukrativ :P

gett upp IT-marknaden vetefan. de har gett upp den olönsamma delen av IT-marknaden, dvs netbooks och budgetdatorer och istället halvt fått monopol på den lönsamma delen. och konkurrenterna suger ju. kolla laptops, halva forumet köper MBP17" för 30kkr trots att de avser köra windows på det bara för att Dell, HP mfl's konkurrerande produkter är gigantiska och allmänt dåligt funktionella.

Länk till kommentar

Dom har ju aldrig hållt på med netbooks och budgetdatorer, det är ju därför det varit så dålig lönsamhet på dom så länge :P Det är först nu när själva produkten spelar mindre roll, och PRen mer. Dom har (för det mesta) sunkig hårdvara, extrema överpriser, och ett rätt sunkigt OS. Halva forumet har alldeles för mycket pengar och vill kunna flasha med en snygg MBP ;)

Länk till kommentar

Nya iphone 4 har ju fått mkt skit...

Världens största ikoniska prylförsäljare just nu, blir synade i sömmarna på alla möjliga vis och testrecenserade mest. Självklart kommer det att komma mycket skit, men de flesta ser igenom bullshitwhinet pga random måndagsexemplar och allmänt bittra applemotståndare, jag menar pushar de ut 7 miljoner iphones på nån dag så lär en hel del komma tillbaka reklamerade, och dessa individer ser till att whina ordentligt också. De vill ju ha sin iphone som alla andra men har oturen att behöva vänta typ 2 mån till.

Whinet låter helt enkelt mer än hyllandet, i synnerhet i pressen.

Länk till kommentar

Apple har väl blivit lite av en skrytprodukt som även pöbeln har råd med. Är i alla fall min uppfattning men kan ha fel.

När folk i ghetton har produkterna är de döda. Se bara på Canada Goose-jackorna. När folk från Rinkeby/Tensta fick tag på dom så slutade samtliga förmögna yngre, hippa personer använda dom.

Länk till kommentar

När folk i ghetton har produkterna är de döda. Se bara på Canada Goose-jackorna. När folk från Rinkeby/Tensta fick tag på dom så slutade samtliga förmögna yngre, hippa personer använda dom.

mm jo kan ju bero på att dom inte längre hade dom kvar då.....

Länk till kommentar