sweety Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Är det fler än jag som har sunkig connection till pokerstars? Har varit så i två dagar nu. Laggar ca 1-3sekunder Citera
PokerStars_Martin Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Postad 30 Augusti , 2007 Hej sweety, Om du fortfarande har problem, gör följande: Välj "Help" från menyn i huvudlobbyn, följt av "Network Status". Klicka på "Report", och när rapporten är färdig, stäng dialogrutan. Välj sedan "Help" igen, denna gång följt av Log Files. Spara filerna som en .zip och bifoga dessa i ett email till oss, support@pokerstars.com, där du samtidigt beskriver ditt problem, så ska vi göra vårt bästa för att lösa detta. Hälsningar, Martin K PokerStars Kundtjänst Citera
dekutree Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Postad 30 Augusti , 2007 Jag har också jätteproblem nu.. nån annan? Citera
Kinky Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 kommer inte in alls nu, och är anmäld till en turnering tilt Citera
touche Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Jag kommer varken in på Pokerstars eller Full Tilt Citera
PokerStars_Karl Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Hej, Vi har inte haft några connection problem under dagen. Det är tyvärr troligare att det är lokala internet leverantörer (ISPs) som haft kortvariga problem. Har man dessutom uppkopplingsproblem till flera "internet siter" är det än mer troligt att problemet inte ligger hos PokerStars. Hälsningar, Karl PokerStars Support Citera
dekutree Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Jag skulle vilja säga att det är BBB som krånglar, men dom vägrar erkänna det.. Citera
Klabbe99 Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Jag skulle vilja säga att det är BBB som krånglar, men dom vägrar erkänna det.. Det är inte bara bbb Jag har tele2 och har problem att logga in till Pokersiter. Men det funkar att surfar fast jag måste då och då uppdatera i en vanlig hemsidan för att komma in. Citera
touche Postad 2 September , 2007 Rapport Postad 2 September , 2007 Har problem med att ansluta till 4 pokerklienter + deras hemsidor. Verkar som att problemet ligger hos min internetleverantör iom en polare med samma leverantör kunde inte heller komma in på hemsidorna. Bra att supporten hos min internetleverantör är stängd på helgerna Citera
Recommended Posts