Gå till innehåll

Lista för sajter som EJ stödjer PokerTracker!


STO

Recommended Posts

Tycker att det börjar bli så sjukt tråkigt att spela mot alla dessa grinders som spelar 6-12 bord utan att bry sig om spelet och helt förlitar sig på det förhatliga programmet PokerTracker!

Tycker att PokerTracker har förstört mycket av nöjet att spela poker online.

Vad vill jag då med detta inlägg?

 

Jag vill att vi i denna tråd hjälps åt att lista de pokersajter som INTE STÖDJER POKERTRACKER!

 

Tappar nog snart lusten om jag inte kan spela utan att alla sitter och spelar som robbotar med sitt program som djävulen har uppfunnit!

Kan inte något stort nätverk ta sitt förnuft till fånga och inse att de får mer spelare om de inte stödjer PT.

 

Hjälp mig nu mina vänner att lista de sajter som inte stödjet PT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker att det börjar bli så sjukt tråkigt att spela mot alla dessa grinders som spelar 6-12 bord utan att bry sig om spelet och helt förlitar sig på det förhatliga programmet PokerTracker!

Tycker att PokerTracker har förstört mycket av nöjet att spela poker online.

Vad vill jag då med detta inlägg?

 

Jag vill att vi i denna tråd hjälps åt att lista de pokersajter som INTE STÖDJER POKERTRACKER!

 

Tappar nog snart lusten om jag inte kan spela utan att alla sitter och spelar som robbotar med sitt program som djävulen har uppfunnit!

Kan inte något stort nätverk ta sitt förnuft till fånga och inse att de får mer spelare om de inte stödjer PT.

 

Hjälp mig nu mina vänner att lista de sajter som inte stödjet PT!

 

Det är inte siterna som stödjer PT, det är tvärtom. Om en site aktivt ska försöka förhindra program som PT så måste nog första steget vara att inte tillhandahålla hand-historik.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är inte siterna som stödjer PT, det är tvärtom. Om en site aktivt ska försöka förhindra program som PT så måste nog första steget vara att inte tillhandahålla hand-historik.

 

Aha, sorry för min okunskap, men min önskan/förhoppning är ändå densamma, nämligen att vi på forumet hjälps åt att lista de spelrum där Pokertracker/GameTime/AceHud ej går att använda!

För det finns väl vissa?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bl a annat man slipper använda huvudet och kan se direkt i programmet vilka idioterna vid bordet är.

 

Det är ändå ganska långt från att få en siffra i stil med 35/10/2.2 till att helt kunna förlita sig på ett program...

 

Att multitabla med PT är mkt svårare än att entabla utan, så problemet känns inte sådär jättestort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Och exakt vilka underverk tror du att PT gör för en grinder?

 

Nej, det är klart att de inte hjälper alls. Det är säkert därför som INGEN använder hjälpprogram. Jag menar, hur kan man vara hjälpt av att kunna datamina och veta att en viss kille är synstation utan att någonsin ha spelat en hand mot honom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, det är klart att de inte hjälper alls. Det är säkert därför som INGEN använder hjälpprogram. Jag menar, hur kan man vara hjälpt av att kunna datamina och veta att en viss kille är synstation utan att någonsin ha spelat en hand mot honom?

 

Om du bemödar dig att läsa den av mig citerade formuleringe och mina egna formuleringar så inser du snart att du bemötte nåt jag aldrig har sagt. Det är självklart att PT hjälper. Men OP får det att låta som att PT är ett mirakelprogram som gör förlorande vinnare till rena dammsugare som suger upp varenda cent på bordet.

 

Jag är lite nyfiken på hur man går till väga när man "helt förlitar sig på" PT.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, Så om vi ska tillbaka till det tråden skulle innehålla, istället för vissa personers tjafs om vad man tjänar på att använda PT (Förstår man inte det är man nog inte en vinnande spelare direkt, snarare IQ-Fiskmås!) så har vi alltså följande siter där man inte kan använda PT:

 

CakePoker

Carbonpoker

Wsex

 

Finns det några fler?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OK, Så om vi ska tillbaka till det tråden skulle innehålla, istället för vissa personers tjafs om vad man tjänar på att använda PT (Förstår man inte det är man nog inte en vinnande spelare direkt, snarare IQ-Fiskmås!) så har vi alltså följande siter där man inte kan använda PT:

 

CakePoker

Carbonpoker

Wsex

 

Finns det några fler?

 

pkr?

 

http://www.pkr.com/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller så varierar du ditt spel dagsvis och plockar pengarna av regularsen som satt en stämpel på dig som 37/28/4 när du den dagen spelar 16/9/1

 

Eller så är ni 2 personer som spelar olika dagar med samma konto!

Är väl standard att göra så för att alla nitar med PT ska bli överkörda.

 

Men det var väl inte direkt det denna tråd handlade om, eller?

 

Vill också spela på siter som inte stödjer PT!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...