thomas123 Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Hejsan, någon som vet hur de funkar med paypal och moneybookers? Komemr pengarna in direkt eller är de ett par dagars väntetid? Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dr_kvist Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Par dagars väntan med moneybookers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thomas123 Postad 26 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Par dagars väntan med moneybookers ok ty. Ingen som vet ang. PayPal? Övrigt om nån har några erfarenheter om dessa 2 alternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MarX80 Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 Paypal finns på vissa pokersjater, det fungerar, men upplever inte att de har samma klass och bredd på pokersjater som Netteller har Rek Netteller i första hand för överförningar av pengar & valuta Paypal är effektivt när det gäller betalningar av tjänser och varor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 26 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 26 Augusti , 2007 MB är insta på de sajter jag lirat. har förstått det som att det finns olika gränssnitt för deposits med MB, varav det ena går pengarna in direkt. de sajter jag vet är instant är ftp, 24h, dock inte UB (dock typ 2 år sen jag lirade med mb där). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts