Gå till innehåll

AK på BB på finalbordet


Recommended Posts

brukar köra harrington-grejen här, dela upp det i olika typer av händer och ge dom en viss sannorlikhet.

 

KK+ tror jag inte är så vanligt, kanske 10%?

 

PP vinner 11/20 och mot oparade händer vinner vi 2/3. Förhållandet mellan hur vanliga dessa typer av händer i hans HD bör vara nära 1:1 för att det ska vara bättre än en 50/50.

 

Tycker att det absolut skulle gå och folda för att hitta bättre lägen än så. kan väl även säga att det kändes som e given syn först, men nu tror jag som sagt inte det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte varför man skall äventyra hela turneringen i detta läget, som troligtvis är en 50/50 situation. Kommer bättre lägen. Om nåon annan callar ens egna satsning och man hamnar 50/50 är en helt annan sak, men att syna för 50% gör man bara om man är desperat och lågstack, eller tidigare/senare i turneringen. Men varför med 9 spelare kvar och 3 vettiga priser?. Nej. Vänta på bättre läge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som vanligt när nån frågar vad de ska göra i ett läge där allt annat än syn är stört så är det från svenskaspel:roll:

 

Det är bara för att jag har hört ryktas om dom fina utdragningarna.

Okej jag skulle säga som conspiracy att jag är skitglad och synar alla dagar i veckan, men sen har jag väl också överspelat mina AK allt för många gånger.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyfiken hur det gick sen? Jag skulle nog foldat handen varannan gång....(Gambler)

 

Fi hade ställt all-in med 66 och jag hittade synen. Tyvärr höll hans låga par och några händer senare var jag ur på nionde platsen. Jag är nog rätt säker på att jag gör om det om jag måste!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...