Gå till innehåll

Bör brainslicer sluta editera bilder i Picture War! tråden.


brainslicer

Bör brainslicer sluta editera bilder i Picture War! tråden.  

54 medlemmar har röstat

  1. 1. Bör brainslicer sluta editera bilder i Picture War! tråden.

    • Ja
      22
    • Nej
      4
    • Who the f**k cares?
      28


Recommended Posts

No offence, jag tycker att du ska fortsätta, men tycker samtidigt att du måste höja ribban betänkligt kvalitetsmässigt. Buffy och paintsnickerier must go! ;-)

lol :D its gimpsnickerier, näee blir nog inte mycke högre kvalite, simpla saker man kan slänga ihop medan man grindar.

Orka lägga ner tid på de, när man äntligen är klar är de 5 nya bilder postade ju.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vadå !?

Vad :twisted: är det frågan om ?!

 

Förresten , från vem kommer förfrågan om "Bör brainslicer sluta editera bilder i Picture War! tråden "

 

Någon ansvarig på forumet - eller är förfrågan skapade av brainslicer , him self ( Sadist som vill straffa sig själv :-( ,....eller annan forum medlem !? Framgår ju inte , vilket jag tycker är viktigt

.., men annars tycker jag alternativet " Who the f**k cares? " låter okey...

 

:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kollade igenom lite i tråden och tycker nog att editering måste bort. Det förtar liksom poängen med fyndiga bilder och är likvärt med att dela ut korten till motståndarna först och sedan välja en hand från det som återstår i leken.

 

Hur som så hoppas jag att resultatet i omröstningen respekteras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon ansvarig på forumet - eller är förfrågan skapade av brainslicer , him self ( Sadist som vill straffa sig själv :-( ,....eller annan forum medlem !? Framgår ju inte
det framgår väl vem tråden är skapad av?

fakir kanske är ordet du söker? är jag sadist vill jag plåga dig(vilket jag naturligtvis vill sedan du kom med påhoppet mot oss finnar i annan tråd) , inte mig själv.

 

*i am brainslicer, king of beer, picturewar and rocknroll*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

det framgår väl vem tråden är skapad av?

fakir kanske är ordet du söker? är jag sadist vill jag plåga dig(vilket jag naturligtvis vill sedan du kom med påhoppet mot oss finnar i annan tråd) , inte mig själv.

 

*i am brainslicer, king of beer, picturewar and rocknroll*

 

Vadå påhopp, jag får väl försöka spela trosorna av finskorna om jag vill..du är väl inte någon repesentant för de finska flickorna ( jag utgår från att du inte är det )

....och dessutom visst inte jag att Du använde trosor också...dom får du behålla ....sorry! :evil:

 

 

..och straffar dig ( sadistiskt )genom att rösta på : " JA " :evil:

 

Hej hej så länge..... :-)

 

---------------

 

 

 

Redigering : - synd att det inte gick att rösta en gång till :-) :-)

 

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar väl igentligen ingen roll vem som ställer frågan om det hela väl?

Det intressanta är ju vad just DU tycker i frågan.

 

Både ja och nej - Jag är ganska ny här på forumet, så jag kanske skulle ha formulerat mig bättre - Undrar egentligen om forumets medlemmar har egen möjlighet att skapa sådan här frågestatistik med ett antal val av svarsalternativ.

Om, så visste jag inte det - i så fall är det trevligt - vet att man kan göra det på vissa andra forum - men var inte riktig säker på först om det gick skapa det även på pokerforum.nu - därav min fråga tidigare

 

Hej hej

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skjortor eller trosor, sak samma. Det är du som drar upp trosor. Tror vi får skaffa lite blöjjor åt dig. :D

 

 

De´kallas ju för klädpoker...och skjortor och trosor är defenetivt inte samma sak , anser já - å já vill då inte spela av dig varken kalsonger eller trosor ...bara skjortan förutsatt att det är en kvalitetsmärke,

..och när det gäller det motsatta könet

e´ja villig att spela av dem allt ...

oavsett märke & kvalité

...å nationalité :oops:

 

Hej å hå nu går jag till stars ( spel om pengar - inte kläder ) Du önskar mig väl lycka till nu förstår ja´ ?!:roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

De´kallas för klädpoker, och skjortor och trosor är defenetivt inte samma sak , anser jag - och jag vill då inte spela av dig varken kalsonger eller trosor ...bara skjortan förutsatt att det är en kvalitetsmärke,

..och när det gäller det motsatta könet

är jag villig att spela av dem allt ...

oavsett märke & kvalité

...å nationalité :oops:

 

Hej å hå nu går jag till pokerstars ( spel om pengar - inte kläder ) Du önskar mig väl lycka till nu förstår ja´ ?!:roll:

 

gl hf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...