busen Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 Jag har numera två konton på FT och till det första använde jag mitt NETeller konto. Jag har satt in pengar til det nya kontot från mitt kort, men för att jag ska kunna ta ut måste jag göra en deposit med NETeller men det går inte.. Jag skulle tro att detta beror på att min NETeller kan vara kopplad till mitt första konto och därför inte fungerar på detta nya... Är det någon som vet om det är OK att öppna ett nytt konto? Jag är såklart inte så sugen på att maila supporten om problemet och fåmitt konto spärrat pga det nya kontot. tacksam för svar! busen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 du får inte ha två konton. om du har tur kan du ju testa att ta ut pengarna med moneybookers, men med största sannolikhet kommer du åka dit och få stålarna frozen om du brytit regler på första kontot, annars lär de nog stänga ditt nya och skicka tillbaka dig till det gamla kontot. är ditt första konto låst eller? annars är det ju bara skicka degen dit och ta ut där. om det är låst får du väl skicka till någon polare som byter med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 1200+ inlägg o vet inte om det är ok att ha flera konton på ett bolag??? ...skämto aprillo i mitto augusto? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 22 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 Det går inte att skicka pengar till något konto alls. Anledningen till det måste vara att jag inte gjort en insättning med NETellerkonto.. Undrar hur fan jag ska gå till väga alltså... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 1) chipdumpa (rekommenderas ej) 2) Var "ärlig" och säg precis som det är, fast att du inte visste (läste) att man inte får ha två konton. Det kan troligen fungera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 bara o bita i det sura äpplet och kontakta supporten... ...och hoppas på det bästa, det mesta ordnar sig om du inte hunnit med nå olagligheter... heh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stroem Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 hört talas om sånna som fått pengarna frysta när full tilt fått reda på att man använt två konton Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jinxad Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 har fått mitt ftp-konto låst på falska grunder och de har bett mig att aldrig mer återvända till sajten utan vidare diskussion. orkar inte gå in på det mer men det ligger iaf 2.8k färska dollar som de rent av snott från mig. på 2+2 finns det en snubbe som blev fuskanklagad och fick samma behandling som mig, han hade 70k på kontot. skulle aldrig få för mig att någonsin igen sätta en fot på ftp pga deras support. synd bara att de har den överlägset skönaste klienten som någonsin skapats för poker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 22 Augusti , 2007 Författare Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 skönt med snabba svar.. Jag har inte dumpat eller gjort något dumt, jag har helt enkelt bara börjat lira på det nya kontot istället.. Men det känns ju jävligt skevt att vara ärlig mot dem om jag skulle åka på en freeze.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odrike Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 22 Augusti , 2007 Kan du inte bara använda moneybookers istället? Måste ju inte använda neteller om du misstänker att de kommer på dig då. Risken är iofs stor att de fryser ditt konto oavsett hur du försöker ta ut pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gahlster Postad 23 September , 2007 Rapport Share Postad 23 September , 2007 Hur har det gått? Har du fått ut pengarna och isf, hur gjorde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiggadLina Postad 23 September , 2007 Rapport Share Postad 23 September , 2007 skönt med snabba svar.. Jag har inte dumpat eller gjort något dumt, jag har helt enkelt bara börjat lira på det nya kontot istället.. Men det känns ju jävligt skevt att vara ärlig mot dem om jag skulle åka på en freeze.. Skyll dig själv, lägg degen på en engelskakurs så kan du läsa i pokersiters bestämmelser innan du gör något så otroligt korkat, som att öppna ett multipelöt account ! BEGRIPS? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts