podir Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Hej, undrar om ni vet vilken sida som har bästa omahaspelen nu? Spelar omaha på FTP och det är väl generöst med bord. Men tycker ni de finns någon site som har bättre utbud och kanske lite mer fisk? Citera
Sunbird88 Postad 22 Augusti , 2007 Rapport Postad 22 Augusti , 2007 Fulltilt har ju som du säger överlägset bäst omahautbud o allt. Hrmm, jag har inte upplevt att de är så överdrivet mkt action på andra sajter, kanske stars isf. Men det beror ju lite på vilken nivå du spelar också. Om du spelar motsvarade 0.5/1-1/2$ så skulle jag rekommendera att testa att spela typ 2.5/5-5/10 på SS. Citera
Ruttna Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 Kan, som tidigare talare, rekommendera 2.5/5 på SS. Eurobet funkar också gällande fiskdelen, fast det är tidvis dåligt med bord. Citera
sorkenkk Postad 8 September , 2007 Rapport Postad 8 September , 2007 Stars har väl minst lika mycket action som FTP. Fisk går det allt att hitta en hel del på bägge de sajterna. Annars så är väl Prima och Ongame bra alternativ. Skulle vilja säga iPoker med men tycker det har blivit mycket tightare där nu på de senaste månaderna. Annars är ju Svenska Spel alltid ett bra alternativ om man står ut med klienten. Citera
CALLELx Postad 23 September , 2007 Rapport Postad 23 September , 2007 vill man vinna på omaha ska man lira på SS helt klart, finns garanterat ingen annan sida med så mycket dåliga spelare. Citera
jonash72 Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 vill man vinna på omaha ska man lira på SS helt klart, finns garanterat ingen annan sida med så mycket dåliga spelare. Håller med....jag pangade in 80000 på 3 timmar där..sen cashade jag ut. mvh Jonas Citera
LuckyStar5.1 Postad 19 Februari , 2008 Rapport Postad 19 Februari , 2008 Måste testa svs då, fortfarande förlorande spelare när det kommer till PLO. Dom siter jag har provat på PLO så är jag nog endast pluss på UB Citera
musen91 Postad 21 Februari , 2008 Rapport Postad 21 Februari , 2008 om du vill ha en karriär i omaha är svs det sämsta du kan välja. Finns max 2 bord att välja mellan när man kommer till 10-20 och högre Citera
Rebonius Postad 21 Februari , 2008 Rapport Postad 21 Februari , 2008 Det här omaharacet på iPoker verkar vara rätt bra. Trafiken tror jag tyvärr att är varierande. Citera
Sideshow Postad 21 Februari , 2008 Rapport Postad 21 Februari , 2008 Beror på spelstil, spelar du made-hands eller drag? Är du dragspelare så testa Prima... =) Citera
sorkenkk Postad 21 Februari , 2008 Rapport Postad 21 Februari , 2008 Beror på spelstil, spelar du made-hands eller drag? Är du dragspelare så testa Prima... =) T O M T E O M T E Citera
Recommended Posts