Xander Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Hej. Lirar 5/10 NL sen ett år tillbaka. Det har gått jättebra vilket har lett till att suget efter att läsa mer literatur avtagit. Nu vill jag dock läsa något för den lite mer avancerade spelaren, men trådarna på forumet är ett virrvarv och vad jag kan utläsa har inget nytt kommit? Läst alla vettiga böcker äldre än ett år. De vettigaste är nog SS2 och NL & PT holdem av reuben & ciaffone. Phil Gordons blåa bok är läsvärd mest för att den är roligt skriven. Nån som har något tips? Tack Citera
Bubba123 Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Sklanskys nya kan du nog ha nytta av. Citera
skalle88 Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Chen & Ankenman Mathematics of Poker Citera
rjonsson Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Finns en ny bojk som heter "proffesional No limit holdem". Finns en tråd på 2+2 om den. Jag tycker den är mycket bra. Citera
Recommended Posts