DanneVM Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Tjena! Tänkte lägga in 500$ så ja får 100% signup bonus.. Tror ni ja klarar av att fixa bonusen om ja spelar 1/2$ fixed limit? Har 120 dagar på mig.. Tacksam för svar! Mvh Danne Citera
stenarn Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Tjena! Tänkte lägga in 500$ så ja får 100% signup bonus.. Tror ni ja klarar av att fixa bonusen om ja spelar 1/2$ fixed limit? Har 120 dagar på mig.. Tacksam för svar! Mvh Danne Det kvittar eftersom bonusen släpps i klumpar om $20! Sätt in $600 för maxbonus så du har så det räcker. Citera
DanneVM Postad 19 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Men spelar det någon roll? Om ja ska lyckas få hem hela bonusen på 120dgr måste jag väl ändå spela väldigt mkt? Citera
stenarn Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Men spelar det någon roll? Om ja ska lyckas få hem hela bonusen på 120dgr måste jag väl ändå spela väldigt mkt? Beror på hur många bord du spelar och ifall du spelar SH eller FR. Citera
becknish Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Men spelar det någon roll? Om ja ska lyckas få hem hela bonusen på 120dgr måste jag väl ändå spela väldigt mkt? nej, det borde nog gå med ett par timmar per dag. du kanske kliver upp i nivå nån gång under tiden dessutom, lr tänker du spela där oavsett hur stor BR du har? glöm inte att utnyttja alla erbjudanden som finns bara. Citera
sturedenstore Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Spela 10 bord 1h om dagen så fixar du det rätt så snabbt Citera
DanneVM Postad 19 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Blir nog inte mer 1-2 bord.. Är hyffsat ny i gamet men börjar få bra koll på det.. kmr gå upp i nivå om det går bra, men ska hålla rätt strängt på bankrullen.. Kmr spela fullring.. Vad menar du mer för erbjudanden? Vet nån spelarnivån på FL 1/2$, bra dålig? Mycket fiskar? Tacksam för svar Citera
Shankly Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 spelet på FL 1/2 är ganska tight Citera
ElegantBB Postad 20 Augusti , 2007 Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Blir nog inte mer 1-2 bord.. Är hyffsat ny i gamet men börjar få bra koll på det..kmr gå upp i nivå om det går bra, men ska hålla rätt strängt på bankrullen.. Kmr spela fullring.. Vad menar du mer för erbjudanden? Vet nån spelarnivån på FL 1/2$, bra dålig? Mycket fiskar? Tacksam för svar Varför inte lägga in $600 istället? bonusen är skit jobbig du behöver ca 330 points för $20, finns mkt bättre bonusar. Citera
Cmart Postad 25 Augusti , 2007 Rapport Postad 25 Augusti , 2007 Jag tror du kommer behöva spela ca 24000 händer för full bonus om du spelar fullring. Fisken lyser med sin frånvaro tycker jag på FTP, fixed limit. Väldigt aggressivt spel. Kanske har jag haft downswing men jag har mycket sämre resultat på FTP än t.ex på prima. Citera
CFJLarsson Postad 28 Augusti , 2007 Rapport Postad 28 Augusti , 2007 Kan man köra rakeback samtidigt som man kör signup-bonusen? Citera
Cmart Postad 30 Augusti , 2007 Rapport Postad 30 Augusti , 2007 Kan man köra rakeback samtidigt som man kör signup-bonusen? Vet att man inte får snacka rakeback här men jag kan svara så slipper det bli någe mera snack. Ja det kan du, men du får bara rakeback på raken som överstiger det du fått i bonus. Citera
Recommended Posts