BennyTheJet Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 Den 4/9 kommer en daglig match att spelas mellan OnGame Fesken Jonas a.k.a HeyIGotU mot Bennythejet Många kunde antagligen inte bry sig mindre men kommer skriva lite om våran dagliga match här samt lite handanalyser Citera
wingman Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 kommer en daglig match att spelas 5/9 också? Hur höga bord kommer ni köra på? Hur högt är underhållningsvärdet? Citera
sentenced Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 benny urqides eller nåt heter väl killen som kallas benny the jet irl? grymma fighting scener mot jackie chan i några filmer hursomhelst:D Citera
Partyjack Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 kommer en daglig match att spelas 5/9 också? LOL - Dagens femetta! Citera
valle51 Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 i cant play so good by highstakes because you have to^double your chips very fast Citera
valle51 Postad 19 Augusti , 2007 Rapport Postad 19 Augusti , 2007 but if you are he chipleader its better to play with highstakes because you can often steel the blinds Citera
BennyTheJet Postad 20 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2007 nivå 0,50-1 till 2-4....kommer variera spel antagligen mellan No limit, pott limit samt omaha. Vi kommer att spela på prima antagligen. Som sagt ingen higstakes poker men ändå....Mest för kompisar å så att blogga på och följa här var tanken...Men klart kul om andra vill titta också såkart... Men stor prestigematch kan jag lova... kommer en daglig match att spelas 5/9 också?Hur höga bord kommer ni köra på? Hur högt är underhållningsvärdet? Citera
BennyTheJet Postad 20 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 20 Augusti , 2007 Well, vi låter framtiden utvisa pojk... utan att veta nått om ongame fesken sätter jag min förmögenhet på honom..benny verkar ju.. ja vad ska man säga Citera
Recommended Posts