Gå till innehåll

Unitedpartnerprogram!


Alow

Recommended Posts

Hejsan, jag har hamnat i kläm med "Unitedpartnerprogram", där jag jobbar som affiliate åt Everestpoker genom united klient. Eller snarare jag har jobbat som affiliate, INTE NU. Problemt är att jag aldrig får ut mina pengar, det har stått att pengarna betalats ut till mitt neteller konto jätte länge...men samma summa står ändå kvar på Unitedpartner kontot, och inget har blivit insatt på neteller kontot, någon som har samma erfarenhet? Eller som vet vad jag kan göra åt saken? Har försökt kontakta Everstpokers ansvariga för affiliate. Men de verkar inte villiga att hjälpa, men kanske får göra ett nytt försök! Någon som vet vad man ska ta sig till?

 

Har pengar där som jag vill åt...hoppas det löser sig på något sätt :-(

 

Tacksam för hjälp!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, får kanske ta upp det i ett affiliate forum då. Men ska försöka få tag på någon ansvarig från everestpoker här. Det stora problemet är att det står att pengarna ska skickas till mitt neteller konto, men det har gått nu över 2månader...så man börjar ju att undra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...