Joey Postad 27 Augusti , 2007 Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Jasså ja vi har mötts ett par gånger ser jag, går det bra för dej el?? Jorå, det går hyggligt. Började lira cg i maj nån gång (har alltid varit sng-apa tidigare) och har inte varit i närheten av nån backmånad än iaf. Gick direkt in på $0,5/$1 men borde verkligen gå upp i nivå snart. Citera
bigdwarf Postad 27 Augusti , 2007 Författare Rapport Postad 27 Augusti , 2007 Jorå, det går hyggligt. Började lira cg i maj nån gång (har alltid varit sng-apa tidigare) och har inte varit i närheten av nån backmånad än iaf. Gick direkt in på $0,5/$1 men borde verkligen gå upp i nivå snart. Ok kul å höra, jo jag avancerar nog också snart....känns som motståndet inte är så mkt bättre på NL200. Så pokern ända inkomst el? Citera
bigdwarf Postad 1 September , 2007 Författare Rapport Postad 1 September , 2007 Äntligen slut på denna månad..........så trött på poker! Citera
sinja Postad 27 September , 2007 Rapport Postad 27 September , 2007 Ifall du börjar köra NL100 så kommer jag hänga här.. GL! Citera
Recommended Posts