Tiggr Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2007 En polare till mig skulle börja lira poker och jag rekommenderade Full Tilt för honom varpå jag skickade över $50. Han spelar på och det går helt ok. Letade upp honom på ett micro limit bord och satte mig ner för skoj skulle och givetvis bustar jag just honom för $4 första handen. Ingen mer med den saken och inga sura miner. Iaf vill jag skicka tillbaks pengarna $4 men samtidigt känns det idiotiskt om man skulle få sitt konto med en betydande summa fruset för misstankar om collusion för $4. Givetvis hade vi ingen konversation under handen eller sessionen och jag spelade precis som jag skulle gjort mot vem som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mpee Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 14 Augusti , 2007 Trodde det var standard att det inte gick att sitta ner vi samma bord som den man fört pengar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Bjud honom på en McD-lunch istället, lite enklare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hyler Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Share Postad 15 Augusti , 2007 Minsta belopp man kan föra över mellan spelare på Full Tilt är $5, så du får ge honom ränta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts