Tiggr Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 En polare till mig skulle börja lira poker och jag rekommenderade Full Tilt för honom varpå jag skickade över $50. Han spelar på och det går helt ok. Letade upp honom på ett micro limit bord och satte mig ner för skoj skulle och givetvis bustar jag just honom för $4 första handen. Ingen mer med den saken och inga sura miner. Iaf vill jag skicka tillbaks pengarna $4 men samtidigt känns det idiotiskt om man skulle få sitt konto med en betydande summa fruset för misstankar om collusion för $4. Givetvis hade vi ingen konversation under handen eller sessionen och jag spelade precis som jag skulle gjort mot vem som helst. Citera
mpee Postad 14 Augusti , 2007 Rapport Postad 14 Augusti , 2007 Trodde det var standard att det inte gick att sitta ner vi samma bord som den man fört pengar med. Citera
Othello Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 Bjud honom på en McD-lunch istället, lite enklare. Citera
Hyler Postad 15 Augusti , 2007 Rapport Postad 15 Augusti , 2007 Minsta belopp man kan föra över mellan spelare på Full Tilt är $5, så du får ge honom ränta. Citera
Recommended Posts