Gå till innehåll

Prime Poker, skojare?

Recommended Posts

Postad

... eller har jag bara extrem otur?

Skaffade ett konto på Prime Poker (som tillhör Ongame) för någon vecka sedan. Har spelat litegrann men valt att fortsätta på ett annat pokerrum jag spelar på så jag beslutade mig för att ta ut hela mitt belopp på $86. Så jag går till Withdrawal-sidan och väljer NETeller och anger 86 dollar och möts sen av en skärm som påstår att ett oväntat fel har uppstått och att jag ska kontakta Supporten (vilket jag också gör). Många turer fram och tillbaka i mailkonversation och otaliga försök. Till slut dras $86 från mitt konto samtidigt som jag får samma fel som tidigare(!). Dock inga pengar på mitt NETeller konto. Så till slut står jag där utan pengar på vare sig Prime Poker eller NETeller och supporten har problem att hjälpa mig. Igårkväll vidarebefodrade de ärendet till Ongame och imorse fick jag ungefär $37 utbetalat till mitt NETeller konto (fortfarande inget på Prime Poker). Så $49 är spårlöst borta och supporten har hittills inte gett några givande svar. :cry:

Det är inte så värst mycket pengar att tala om men det känns inte som att beloppet är det viktiga här. Man blir lite frustrerad, speciellt nu när delar av beloppet är återbetalat och resten borta. Varför just $37? Det är ingen summa som jag någonsin angivit ;)

Postad

Fortsätt ligg på supporten så kommer det nog lösa sig..

Du vet när du cashar ut från en pokersida så tar det nån/några dagar innan pengarna kommer till NETeller också, men det låter ju märkligt att en del av summan kom. Ligg på supporten så löser det nog sig.. GL